Partyflock

Forumonderwerp · 1039013

Onderwerp is dubbel!

Zie "Paddoverbod vanaf 1 december :(" voor eenzelfde onderwerp.
De rechtbank heeft vanmorgen beslist dat het paddoverbod door gaat. De argumenten van het VLOS bleken voor de rechter niet overtuigend genoeg om het verbod tegen te houden. De VLOS heeft bekendgemaakt dat ze via een bodemprocedure gaan proberen om een definitieve uitspraak af te dwingen, echter zal er op korte termijn niets aan het verbod veranderd kunnen worden, en dus mogen er per 1 december geen verse paddestoelen meer verkocht worden.

Bron: http://reddepaddo.nl/?p=192

Discussieer mee op onze website!

klik
laatste aanpassing

geen geweldig filmpje overigens, maar opent misschien wat ogen ;)
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van Fritz op zaterdag 29 november 2008 om 15:54:
je had in ieder geval de keuze

idd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 16:31:
Maar paddo's kunnen ook je bewustzijn veruimen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 18:13:
En dat is nou idd juist hetgene wat ze willen voorkomen.

Zou het dat zijn of is het een kwestie dat met geestvernauwende extreem verslavende middelen (alcohol/tabak) meer valt te verdienen? Plus het feit dat wanneer een bep. middel als illegaal bestempeld wordt er nog meer valt te rapen en te bestraffen? Uiteindelijk komt het toch allemaal in de elite hun knip, legaal/illegaal maakt geen reet uit behalve in prijs dan wellicht.

Waarschijnlijk allebei: het geestverruimende aspect + geld kwestie en niet te vergeten de controle kwestie.
Vooral controle daar geilen die minkukkels op! Een ander zijn vrijheden niet gunnen. Normen en waarden my @ss!

Ja joh! laten we een gristen staat invoeren naar Amerikaans model, meneer Klink.
Hier en daar een paar meth labo's, nog meer gevangenissen, zondag halleluja studies voor een stupide bevolking, die toch al volgedouwd wordt met allerlei hersendodende gifstoffen via zijn vreten/omgeving en dag in dag uit door de staat/bedrijven/taksen in zijn reet genaaid voor een schamel honger salarisie. Oh Oh, en niet te vergeten 's avonds miss rund verkiezingen, idolen en nog meer van dat soort reality tv crap op de buis voor ons brainwash vermaak uurtje na een 16 uur durende werkdag. Wat een pracht van een land gaat dit opleveren! :rot:

Oh ja laten we ineens een verlink-je-buurtlijn en een op basis van paddo-bezit 10 jaar durende celstraf in een tentenkamp met chaingang routine invoeren nu we toch bezig zijn, istei helemaal compleet! Dank u wel kanker halleluja kabinet!
laatste aanpassing

Of nee nee, laten we een modelstaat invoeren zoals in China. Jaaaaaaaaa, da's een strak plan!
Attentie! Attentie! Allemaal netjes op een rij voor het ochtend indoctrinatie uurtje van de baas. :rot:

§#@µ$%*!!! Oprotten met dat tiefuskabinet voor we d'er ook zo bij staan!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 20:38:
Dit systeem gaat zo enorm tegen de natuur in van de mens.

:jaja:

Ik trek het nog verder, het druist gewoon in tegen de gehele creatie!
Ik hoop dat op een dag de natuur zo enorm :@ wordt, dat er een nieuwe zondvloed onstaat net zoals in die gristelijke verhalen en het hele zooitje door de drain spoelt. Hoop ik echt van harte! Op die dag wil ik zelfs een handje meehelpen door alvast een paar gaten in de dijken te graven. :devil:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Erg jammer dit, kan heel erg mooi tripje zijn.
morgen, 1 december is er een demo tegen het paddo verbod in roffa!
Iedereen die hier loopt te zeiken moet komen, als je het echt zo erg vind ga je er maar wat aan doen!
Uitspraak van El Duce op zondag 30 november 2008 om 18:30:
edereen die hier loopt te zeiken moet komen, als je het echt zo erg vind ga je er maar wat aan doen!

ik ben al in A'dam geweest toen bij die demonstratie afgelopen jaar.

had ook weinig zin...

Als er ergens mogelijkheid is om een staatsgreep te doen, meld ik me bij deze aan

Massale burgelijke ongehoorzaamheid lijkt mij eigenlijk een van de beste opties die in onze eigen (individuele) macht ligt.
Ik vrees namelijk dat demonstreren erg weinig uit zal halen... De regering luistert toch al niet naar het volk, dus waarom zouden ze op een demonstratie wel wat uitdoen?
De paddo's vliegen de winkel uit 1-12-2008
AMSTERDAM - De laatste paddo's vliegen de winkel uit. Het verbod op de verkoop van hallucinogene paddestoelen dat vandaag ingaat, heeft in het weekeinde voor een stormloop op de smartshops gezorgd.

Sommige winkeliers maken melding van een vertienvoudiging van de gebruikelijke verkoop. ''Er worden records verbroken, in de verkoop en het gebruik,'' zegt Hans van den Hurk van groothandel Conscious in Aalsmeer. ''Iedereen wil trippen, nu het nog kan.

Van den Hurk levert aan tien smartshops in het land, en de bestellingen in de afgelopen dagen waren 'ongehoord'.

Van den Hurk: ''Er is sprake van leegverkoop. Een van mijn klanten in Leiden verkocht zaterdag vijfhonderd porties paddo's, tien keer zo veel als normaal. En er wordt druk gehamsterd. Klanten kopen tien porties tegelijk; ik vermoed om te drogen, zodat ze later nog eens kunnen gebruiken. ''

Van den Hurk verwacht dat er tegen het einde van deze week geen paddo meer te krijgen is: ''Ik ben nu door mijn voorraad heen en de kwekers zijn gestopt met de aanvoer. De winkels zullen nu ook snel leeg zijn.''

Dat laatste verlost gemeente, politie en justitie van een probleem. De Amsterdamse driehoek zou vandaag spreken over de consequenties van het paddoverbod. Met het verdwijnen van de paddo's verdwijnt ook de noodzaak tot handhaving van het paddoverbod.

Bron: Het Parool

Verbod op Goddiensten dat zouedn ze moeten doen (y)

Zelfs(!) Job Cohen is tegen het verbod :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 18:16:
Zelfs(!) Job Cohen is tegen het verbod :S

:yes:
Amsterdam gaat paddoverbod voorlopig niet handhaven
Uitgegeven: 1 december 2008 17:56
Laatst gewijzigd: 1 december 2008 18:35

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat het paddoverbod voorlopig nog niet actief handhaven.
ANP

Dat hebben burgemeester Job Cohen, de politie en het Openbaar Minsterie maandag na overleg besloten, maakte een gemeentewoordvoerster bekend.

Een van de vragen die leven is wie de leiding moet nemen bij het handhaven. Cohen kreeg vorige week een brief van het ministerie van Volksgezondheid waarin stond dat politie en justitie daarover gaan.

Zij bleken er maandag echter van uit te gaan dat de burgemeester het voortouw neemt.

Voedsel- en Warenautoriteit

Cohen gaat nu contact opnemen met de regering om te vragen wat precies de bedoeling is. Ook wil de bestuurder weten of hij de Voedsel- en Warenautoriteit bij het handhaven moet betrekken.

Verder moeten de instanties in Amsterdam nog kijken waar zij de mensen vandaan gaan halen die naleving van het verbod in de smartshops gaan controleren.

De woordvoerster kon nog niet zeggen wanneer de gemeente wel actief gaat handhaven.

Verse paddo's

Sinds maandag is het bezit van verse paddo's verboden. De top van het Openbaar Ministerie heeft laten weten dat nu zowel de gedroogde als de verse paddo's onder de softdrugs vallen.

Hallucinaties

De Tweede Kamer drong onlangs aan op een verbod op paddenstoelen die hallucinaties veroorzaken. Dat gebeurde nadat in Amsterdam een 17-jarig Frans meisje van een brug was gesprongen, nadat ze dergelijke paddo's had gebruikt.

De smartshops reageerden verbijsterd toen het kabinet de wens van de Kamer inwilligde.

Gedroogde paddo's

De gedroogde paddo's waren al langer verboden en stonden op de lijst van harddrugs. Met het verbod zowel verse als droge paddenstoelen hoopt justitie de teelt en de verkoop ervan tegen te gaan.