Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 december 2008 om 17:32:i love them
I NEED them! NU! METEEN!
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 18:51:I NEED them! NU! METEEN!
Is het weer zo ver
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 18:56:ow ja: eerst seksen en dan pas daten? dacht het niet!
Doe ik tegelijkertijd.
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 19:09:Doe ik tegelijkertijd.
ow ja joh? leg eens uit
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 19:10:ow ja joh? leg eens uit
Beetje lullen letterlijk en figuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 19:30:Beetje lullen letterlijk en figuurlijk.
dus je praat tijdens het seksen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 18:51:I NEED them! NU! METEEN!
ja ik ook
heb ik dus ook ff gedaan
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 december 2008 om 19:50:ja ik ook
heb ik dus ook ff gedaan
jij wel
ik nog niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 19:55:te druk in de weer met potten en pannen
dat moet je ook gewoon ff laten liggen
als ik zoiets wil laat ik alles liggen
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 december 2008 om 20:18:nee joh! ik had ook hongerrr! ben nu lekker aan het eten. en als ik geluk heb worden straks die orgasmes ook wel geregeld
nice
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2008 om 13:46:dames..om meerdere orgasmes te veroorzaken is het dan beter om na de eerste gelijk door te zetten of juist om helemaal rustig opnieuw te beginnen?
is bij elk meisje verschillend ,, zou je best met je vriendin erover hebben wat zij ervan vind
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 december 2008 om 14:02:het ligt er een beetje aan de ene keer wil ik dat degene na mn eerste orgasme lekker doorgaat en de andere keer even wachten dan krijg ik later weer een orgasme
en nog 1 tja is maar net hoelang diegene het volhoudt
sluit ik me bij aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 december 2008 om 13:46:dames..om meerdere orgasmes te veroorzaken is het dan beter om na de eerste gelijk door te zetten of juist om helemaal rustig opnieuw te beginnen?
Nou maakt niet echt uit.. Kan beide wel!