Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kitty is niet enkel tegen de NVU neo's.
Kitty is gewoon tegen alles wat niet in haar AFA clubje past, de rest mag klappen krijgen.
Dat is al even tollerant als de programmapunten van de NVU.
Moesten ze echt de peace love & understanding hippies zijn zoals ze zichzelf zograag voordoen lieten ze elk hun zegje doen.
Ze zijn tegen zoveel maar komen nergens zelf met een oplossing.
Het enige wat er nog wordt gedaan is tegenbetogen.
Verstoor dit, en sla dat uit mekaar en als we even tijd hebben verpesten we ginds ook nog wat.
Als dat werkelijk het gedachtegoed is wat jij hier op pf wilt verdedigen
Tja dan zul je idd nooit verder geraken dat dat modderbloedje waar sommigen jou voor aanzien.
Kom zelf is met een normaal tegenargument en als ze zichzelf toch zo graag willen laten horen zet is een debat op.
De 2 uitersten tegen overmekaar aan een tafel
Als bijde partijën het voor één avondje zouden kunnen laten om mekaar te bestoken met van alles en nog wat zou men langs bijde kanten wel nog is pijnlijk kunnen geconfronteerd worden met mekaars gelijkenissen.
Maarjah rellen is nu eenmaal zoveel makkelijker
Kitty is gewoon tegen alles wat niet in haar AFA clubje past, de rest mag klappen krijgen.
Dat is al even tollerant als de programmapunten van de NVU.
Moesten ze echt de peace love & understanding hippies zijn zoals ze zichzelf zograag voordoen lieten ze elk hun zegje doen.
Ze zijn tegen zoveel maar komen nergens zelf met een oplossing.
Het enige wat er nog wordt gedaan is tegenbetogen.
Verstoor dit, en sla dat uit mekaar en als we even tijd hebben verpesten we ginds ook nog wat.
Als dat werkelijk het gedachtegoed is wat jij hier op pf wilt verdedigen
Tja dan zul je idd nooit verder geraken dat dat modderbloedje waar sommigen jou voor aanzien.
Kom zelf is met een normaal tegenargument en als ze zichzelf toch zo graag willen laten horen zet is een debat op.
De 2 uitersten tegen overmekaar aan een tafel
Als bijde partijën het voor één avondje zouden kunnen laten om mekaar te bestoken met van alles en nog wat zou men langs bijde kanten wel nog is pijnlijk kunnen geconfronteerd worden met mekaars gelijkenissen.
Maarjah rellen is nu eenmaal zoveel makkelijker
Kitty is niet eens AFA , kitty is een fake met de intentie om in dit topic ,A: neo's uit de tent wil lokken en B: voor lul wil zetten
Ik vermoed dat kitty een initiatief is van een fan van een bepaalde voetbalclub
Verder is er geen debat mogelijk met mensen die hun haat (wat eigenlijk angst is) laten zegevieren over rede .
Als iemand mij kwaad aan kijkt ,voor mij gaat staan en een Germaanse groet brengt ,wat valt er dan nog te debatteren ?
En wie zijn zij om te bepalen wat modderbloed is en wat niet ,wat hebben hen met de raszuiverheid van een ander te bemoeien ?
Ik bedreig hen niet in hun bestaan als mens, zij mijn bestaan wel degelijk als ze hun ondoordachte zin zouden krijgen .
Bloed en afkomst zijn voor hen een reden om te haten ,voor mij is het juist dat ,dat ik elk geweld dat tegen hen gebruikt wordt bekijk met een glimlach .
Laten we eerlijk zijn , waarom zou ik er medelijden mee moeten hebben ?
laatste aanpassing
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:37:Ik doe zo vaak mogelijk mee!
Dit soort mensen zouden hun ideeën niet openbaar mogen uiten!
Meestal zonder geweld maar een vriend van mij Siegfried gooit vaak met verfbommen..
ik zou me nog bijna gaan opwinden over je achterlijke uitspraken, ware het niet dat je fake bent
maak jezelf nuttig en stop een paar wortels in die uitgedroogde grot van je