Mijn ervaring is, als je al kans maak bij iemand het niet uitmaakt wat je zegt of hoe slecht je openingszin is.
Ik vind het altijd wel kicken om de meest foute te gebruiken, laast iemand aan de haak met "wat voor huisdieren heb je"
Maar voor de rest is het aardig BS om ze te gebruiken, gewoon inspringen in het moment en niet nadenken
Ik vind het altijd wel kicken om de meest foute te gebruiken, laast iemand aan de haak met "wat voor huisdieren heb je"
Maar voor de rest is het aardig BS om ze te gebruiken, gewoon inspringen in het moment en niet nadenken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 december 2008 om 12:39:Een dame die bij de WC staat te wachten:
Hier ben ik, nu kunnen we naar binnen.
die vind ik goed
Uitspraak van LeonietjuhMy english is not so good, so you can fill me up if you want toop zaterdag 13 december 2008 om 15:31:
een kameraad en ik hebben ooit ook zon boekje gehad met van die droge nederlands-achtig engelse uitspraken
dit was één van die:
- How do you do, and how do you do your wife!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 12:44:Ik heb maatje 25.
Wil je me maatje worden
hehehe opschepper
Uitspraak van Sharon!!!75hehehe opschepperop donderdag 18 december 2008 om 13:11:
Ja erg hey.
En jij ben je ook zo'n opschepper.
Mijn ervaring is, als je al kans maak bij iemand het niet uitmaakt wat je zegt of hoe slecht je openingszin is.
Das waar
Dacht alleen dat ik het 3 keer verkeerd verstond
Het ligt eraan bij wie, want bij de meeste ken ik blijven lullen... & Bij een zekere andere
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 16:01:Speak up
Hoi Neuken???
Die openings zin is tot nu toe nog succesvol MISlukt...
Uitspraak van Barry Almighty op vrijdag 19 december 2008 om 18:20:Hoi Neuken???
Die openings zin is tot nu toe nog succesvol MISlukt...
en toch ga ik het een keer gebruiken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 18:29:en toch ga ik het een keer gebruiken
Wedden dat ze bij jou gelijk jah zeggen???
Uitspraak van Barry Almighty op vrijdag 19 december 2008 om 18:32:Wedden dat ze bij jou gelijk jah zeggen???
ik ben bang van wel, ja

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)