Sex met een negerin is beter dan met een blanke vrouw. Blanke vrouwen zijn net houte planken. Wij zijn met meer smaak. Lekkere volle kont en volle borsten. Blanke vrouwen kleine platte kont en geen borsten. En wij zijn liever voor onze mannen en hebben meer voor ze over. Wij gaan niet mannen stalken maar mannen stalken ons. En wij koken lekker. Blanke vrouwen willen niet koken die willen alleen patat eten.
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:09:jij ben echt leuk haha
jij niet want jij bent blank
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:14:jij niet want jij bent blank
racist.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:15:ga lekker met je uitgerekte hoerenkut bovenop een negert zitten dan
en ook op jouw man
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:08:Blanke vrouwen kleine platte kont en geen borsten.
eyz das niet waar
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:20:lenge laupert
sluipschutter in de bosjessssssssssss
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:18:ik heb geen man stuk verdriet
dat komt omdat je lelijk en blank bent en je borsten en je kont zijn te plat
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:22:dat komt omdat je lelijk en blank bent en je borsten en je kont zijn te plat
ja klopt helemaal
NEXT!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:22:borsten
jij heb wel echt monsterlijk grote boebies he
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:21:sluipschutter in de bosjessssssssssss
sfear :whoop:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:25:jij heb wel echt monsterlijk grote boebies he
ik heb lekkere grote chocoborsten
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:27:ik heb lekkere grote chocoborsten
grote hangmemmen noemen wij dat
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:25:jij heb wel echt monsterlijk grote boebies he
10 kg per stuk JW
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:27:ik heb lekkere grote chocoborsten
Ik hou niet van chocoborsten.
Heb een allergie voor chocola.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:22:dat komt omdat je lelijk en blank bent en je borsten en je kont zijn te plat
jij bent niet 1 van de vriendelijkste he
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:30:Ik hou niet van chocoborsten.
Heb een allergie voor chocola.
wil je proeven mijn chocoborsten, dan wil je nooit meer iets anders
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:14:jij niet want jij bent blank
en jij ben dik en heb een wiebel reet,,,
laat mij maar lekker blank en blond zijn
ipv zwart en lelijk
Uitspraak van Sharon!!!75jij bent niet 1 van de vriendelijkste heop zondag 7 december 2008 om 21:32:
maar wel de lekkerste
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:33:laat mij maar lekker blank en blond zijn
ipv zwart en lelijk
jij bent lelijk en vies
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:34:te hef dik lips.
ai also hef bik lips end ai em whait
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:34:ohhh ransist!
niet ik ben heel lief
en blank....
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:32:wil je proeven mijn chocoborsten, dan wil je nooit meer iets anders
Val niet op zwart.
Heb liever een mooi aziatisch meisje.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:35:jij bent lelijk en vies
nee hoor want heb ook een dikke kont en tieten net als jij en bij jou zou het mooi zijn en bij een blanke vies...
raar mens ben jij zeg
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:35:ai also hef bik lips end ai em whait
tets wei i fell in lof wit joe
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:36:tets wei i fell in lof wit joe
ai noow
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:36:Heb liever een mooi aziatisch meisje
niet eens een nederlands meisje
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 21:08:Blanke vrouwen kleine platte kont en geen borsten
ow..
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:35:niet ik ben heel lief
en blank....
Ja je bent net zo lief als ik.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:38:niet eens een nederlands meisje
Jawel kan ook.
Maar ieder heb zijn voorkeur tok.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 21:50:Ja je bent net zo lief als ik
ja toch
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 7 december 2008 om 21:55:Komt er bij jullie ook chocomel uit
bij mij witte motor moeder melk beste wat er is heb ik me laten vertellen....
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 22:11:Jawel kan ook.
pfffjjjieeeewwww voelde me al achtergesteld
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 22:11:Maar ieder heb zijn voorkeur tok
ja owkee....
maja als ze maar geil is mag alles toch
De stoomboot terug naar Spanje gemist?

![-[ Yuri ]-](/images/user/609208_742204.jpg)