Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 13:29:Kan wel als een malloot gaan dansen maar dat vinden jullie
Ik vind inderdaad dat je danst als een malloot.
En het feit dat je dat dan ook nog doet in je blote bast met een masker op maakt het zo niet nog malloteriger
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 15 oktober 2008 om 14:24:RTC als danseres
Effe opzoeken wat je hiermee bedoelt
en misschien in Kerstvakantie een draai plek gevonden
Early rave , happy hc staat op de muziek lijst
Effe overleggen of het zo blijft of niet
dan weten jullie dat alvast
Hou een gaatje vrij in de kerstvakantie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 18:05:misschien in Kerstvakantie een draai plek gevonden
als je daar net zo goed draait als in je youtube filmpjes, zal het wel een 1-malig optreden worden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 18:05:Effe opzoeken wat je hiermee bedoelt
en misschien in Kerstvakantie een draai plek gevonden
echt waar, ik hoop zo dat jij een fake-profiel bent van iemand
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 18:07:als je daar net zo goed draait als in je youtube filmpjes, zal het wel een 1-malig optreden worden
Kom kijken zal ik zeggen
dan kan je zelf me afgang zien
goed idee ??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 18:07:als je daar net zo goed draait als in je youtube filmpjes, zal het wel een 1-malig optreden worden
dat dachten ze bij mij ook hihi
Uitspraak van [SBC] Da Highlandzdat dachten ze bij mij ook hihiop woensdag 15 oktober 2008 om 18:39:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 18:05:Effe opzoeken wat je hiermee bedoelt
Zoek op Youtube maar naar filmpjes van RTC (of als je dat niet kent, Rotterdam Terror Corps :lol

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)