Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 15:10:ook die buien heb ik idd ook weleens, hoor. maar dan moet er bij hem ook een wasknijper op
tuurlijk je speelt met zen 2en
Fijn dat ik bij die ANDERE helt hoor dan
uuuuuuh san,moeten we je op je woord geloven of mogen we ook ff...........
Ast ma geil is dan mag alles
alles???
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 november 2008 om 11:13:Uitspraak van Snanzelot op dinsdag 25 november 2008 om 11:07:
buiten de kroeg dan??
Niet met dit weer
Doe je het in de zomer wel buiten dan? XD
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 19:36:Doe je het in de zomer wel buiten dan? XD
ALLES kan buiten in de zomer
uuuuuuh san,moeten we je op je woord geloven of mogen we ook ff...........
ff wat....???
alles???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 22:24:ALLES kan buiten in de zomer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 15:56:geen probleemkom maar op
x
tegen wie heb je het telkens????
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 12:41:Nietus! was met me ex waar ik twee jaar mee heb gehad
slet is een compliment in dit geval
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:15:slet is een compliment in dit geval. het betekent stoer wief vanwege je te geile actie
haha dan is het goed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:58:haha dan is het goed
let wel: je kan een vent dus ook slet noemen, hoor. dan is hij NET een stoer wief
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 16:18:tegen wie heb je het telkens????
wie zig aangesproken voelt
x
ow oke. ook een manier, denk ik
ff wat....???
fingerspitzengefühl immers meten is weten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 22:24:ALLES kan buiten in de zomer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 12:11:Aller eerste keer in cafe naast een pool tafel overdag
kijk dat vind ik nou praat
fingerspitzengefühl immers meten is weten of maak ff een foto
verdomme,was het maar zomer zodat ALLES tevoorschijn kon komen
Even geduld nog moppie, eerst de winter weer maar eens overleven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:30:Even geduld nog moppie, eerst de winter weer maar eens overleven
ben bang dat ik die niet ga overleven
maar met de zomer ben ik weer als herboren scheetje
laatste aanpassing
ben bang dat ik die niet ga overleven
Oh jee, haha
vermoed dat ze me in een hol gaan gooien om een winterslaap te gaan doen,
Kom ik je wel wekken als er weer blaadjes aan de bomen groeien
maar met de zomer ben ik weer als herboren
Leve de zomer!
scheetje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:44:Oh jee, haha
wees gerust heb al meerdere dingen overleeft ,zal dit ook wel gaan overleven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:44:Kom ik je wel wekken als er weer blaadjes aan de bomen groeien
ja dat is een goed idee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:44:Leve de zomer!
idd
ze is bijna even oud als mn moeder...
op 10 jaar na dan
nee
volgens mij lijk jij een beetje op mij toen ik jouw leeftijd had
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 20:34:volgens mij lijk jij een beetje op mij toen ik jouw leeftijd had
ah...
het zou best wel eens kunnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 19:23:hij is te jong
Boven de 20?Anders wil ik m wel ff ontgroenen hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 21:21:Boven de 20?Anders wil ik m wel ff ontgroenen hoor
onder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 21:21:Boven de 20?Anders wil ik m wel ff ontgroenen hoor
net 18 volgens mij
dat kunnen we hem niet aandoen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 17:58:Ben je net zo schattig als die eekhoorns van je?
dat zou zomaar eens kunnen