Partyflock

Forumonderwerp · 1040738

AMSTERDAM - Vrijwel heel Nederland spreekt schande van de actie van Schreeuw om Leven om volgend jaar huis aan huis plastic foetussen door de brievenbus te proppen. De streng christelijke organisatie hoopt dat zwangere vrouwen van een abortus afzien als zij zien hoe compleet een foetus is. De popjes zijn vijf centimeter lang, net zo groot als een ongeboren kindje van tien weken.

Heidi uit Rotterdam noemt de poppenactie 'onsmakelijk en onbeschoft'. ,,Dit kwetst vrouwen nodeloos. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een vrouw voor haar lol een abortus laat plegen!" "Tijdens mijn zwangerschap ben ik erg ziek geworden waardoor ik een abortus moest ondergaan. Als ik een plastic foetus op mijn deurmat vind, ga ik helemaal door het lint, want ik ben deze traumatische ervaring nooit vergeten", meldt een lezeres.

Bert Dorenbos van de stichting Schreeuw om Leven kan zich voorstellen dat het popje voor vrouwen traumatisch kan zijn. "Maar dat is de foto van een echo van de baby van een zus of een vriendin ook, daar wordt niet moeilijk over gedaan."

bron : http://www.telegraaf.nl/binnenland/2762045/__Foetusactie_wekt_walging__.html?p=18,1
laatste aanpassing door een beheerder
Wat een kansloze actie zeg!

komt bij ouderen terecht, mensen die al kinderen hebben, mensen die geen kinderen kunnen krijgen, zorginstellingen en mensen die vanuit geloofsovertuiging toch al geen abortus zouden plegen. vraag me serieus af of dit wel iemand bereikt die de keus op dat moment moet maken.

Wat iemand al zei misschien een leuk speeltje voor de hond!

Want mijn leven is mijn leven en wat ik doe is mijn keus en daar zal ik mee moeten leven.

voor dit soort mensen moet er aller minuut een spoedafspraak gemaakt worden met ''hun schepper''
Uitspraak van M.C@ op vrijdag 12 december 2008 om 16:22:
Want mijn leven is mijn leven en wat ik doe is mijn keus en daar zal ik mee moeten leven.

precies je leeft volgens het gevoel wat je moet volgen, daar komt geen schepper bij van pas.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 18:01:
voor dit soort mensen moet er aller minuut een spoedafspraak gemaakt worden met ''hun schepper''

welke schepper :O die in het boek zit :P hoop dat ze goede hulp krijgen 8)

Prachtige column vanochtend op radio1 van André Manuel:

(Schr)eeuwig leven

De stichting Schreeuw om Leven gaat heel Nederland voorzien van anti-abortus-propaganda in de vorm van een plastic, blanke embryo die weldra als een soort van voorgeboorte door de vaderlandse brievenbussen zal worden geduwd. Nu kan het natuurlijk zijn dat een oplettende postbode deze uiterst onsmakelijke vorm van spam zal voorzien van een waarschuwende sticker op de verpakking, maar de ervaring heeft geleerd dat het verzet in dit land zich over het algemeen beperkt tot een enkeling die natuurlijk nooit in staat zal zijn om in zijn eentje 6 miljoen stickers te plakken, dus gooien we het noodgedwongen over een andere boeg. Komt ie. Een kleine rekensom leert ons dat het maken van 6 miljoen plastic embryo’s ten koste gaat van voedselhulp aan een kleine 20.000 hongerende baby’s. Die zijn inderdaad allemaal zwart maar ik ben nog van de generatie voor wie elk mensenleven telt. Om deze 6 miljoen embryo’s in te pakken in een prachtige, glimmende envelop met god zelf als postzegel, moeten nog eens 20.000 kinderen een dikke maand lang in mensonterende omstandigheden in illegale ateliers de handen uit de mouwtjes steken.

Dit gaat nog eens zo’n 5000 slachtoffertjes opleveren. Daarna begint de slachting onder de toch al zo geteisterde Derde Wereldbevolking pas echt. Want de 6 miljoen plastic, blanke embryo’s moeten naar hier worden getransporteerd. Alleen al op de A345 in Ethiopië zal dit zo’n 120.000 veelal jeugdige verkeersslachtoffertjes gaan opleveren door verregaande roekeloosheid in combinatie met jeugdige nieuwsgierigheid. Verder zullen een aantal vrachtschepen even geen vluchtelingen meer kunnen transporteren naar het Europese vasteland waardoor we nog eens 2000 onherroepelijke slachtoffers op de rekening kunnen bijschrijven. Doordat de Stichting Schreeuw om Leven vanaf dat moment de kosten moet proberen te drukken, zal het vervoer over het Europese continent plaatsvinden in ouwe aftandse, uiterst vervuilende vrachtwagens die zorgen dat er op de wat langere termijn nog eens 5000 bloedjes van kinderen het loodje zullen gaan leggen, wat het totale aantal slachtoffers op 144.000 zal gaan brengen. En dat allemaal om in dit land de boodschap te kunnen verspreiden dat het ongeboren leven heilig is.

Bij deze dus een fluisterende oproep aan de stichting Schreeuw om Leven. Steek uw door god gezonden kapitaal allereerst in de toch al geborenen, hoe zwart deze ook mogen zijn. Want hoe eigenaardig het misschien ook mag klinken, met het redden van een geboren kind doe je god, de almachtige, ook al een meer dan groot plezier.