Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 13:18:die heb ik al een tijdje niet gesproken, die is druk met der vriendje
Alosh Lucilla !!!
Hoi Diedjee.. alles goed? Ik ga er weer vandoor.. maar ik spreek u ooit wel weer
die gast moeten ze lichtelijk swaffelen met een lantaarnpaal, daarna hem anaal vernederen met dezelfde lantaarnpaal, zo hard dat ie aan de bovenkant er weer uitkomt en dat ie rood licht geeft, vervolgens snij je langzaam zijn zak open en hang je hem onderste boven aan zijn ballen op, op de dam in amsterdam, waarna men vervolgens deze man mag stenigen met babyborns.
met mij gaat wel: ik zit me helemaal op te vreten van de zenuwen 
ik zou vanavond moeten pokeren met Q-boa, maar ze houdt de spanning er wel in zeg
naja ze is wel vaker wat "later"

naja het heeft nu geen zin meer om alle regels te leren
als ik moet spelen druk ik maar op het meest voor de hand liggende

ik zou vanavond moeten pokeren met Q-boa, maar ze houdt de spanning er wel in zeg
naja ze is wel vaker wat "later"
naja het heeft nu geen zin meer om alle regels te leren
als ik moet spelen druk ik maar op het meest voor de hand liggende
* hoop maar dat ze echt slaapt en niet meeleest
jaloezie
Ik denk dat ze gisteren naar der andere vriendjenG is geweest voor een potje pokerenG in bed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 15:03:wordt een grote chaos met een snelheid van 40.000 km per uur.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 10:16:heheh, die is scherp
zo scherp dat het er meer dan 13 uur over heeft moeten nadenken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 11:33:zo scherp dat het er meer dan 13 uur over heeft moeten nadenken
fyi:0,5 seconden...
13 uur was het verschil tussen jouw post en mijn topicbezoek
wat een spontaan kusje
Hop, hop, hop! Paardje in galop!
Sinterklaas die komt uit Spanje,
hij brengt appels van oranje.
Altijd in galop!
Hop, hop, hop, hop, hop!
Sinterklaas die komt uit Spanje,
hij brengt appels van oranje.
Altijd in galop!
Hop, hop, hop, hop, hop!
13 uur was het verschil tussen jouw post en mijn topicbezoek
GrotenG jongenG
Geachte DJ,
BillenBatsenG met een vis, dat vind de kerstman niet mis.
De vispaal is jouw trouwe maat, daarmee bevredig jij je eigen daad.
Afentoe wordt je nog door een loslopend dier aangerand, als je je weer ligt te rukken aan de waterkant.
De vis is je leven, in een zure sloot kan je heel wat beleven.
Maak je pakje maar open kind, pas op dat je niet te veel haakjes vind.
GroetenG,
Hellraiser