Partyflock

Forumonderwerp · 1041999

FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs

PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.

Grappige is dat allebei onze forumfoto in de bus daar naartoe is gemaakt Kraaytje :d
maar liever dat nog dan een bijl voor je kop
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 11:25:
Grappige is dat allebei onze forumfoto in de bus daar naartoe is gemaakt Kraaytje

:D mottuh Sedan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 09:16:
dat is gelul, ten eerste presteert dh niets en ten tweede als die kakkerlakken huishouden volg ik dat met even grote interesse als twente dat doet. Dat ik ze haat ok, maar als zij een actie doen, of wie dan ook, houdt het de hobby tenminste op peil.

.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 18:44:
wat weet jij er van sjappie

niet veel.

wapens zijn gewoon not done imo
Frankrijk is het nieuwe Duitsland man!

Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 19 december 2008 om 15:44:
Frankrijk is het nieuwe Duitsland man!

Behalve dan dat de fransen gewoon traangas en bijlen gebruiken tegen twente, net wat anders dan moffen die met ze meejuichen omdat ze de volgende ronde halen :lol:

die denken dat ze de top 1 groep zijn, die schaal ik lager in dan grunn of tw, dus daar maak ik me helemaal niet meer druk om.

Als mister Tilburg zich niet meer druk maakt om een bepaalde firm, dan telt deze gewoon echt niet meer mee in hooliganland..
dat is gelul, ten eerste presteert dh niets en ten tweede als die kakkerlakken huishouden volg ik dat met even grote interesse als twente dat doet. Dat ik ze haat ok, maar als zij een actie doen, of wie dan ook, houdt het de hobby tenminste op peil.

als je bedoeld dat als een kakkerlak met een bijl geslagen was, ja vind je het gek dat ik dat dan mooi vind.
dh telt bij ons helemaal niet mee man, die denken dat ze de top 1 groep zijn, die schaal ik lager in dan grunn of tw, dus daar maak ik me helemaal niet meer druk om.

kijk dit is nou een goeie post, like wise!

tukkers netjes. wat een geile bedoeling daar joh hele dag chaos, HEERLIJK!

dat is gelul,

als je bedoeld dat als een kakkerlak met een bijl geslagen was, ja vind je het gek dat ik dat dan mooi vind.

Mongool :lol:

Schiet dan gewoon meteen met bazooka als je niet met vuisten durft :woop:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 18:23:
“Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”,

die schalke liepen er weer

lekker twenteng (Y)

Uitspraak van ouwe rammer op vrijdag 19 december 2008 om 01:06:
hahah wtf

hehe waren die toerkoe's van schalke

Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op vrijdag 19 december 2008 om 11:24:
Ik heb gehoord dat jullie allemaal je helm op en harnas aan hadden in Parijs waardoor die Fransen geen kans hadden met hun hakbijlen en daarom maar wegliepen

we get it up on the horse

goed bezig twente(y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 18:23:
Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl.

triest...
Harde kern Paris maakte afspraak

Zeker twee maanden geleden heeft de harde kern van PSG al plannen gemaakt om de Twente-aanhang een lesje te leren. Via internet maakten ze afspraken. Dat zegt de 42-jarige ‘Laurent’, een van de Franse vechtersbazen met een stadionverbod, in Le Parisien.

De kiem hiervoor is gelegd in maart 2007. „Om dit gevecht te begrijpen, moet je terug naar het bekerduel van PSG tegen Sedan vorig jaar. Daar doken ineens 150 Nederlandse hooligans op van FC Utrecht. Wij spreken altijd af voor een confrontatie; maar zij overvielen ons laf. We kregen in Nederland de naam dat Parijzenaars niets waard zijn. Dat moest rechtgezet worden. Nederlandse hooligans zijn nooit bang om te vechten, maar wij dus ook niet
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 december 2008 om 19:37:
Stephan kutkind

kakkerlakken

stoer man

ow M23K plaats dan hele bericht ;)

Laurent vindt dat de Twentenaren trots kunnen zijn. „Een gevecht met ons is voor zware jongens. De Twente-hooligans stijgen nu in aanzien in Europa.”

Tot nu toe probeerde de voorzitter van PSG, Charles Villeneuve, de schuld neer te leggen bij de Twente-fans. Politiebronnen spreken dat tegen. Ook de Portugese serveerster Silvana van The Corcoran Irish Pub, waar de eerste klappen vielen, zegt dat de Fransen begonnen. Ze is nog geschokt. De jonge vrouw stond in haar eentje achter de bar toen volgens haar zo’n 200 Twente-fans binnenkwamen.

„Het was drie uur. Ze hadden al gedronken, maar ze gedroegen zich goed. Er hing geen vervelende sfeer.” Tot circa veertig PSG’ers toesloegen. „Het ging er hard aan toe. Er was vuur, er vloog van alles door de lucht, ruiten werden ingeslagen.”

owja: die gast die met bijl getroffen is mag over 2 dagen weer naar huis.

waren genoeg franse flikkers te vinden sur l hostpital :)

sprak dinsdag al boulogne boys in parijse wilden revenge op utreg. leuke dagen gehad:o met kerst in parijs
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 11:56:
sprak dinsdag al boulogne boys in parijse wilden revenge op utreg

:lol:

Uitspraak van FC Ultrajectum op vrijdag 19 december 2008 om 23:23:
Daar doken ineens 150 Nederlandse hooligans op van FC Utrecht. Wij spreken altijd af voor een confrontatie; maar zij overvielen ons laf. We kregen in Nederland de naam dat Parijzenaars niets waard zijn. Dat moest rechtgezet worden. Nederlandse hooligans zijn nooit bang om te vechten, maar wij dus ook niet

en allleeeeen de vogels vliegen van ooost naar west berlijn

:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 11:56:
owja: die gast die met bijl getroffen is mag over 2 dagen weer naar huis.

Die gozer heeft wel mazzel gehad zeker een speelgoedbijl geweest want met een echte bijl sla je zo iemand zijn hoofd eraf

Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op zaterdag 20 december 2008 om 13:29:
Die gozer heeft wel mazzel gehad zeker een speelgoedbijl geweest want met een echte bijl sla je zo iemand zijn hoofd eraf

mischien ben jij wel liefhebber bijlen koppen
wil wel x testen bij jou hoor..no problemo..

was stuk in schedel kapot moest gehacht worden en scans en al die shit.. bij stadion gooiden ze met die dingen jammer dat de wouten hem eerder dan wij pakten. waren achter hakbijlen waar je takken van bomen mee hakt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 17:42:
hakbijlen waar je takken van bomen mee hakt.

hoort dr bij hun komen uit oertijd
was stuk in schedel kapot moest gehacht worden en scans en al die shit.

gelukkig valt het letsel mee. zeker behoorlijk wat hechtingen?
jammer dat de wouten hem eerder dan wij pakten

Jullie of jullie duitse holmaatjes?

was stuk in schedel kapot moest gehacht worden

Best wel knap eigenlijk, een stuk schedel hechten (Y)

met staaldraad, jwt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 18:59:
met staaldraad, jwt

Geen nietjes? :D
Nous ne venons pas pour le football

Uitspraak van FC Ultrajectum op zaterdag 20 december 2008 om 19:06:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 19:15:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 19:15:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 19:26:

Pennywise- Bro Hymn

b)

Uitspraak van Richard op zaterdag 20 december 2008 om 18:58:
Jullie of jullie duitse holmaatjes?

het was een groot internationaal spektakel. heb lekker stokbrood met bratwurst gehad.
kijk eigenlijk zit het zo:ze wilden revenge voor de eerste en tweede wereldoorlog en daarom kwamen ze met wapens.
en dat van utreg en die llaurent(waar jullie helemaal trots op gaan) ach franse media verspreiden wel vaker onzin toch..:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 18:59:
met staaldraad, jwt

:lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 00:29:
ach franse media verspreiden wel vaker onzin toch

Nederlandse niet?

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 12:30:
Nederlandse niet?

alle media. overigens welgeteld 4 moffen mee omdat ze in gelsenkirchen klappen van psg hadden gehad.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 12:39:
overigens welgeteld 4 moffen mee omdat ze in gelsenkirchen klappen van psg hadden gehad.

maar 4 van twente en de rest alleen Toerkoe's van Schalke?

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 12:45:
maar 4 van twente en de rest alleen Toerkoe's van Schalke?

rudi,helga, markus und heinz. voor de tiroler kaboemsch in de bus.