laatste aanpassing
ben alleen 2007/2008 geweest!
vond 2007 beter!!
vond 2007 beter!!
van gisteravond 
Ik heb de volgende edities meegemaakt: 2004-2005-2007 en 2008
De eerste keer (2004 dus voor mij) was in een bepaald opzicht wel het bijzonderst voor mij.
Voor het eerst zo'n gigantisch groot podium met veel lasers erin. Had nog nooit zo iets moois gezien
En de sfeer was ook heel erg vet
Ondanks dat we maar met zijn 3-en waren (ik ken de toen nog geen flockers) toen een topnacht gehad.
Heel moeilijk kiezen voor mij. 2004 is zo ongeveer heilig voor me. Ondanks dat je door de drukte haast het veld niet over kon steken, 20 minuten moest wachten opej sapje en het geluid achterin ronduit slecht was.
Qua organisatie was de 2008-editie wel een stuk beter (minder wachtrijden bij de barren, doorstroming en geluid beter). En heel erg veel bekenden / super gezellig.
2005 was de "slechtste" waar ik bij ben geweest. Was ook top, maar het kwam pas laat los. En had gezeik om me heen van iemand die om 02:00 al naar huis wilde
De eerste keer (2004 dus voor mij) was in een bepaald opzicht wel het bijzonderst voor mij.
Voor het eerst zo'n gigantisch groot podium met veel lasers erin. Had nog nooit zo iets moois gezien
En de sfeer was ook heel erg vet
Heel moeilijk kiezen voor mij. 2004 is zo ongeveer heilig voor me. Ondanks dat je door de drukte haast het veld niet over kon steken, 20 minuten moest wachten opej sapje en het geluid achterin ronduit slecht was.
Qua organisatie was de 2008-editie wel een stuk beter (minder wachtrijden bij de barren, doorstroming en geluid beter). En heel erg veel bekenden / super gezellig.
2005 was de "slechtste" waar ik bij ben geweest. Was ook top, maar het kwam pas laat los. En had gezeik om me heen van iemand die om 02:00 al naar huis wilde
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 december 2008 om 13:44:Dit jaar kwa muziek..
Let's get down 2 bussiness
Uitspraak van BassmaniaQ op vrijdag 5 december 2008 om 00:38:2001 veruit de beste
8 december 2001 in de HMH
Uitspraak van Dr. Struggleik ga voor 2004op donderdag 4 december 2008 om 21:42:
decoor geluid en set,s vond toen het beste
Omdat ik er zelf ben geweest.
Maar sets van 2003 zijn ook
2003 was het beste decor ook 
nu ik er aan terug denk en ik kijk weer even naar de line up kan het ook bijna niet anders
Bas & Ram
Bass-D & King Matthew
Daniele Mondello
Deepack
Kai Tracid
Luna
Max B. Grant
Pavo
Technoboy
The Prophet
toen had het nog aankleding podiums etc. nu is het gewoon een kaal zaaltje ook... en de hs was toen uiteraard beter
nu ik er aan terug denk en ik kijk weer even naar de line up kan het ook bijna niet anders
Bas & Ram
Bass-D & King Matthew
Daniele Mondello
Deepack
Kai Tracid
Luna
Max B. Grant
Pavo
Technoboy
The Prophet
toen had het nog aankleding podiums etc. nu is het gewoon een kaal zaaltje ook... en de hs was toen uiteraard beter
laatste aanpassing
2003
Vince was op 2005
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 20:11:Uitspraak van Thcmas op donderdag 4 december 2008 om 20:25:
ik ga voor 2004
helemaal mee eens. Vooral Vince
Vince was op 2005
nooit geweest
moet eigenlijk wel een x gebeuren!!

![[Lies]](/images/user/258928_3549277.jpg)

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)