oef nog 1 dag werken en dan weekend! maar goed dat ik deze week weer 1 dag gewerkt heb
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 08:23:heb het hem ook al gezegd, maar hij snapte er niks van zei die..
Heb je hem zeker op zondagavond gesproken,wanneer ie weer rebels is
oef nog 1 dag werken en dan weekend! maar goed dat ik deze week weer 1 dag gewerkt heb
Morgen fijn personeelsfeest en een hoer neuken
whehe beter, zuip me morgen helemaal de tering en zaterdag derbij! 
amen en cheers 
kenkersss
RP is een hoer aan het neuken
Herr flick is zich aan het trekken
Witte rat is in de kroeg
Snanzelot ??? projectje?
en ik zit hier aan het bier thuis
terwijl het fucking kroegtime is en buiten sneeuwt het!
ps tha master is aan het opruimen
zullen wel de lege pakketten van vorige week zijn 
RP is een hoer aan het neuken
Herr flick is zich aan het trekken
Witte rat is in de kroeg
Snanzelot ??? projectje?
en ik zit hier aan het bier thuis
terwijl het fucking kroegtime is en buiten sneeuwt het!
ps tha master is aan het opruimen
laatste aanpassing
ik haat jullie, hebben jullie me weer klote zat laten worden,terwijl ik om 8 uur present moet zijn om te balansen! kkliejers!
haha
zeeeeekers en bierpot al weer leeg 
ben trouwens nog hieperdepieper meer adhd dan de kleine rat op dit moment, lijkt wel of ik gebruikt heb ofzo
en dat is dus niet zo,want ik doe daar niet aan...
maar wel kut, want moet echt beetje rustiger worden anders kan ik niet naar de kroeg.. wil niet zo blij zijn als Michael L.... pffff
ZUIPEN MOET IK GVD
alles los dit dat
maar wel kut, want moet echt beetje rustiger worden anders kan ik niet naar de kroeg.. wil niet zo blij zijn als Michael L.... pffff
ZUIPEN MOET IK GVD
alles los dit dat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:27:Ik ben alvast begonnen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:27:voor me gevoel ben ik ook al 30 uur op
ken het
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:27:hotel
?? chill
hehe dikke sneeuw buiten ook he
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:27:slapen
wasda?
?? chill
Ja was echt rlx man,had daar met niels een kamer.Prima geregeld..Strepen trekken op het bureau
stond met mn neus open buiten om half 8,moest balansen.... ging me goed joh hehehe
Beter als dat je moet kotsen 5 minuten voordat je bij de kapper moet zijn zoals ik vorige week
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:55:Beter als dat je moet kotsen 5 minuten voordat je bij de kapper moet zijn zoals ik vorige week
hahaha ja of dat je thuis moet kotsen en dat je ma zegt ruim ff op... dat jij weer zegt doe ik vanavond, ik ga naar de kroeg
of dat je moet kotsen net voordat je gaat ketsen met een chick
hahaha ja of dat je thuis moet kotsen en dat je ma zegt ruim ff op... dat jij weer zegt doe ik vanavond, ik ga naar de kroeg
Valt me wel op dat het elke keer over mij gaat
of dat je moet kotsen net voordat je gaat ketsen met een chick
Kan je nagaan als je eenmaal in beweging bent
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 16:08:Valt me wel op dat het elke keer over mij gaat
en eh witte rat.. praat me er niet van
herr flick is een alcohol miet, dus die zie je nooit drinkeng
Wat bezielt die jongen de laatste tijd?Ik zie in hem een voorbeeld-burger tegenwoordig
en eh witte rat.. praat me er niet van
Dat kan ie zelf nl ook niet haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 16:21:Ik zie in hem een voorbeeld-burger tegenwoordig
idd!
gek wel lastig af en toe, maar alleen grote bek over sms
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 16:21:Dat kan ie zelf nl ook niet haha
whehe ja zeker, hij zou 1730 uur in kliniek zijn, evenals ondergetekende...
maar eerst ff douche,rukke,opmaken enz...
dus tot 1800 uur
maar eerst ff douche,rukke,opmaken enz...
dus tot 1800 uur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 16:21:Wat bezielt die jongen de laatste tijd?Ik zie in hem een voorbeeld-burger tegenwoordig
Ik heb het licht gezien.. Wat ik ook gezien heb is de volendamse versie van RP:
http://94.100.113.170/399650001-399700000/399686501-399686600/399686552_5_m7ZQ.jpeg
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 11:39:Bedankt dat die jongen nog leeft?
volgens mij snap jij het niet helemaal..
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 16:09:omdat die weer nieuwe vriendjes aan het maken was
Ik hoop dat ie nieuwe soulmates gevonden heeft,kan ie iig voortaan wegblijben uit de trots van Doetinchem
hehe heb gister in de rs 3 wijven gescoord
hehe deze jongen is blijven hangen op 1.. goed ook dat ik al te kotsen kwam op de heenweg hehe.. auto langs de kant gezet, vinger in de keel en ik was weer op en top fit..heb je trouwens ga niet gezien man gister, waar hing je uit?!
hehe heb gister in de rs 3 wijven gescoord nog aardige lekkere ook
In jouw optiek zijn vrouwen al snel lekker,helemaal als ik je vrouwenarchief eens te voorschijn tover.
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 17:56:hehe deze jongen is blijven hangen op 1
Bolk,waarom zoen je tegenwoordig vrouwen?!
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 17:56:waar hing je uit?!
hahaha overal en nergens
wist zelf niet eens waar ik was, zo van de kaart
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 18:11:In jouw optiek zijn vrouwen al snel lekker
haha ja maar dit waren schoonheden
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 18:11:vrouwenarchief
de ellende lange lijst
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 18:11:Bolk,waarom zoen je tegenwoordig vrouwen?!
Beetje afwisseling hoort er bij he.. Maar wees niet getreurd RP; Jij bent binnenkort weer de mijne
hmm nee dat was een vriendin van hun en die andere was ik kwijt