Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 17:16:ach wij krijgen woensdag ook een pak slaag
tegen wie dan?
Aston Villa-Ajax niet live bij de NOS
woensdag 15 oktober, door SV, Amsterdam, 14:18u, VI
De eerste UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen Aston Villa wordt volgende week op 23 oktober niet door de NOS uitgezonden. Het duel is wel te zien bij Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH). De NOS geeft de voorkeur aan SC Heerenveen-AC Milan. De NOS bezit de uitzendrechten voor Ajax en Feyenoord op 23 oktober, maar besteedt die dan uit aan een regionale omroep of aan Eredivisie Live. Op 6 november, de tweede speeldag, wordt Ajax-MSK Zilina wel uitgezonden door de NOS. Gerelateerde links: -Oostenrijkse arbiter fluit Aston Villa - Ajax (Ajax.nl, extern)
woensdag 15 oktober, door SV, Amsterdam, 14:18u, VI
De eerste UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen Aston Villa wordt volgende week op 23 oktober niet door de NOS uitgezonden. Het duel is wel te zien bij Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH). De NOS geeft de voorkeur aan SC Heerenveen-AC Milan. De NOS bezit de uitzendrechten voor Ajax en Feyenoord op 23 oktober, maar besteedt die dan uit aan een regionale omroep of aan Eredivisie Live. Op 6 november, de tweede speeldag, wordt Ajax-MSK Zilina wel uitgezonden door de NOS. Gerelateerde links: -Oostenrijkse arbiter fluit Aston Villa - Ajax (Ajax.nl, extern)
Dus wel op Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH).
laatste aanpassing
Het duel is wel te zien bij Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH
AT5 word het sowieso niet. Las eerder op de avond dat AT5 de rechten te duur vond.
En Eredivisie Live is ook nog helemaal niet zeker hoor. Iemand op het forum van ajax.netwerk. to had naar ze gemailt en dit mailtje terug ontvangen.
Mailtje terug van Eredivisie live
Beste ************,
Op dit moment staat deze wedstrijd nog niet op ons programma, maar wat niet is kan nog komen. Houd voor meer informatie onze website http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
-----Originele email-----
Van ***************
Datum :Monday, October 20, 2008
Betreft :Aston Villa - Ajax
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien de NOS kiest voor de wedstrijd H'Veen - Ac Milaan, en RTL kiest voor de onbegrijpelijke saaie keuze Nancy - Feyenoord, wordt Ajax niet uitgezonden.
Aston Villa - Ajax, uefa cup wedstrijd in een prachtig engels stadion, engels ambiance.. veel leuker te kijken dan een Nancy - Feyenoord, vooral met de uitslagen van Feyenoord de laatste weken.
Is er geen mogelijkheid dat jullie de rechten kopen van Aston Villa - Ajax op Eredivisie Live? Gooi het eens bij de hoge bazen op!
Ik reken op jullie!
Vriendelijke groet,
Beste ************,
Op dit moment staat deze wedstrijd nog niet op ons programma, maar wat niet is kan nog komen. Houd voor meer informatie onze website http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
-----Originele email-----
Van ***************
Datum :Monday, October 20, 2008
Betreft :Aston Villa - Ajax
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien de NOS kiest voor de wedstrijd H'Veen - Ac Milaan, en RTL kiest voor de onbegrijpelijke saaie keuze Nancy - Feyenoord, wordt Ajax niet uitgezonden.
Aston Villa - Ajax, uefa cup wedstrijd in een prachtig engels stadion, engels ambiance.. veel leuker te kijken dan een Nancy - Feyenoord, vooral met de uitslagen van Feyenoord de laatste weken.
Is er geen mogelijkheid dat jullie de rechten kopen van Aston Villa - Ajax op Eredivisie Live? Gooi het eens bij de hoge bazen op!
Ik reken op jullie!
Vriendelijke groet,
Dus het word hopen dat Eredivisie Live het gaat uitzenden en anders word het www.myp2p.eu
Daar staat de wedstrijd er iig wel tussen in het programma voor donderdag.
dan maar wachten tot 22:45 zonder eerst te kijken op tv of internet
Tering, dat kan ik echt niet hoor.
Een hele wedstrijd kijken als ik weet dat ie al is gespeelt. Wil gelijk de uitslag altijd weten.
En ik gun het die gasten van rtl niet.
Verplichten ze Ajacieden om naar een wedstrijd van de kakkies te kijken en daarna zijn wij aan de beurt?
Dikke lul.
Dan maar via internet.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 22:48:veel leuker te kijken dan een Nancy - Feyenoord, vooral met de uitslagen van Feyenoord de laatste weken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 22:48:Tering, dat kan ik echt niet hoor.
ik ook normaal gesproken niet, heb het ook altijd wel ergens live
maar heb nog wel wat dingen te doen in huis, dan maar op die manier
moet al smeken voor een uurtje af en toe
Lekker dat mijn vrije dagen op 2007 ipv 2008 waren gebaseerd. Ineens nog 4 vrije dagen erbij
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:23:nee denk dat jij de enige bent
hoeft die gozer ook niet ze luchtbedje mee te nemen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:13:veel leuker te kijken dan een Nancy - Feyenoord, vooral met de uitslagen van Feyenoord de laatste weken.
vieze stakkieslakkies
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 21 oktober 2008 om 16:23:nee denk dat jij de enige bent
whehe :wu
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 21 oktober 2008 om 12:13:ga je ook jeff?
krijg lekker de pestpleuris