Partyflock

Forumonderwerp · 1033625

NIJMEGEN - De politie waarschuwt voor XTC-tabletten die gevaarlijker zijn dan normaal, waaraan een 20-jarige Nijmegenaar afgelopen weekend overleed.

De man was onwel geworden door een combinatie van XTC, paddo's en alcohol, meldt Omroep Gelderland.

Uit onderzoek op last van justitie is gebleken dat de XTC-tabletten een veel hogere dosis werkzame stof bevatten dan 'normaal', waardoor ze extra gevaarlijk zijn. Het gaat om blauwe driehoekige pillen met het Mitsubishi-teken (drie diamantjes).

Detelegraaf.nl
laatste aanpassing
wat is dr mis met scooter?

is goeie muzikale opvoeding voor kids

als je ze dat laat lusitere luistere ze op latere leeftijd makkelijker na echt serieuze vette dance en trance zoals cosmic gate en warp brothers :P
Ik denk dat de dood van de 20-jarige nou niet de meeste handige keus is om de bericht moreel te ondersteunen :S. Er wordt in de reacties alleen maar gesproken over de combinatie, terwijl het erom gaat dat de werkzame stof van de pil te hoog is. Zo zaait het verwarring, en wordt er in te lage mate over het probleem zelf gesproken.
laatste aanpassing
daaromz eg ik: herintroduceer pillentests op feesten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 07:12:
Het gaat om blauwe driehoekige pillen met het Mitsubishi-teken (drie diamantjes).

en die zijn nouh juist zo (Y)
Het is toch algemeen bekend dat dat knallers kunnen zijn??!!:/

de XTC-tabletten een veel hogere dosis werkzame stof bevatten dan 'normaal', waardoor ze extra gevaarlijk zijn

al met al zijn ze daarom zo goed!

De man was onwel geworden door een combinatie van XTC, paddo's en alcohol,

daar heb je t al:s

vind t heel erg hoor voor die jongen:( echt sneu :(
maar t zal de combi wel zijn geweest en de hoeveelheid.. of dr moet gif in die pil hebben gezeten..

maar dat maakt n pil nog niet dodelijk als dr n grotere hoeveelheid inzit :x
laatste aanpassing
Uitspraak van Secrifice op woensdag 22 oktober 2008 om 10:35:
Ben al 2 dagen ziek van die dingen

heb dit vaker gehoord laatste tijd...
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 22 oktober 2008 om 19:11:
maar t zal de combi wel zijn geweest en de hoeveelheid.. of dr moet gif in die pil hebben gezeten.

ik denk uitdroging.. weet het bijna wel zeker.
Uitspraak van Ruud Awakening op woensdag 22 oktober 2008 om 19:25:
kheb er afgeschrikt denk ik

kan niet alles prijsgeven aan iedereen :P
Uitspraak van R. Manhouse op woensdag 22 oktober 2008 om 18:44:
Ik denk dat de dood van de 20-jarige nou niet de meeste handige keus is om de bericht moreel te ondersteunen . Er wordt in de reacties alleen maar gesproken over de combinatie, terwijl het erom gaat dat de werkzame stof van de pil te hoog is. Zo zaait het verwarring, en wordt er in te lage mate over het probleem zelf gesproken.

IDD (Y) helemaal mee eens, maar inplaats daarvan gaan mensen elkaar uitschelden en tof doen omdat ze bij de marechausse zitte!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 18:00:
Vandaar dat pliesie en millitairen jullie altijd het lachertje vinden. Fijn dat je bij de marechausse zit meid, maar ga niet doen alsof jullie daadwerkelijk baasje spelen over pliesie en defensie.

:respect:

Damm Die heb ik ooit eentje op..
ZIeke shit hierr ..
Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 18:30:
Wil je wat van me weten benader je me maar op een andere manier.

hoe doe ik dat dan?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 oktober 2008 om 19:48:

troost je der lopen der wel meer van rond
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 oktober 2008 om 19:48:

?
of je nou 1 z'n ding neemt of 3 andere... meeste houden het toch niet bij 1
De man was onwel geworden door een combinatie van XTC, paddo's en alcohol,

Geen beste combi :)

Uit onderzoek op last van justitie is gebleken dat de XTC-tabletten een veel hogere dosis werkzame stof bevatten dan 'normaal',

Normale dosis is 80 - 120mg mdma, waarschijnlijk waren dit gewoon lekker goede knallers van boven de 150 mg mdma :)
Dat ze dan zeggen dat dodelijke pillen in omloop zijn slaat natuurlijk ect helemaal nergens op, echt telegraaf weer
hij ging hard jorang

ma tog rip

De man was onwel geworden door een combinatie van XTC, paddo's en alcohol

tering dat kan van alles zijn geweest, wat een mafkees dit met paddo's combineren

Uitspraak van :bounce: Rick op woensdag 22 oktober 2008 om 19:47:
Uitspraak van R. Manhouse op woensdag 22 oktober 2008 om 18:44:
Ik denk dat de dood van de 20-jarige nou niet de meeste handige keus is om de bericht moreel te ondersteunen . Er wordt in de reacties alleen maar gesproken over de combinatie, terwijl het erom gaat dat de werkzame stof van de pil te hoog is. Zo zaait het verwarring, en wordt er in te lage mate over het probleem zelf gesproken.

IDD helemaal mee eens, maar inplaats daarvan gaan mensen elkaar uitschelden en tof doen omdat ze bij de marechausse zitte!!

De hoeveelheid MDMA in een pil kan niet dodelijk zijn (tenzij hij er allergisch voor was).

Alles met 80 > mg/mdma is boven gemiddeld en behoort zodoende bij de pillen die in bovenstaand bericht genoemd wordt.
heb er hier ook nog een paar van liggen... zijn echt wel relaxte knallers ! :P
zijn niet dodelijk die vent is gestorven aan de combi van alcohol paddos en deze pillen, hij was dus gewoon een idioot. Media probeerd maar weer eens pillen een slechte reputatie te geven die ze niet verdienen :loser:

Uitspraak van Donkiekong@ op woensdag 22 oktober 2008 om 16:08:
Op jouw eerder opmerking dat dat "alles slecht valt op een lege maag". Deze opmerking getuigt van weinig kennis over het gebruiken van paddo's. Wanneer je paddo's gebruik op een volle maag, voel je vrijwel niets van (je komt in de meeste gevallen niet in een trip terecht).

,, praat geen onzin zin idioot.. als je vaak genoeg getript hebt weertje dat het invloed kan hebben.. vol of niet vol.. maar 100% geen garantie voor wel of geen trip.. kansloze mongool. ga liever een fatsoenlijke studie doen en zoek een echte baan ipv van laf te gaan naar politie ,lafaard

Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 15:33:
Mannetje, zelfs ik als marechausse weet genoeg van die shit

"zelfs ik".. lol..spreekt beetje tegen met je werk he? tis toch je werk die shit allemaal op te rollen.. mag dan aanemen dat je gewoon weet wat die shit is en doet. Trouwens wel grappig.. je doet zo tof over je werk.. Drugssmokkel tegen gaan. Valt weinig van te merken aangezien Elke drugs dan ook nog steeds overal makkelijk te verkrijgen is.
Uitspraak van *NG* op woensdag 22 oktober 2008 om 21:31:
de combi van alcohol paddos en deze pillen

vond ik vroeger altijd wel een (y) combi :)
Uitspraak van *NG* op woensdag 22 oktober 2008 om 21:31:
Media probeerd maar weer eens pillen een slechte reputatie te geven die ze niet verdienen

Weer een stok achter de rug om het zero-tolerance beleid te rechtvaardigen.

Uitspraak van Essit Muzique op woensdag 22 oktober 2008 om 21:55:
Uitspraak van NG Party-Terrorist B) op woensdag 22 oktober 2008 om 21:31:
Media probeerd maar weer eens pillen een slechte reputatie te geven die ze niet verdienen

Weer een stok achter de rug om het zero-tolerance beleid te rechtvaardigen.

tis ook telegraaf he, echt een flut (en sensatie) krant..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 21:51:
"zelfs ik".. lol..spreekt beetje tegen met je werk he?

Dat ik er werk, wilt niet zeggen dat ik er geen verstand van mag hebben ;)

je doet zo tof over je werk..

Drugssmokkel tegen gaan

Ga jij eens je huiswerk doen, als je ook even GOED terug zou hebben gelezen. Had je ook gelezen dat de marechaussee zich met wel meer dingen dan alleen drugs bezig houd.

Voor iemand van 20 heb jij anders ook vrijwel geen verstand
Daarbij kom je wel een beetje laat met loze argumenten. Ging hier toch trouwens over jou vriendje die niet kon omgaan met drugs. Mijn werk heeft er verder niks meer mee te maken ;)

Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 22:02:
Daarbij kom je wel een beetje laat met loze argumenten. Ging hier toch trouwens over jou vriendje die niet kon omgaan met drugs. Mijn werk heeft er verder niks meer mee te maken

ja ging idd over hem.. maar jij begint tof te doen dat Zelfs jij dat wist als Neppolitie, daar reageerde ik op. Heb ook niet ook niet gezegt er een verband is tussen zijn dood (en niet weten wat die doet) en jou werk, dus als der iemand geen verstand heeft 'najah lijkt me duidelijk he.
Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 21:59:
Ga jij eens je huiswerk doen, als je ook even GOED terug zou hebben gelezen. Had je ook gelezen dat de marechaussee zich met wel meer dingen dan alleen drugs bezig houd.

->
Daarbij kom je wel een beetje laat met loze argumenten

Wel grappig.. mij beschuldigen van loze argumenten, Ik zeg: bestrijding van drugssmokkel komt nog niet echt tot uiting als je naar de 'straat' kijkt. En dan begin jij: ja maar we doen ook nog andere dinge. ? dus.. daar heb ik t toch niet over.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:11:
Wel grappig.. mij beschuldigen van loze argumenten, Ik zeg: bestrijding van drugssmokkel komt nog niet echt tot uiting als je naar de 'straat' kijkt. En dan begin jij: ja maar we doen ook nog andere dinge. ? dus.. daar heb ik t toch niet over.

Waarom begin je er überhaupt nog over eigenlijk :lol: Tis toch al genoeg uitgemolken :roflol:

Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 22:14:
Waarom begin je er überhaupt nog over eigenlijk Tis toch al genoeg uitgemolken

jij reageert toch op mij of niet dan.. je reageert niet op mij zonder een reactie te verwachten. Dom meisje haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:16:
je reageert niet op mij zonder een reactie te verwachten

:vaag: :vaag: er is altijd iemand die graag het laatste woord heeft.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:16:
Dom meisje haha

Ik doe me graag dom voor, zodat jij nog een beetje zelfverzekerheid overhoudt
Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 21:59:
Had je ook gelezen dat de marechaussee zich met wel meer dingen dan alleen drugs bezig houd.

Toch een verloren en geldverslindende taak.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 21:59:
tis ook telegraaf he, echt een flut (en sensatie) krant..

Ja meest waardeloze sensatiegeile pulp krant die er is.Alleen zijn er helaas nog genoeg mensen die alles maar klakkeloos aannemen wat er id media verschijnt.
is al bekend hoeveel hij er van op had?
lijkt me niet van 1 pilletje namelijk.....
hoeveel mg zijn die kliks dan, is dat ook bekend?
Het niveau is hier weer ver te zoeken... waar gaat het nou over jongens.. echt respectloos...

RIP my friend...

Toevalig was die kerel de vriend van mijn nichtje. Wat ik begreep was het iemand die zelden wat nam.

Als je dan meteen zo'n combi neemt dan kan dat natuurlijk nooit goed zijn.

Ik geloof btw niks van dat die pillen extra gevaarlijk zijn, iedereen weet dat die driehoeken zwaarder zijn dan de gemiddelde pil.
Uitspraak van DrukZ op woensdag 22 oktober 2008 om 18:03:
Wat wel jammer is dat er sukkeltjes zijn die zo graag willen gebruiken en het dan fataal word

jij bent echt dom. ik wil je niet kwetsen ofzo. maar je kent deze jongen blijkbaar? zoja wat doe je onrespectvol naar zijn familie.
Ging hier toch trouwens over jou vriendje die niet kon omgaan met drugs.

nogmaals gedraag je niet zo dom mens.
hij had er 1tje, op en er zit gemiddeld 125mg mdma in dat kan verschillen van 100 tot 140 pp. de normale dosis is 40-90 tegenwoordig.

Uitspraak van RHB op woensdag 22 oktober 2008 om 22:37:
zoja wat doe je onrespectvol naar zijn familie.

Naja, ergens heeft hij wel gelijk.

Iemand die drugs met verstand gebruikt(zover dat kan) neemt geen xtc, paddo's en alcohol op 1 avond.
goede reklame.. ik wil er wel tien (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:53:
Iemand die drugs met verstand gebruikt(zover dat kan) neemt geen xtc, paddo's en alcohol op 1 avond.

amen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:53:

Tsja ik heb aan die combi zeer relaxte avonden gehad.Is niet per definitie gevaarlijk in mijn opinie als je maar niet teveel neemt en rustig aan doet.Niet dat ik het promoot ofzo.Paddo's en MDMA zijn niet meer aan mij besteed :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 22:30:
Als je dan meteen zo'n combi neemt dan kan dat natuurlijk nooit goed zijn.

Het combineren van drugs hoeft niet verkeerd te zijn. In 1 avond coke snuiven, jointjes roken, ghbtje pakken en ook nog een pilletje pakken, en een puntje keta geeft geen enkel probleem. Maar kan me echt niet voorstellen hoe het in je opkomt om júist die 3 dingen door elkaar te gooien.
laatste aanpassing

Uitspraak van Essit Muzique op woensdag 22 oktober 2008 om 23:11:
Tsja ik heb aan die combi zeer relaxte avonden gehad.Is niet per definitie gevaarlijk in mijn opinie als je maar niet teveel neemt en rustig aan doet.

Wel als je weinig ervaring met drugs hebt.