Partyflock

Forumonderwerp · 1032094

Wie koopt Saints Row 2 zeker, en waarom of waarom niet?

laatste aanpassing
Weet iemand waar ik Clint kan vinden met huurmoordenaar?
er staat locatie doelwit: Universiteitendisctrict

ga naar het stadion op de campus!

Kan het niet vinden?
Kon dat stadion al niet eens vinden!

er staat, koop paar biertjes...misschien even op de kaart kijken bij een drank winkel en dan wat bier kopen & dan evrschijnt hij misschien wel ergens...geen idee verder!!

je moet 2 biertjes zuipen voor hij verschijnt op je radar dacht ik
Uitspraak van Tony-T op woensdag 22 oktober 2008 om 17:04:
Kon dat stadion al niet eens vinden!

er staat, koop paar biertjes...misschien even op de kaart kijken bij een drank winkel en dan wat bier kopen & dan evrschijnt hij misschien wel ergens...geen idee verder!!

kan ook die wijk niet vinden en dat stadion niet!!

Zie wel university wijk weet niet of ze die bedoelen maar dan
laatste aanpassing
Uitspraak van Degiebody op woensdag 22 oktober 2008 om 17:19:
university wijk

Volgens mij is dat wel de wijk, nu het stadion nog.
Waar de demolition derby is misschien? ;)
Ik heb er niks voor gedronken trouwens voor zover ik weet...kwam hem toevallig tegen...
Ik heb maar naar een paar actief gezocht...hij zat daar niet bij...naast degenen waarvoor je bijvoorbeeld een nummer moet bellen voordat ze opduiken...
laatste aanpassing

Uitspraak van Soul collector op dinsdag 21 oktober 2008 om 22:25:
hij staat al op het net ;)
net als fable 2 en fallout 3 :roflol:

ja en?
ik ben nu nog met Farcry2 bezig :P
en ik ga me xbox niet ombouwen
hem en ook gehaalt vind het wel lachen dat spel maar vind gta toch leuker en mooier
Niko :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Yuck Fou op zondag 26 oktober 2008 om 13:10:
hem en ook gehaalt vind het wel lachen dat spel maar vind gta toch leuker en mooier

mooier kan ik wat bij voorstellen...
maar leuker??? totaal niet!

alles in SR2 is gewoon ZO leuk
wie wil er nou niet in een strontwagen rond rijden iedereen onder te stront spuiten?? :p
of jezelf op de meest brute manieren laten aanrijden door autos?
dat is juist het mooie van deze game vind ik, dat de game zichzelf niet zo serieus neemt ten opzicht van GTA

Uitspraak van Yuck Fou op zondag 26 oktober 2008 om 13:10:

mooier wel, leuker zeker niet, in de eerste 10 min van SR heb ik zoveel meer fun gehad als in heel GTA, GTA is zeker een goede game maar de fun daarin is zo laag
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 14:04:
mooier wel, leuker zeker niet

Zeker niet leuker idd...het is dat die Niko nog af en toe mensen ging vermoorden enzo maar verder had hij maar een boring leven...beetje verplicht sociale contacten onderhouden enzo...uitgaan met je vrienden...blegh... O:)
Leek veel te veel op een ordinary day in the life of wie dan ook...
laatste aanpassing
vandaag die kettingzaag vrijgespeeld erg vet:respect:

ik al lang :D :D die defibrilators zijn leuk die spel je vrij na die ambulance missies kun je mensen mee riveven en doden wisten jullie ook al dat je met die kaneda op muren kon rijden tis wel moeilijk maar het kan?

heeft iemand nog pre-order codes ligge? ze kunne vaker gebruikt worden mijn ufo en gyro-daddy doen het niet... maar die peewee mini bike is wel erg vet:P
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 21:38:
kaneda op muren kon rijden tis wel moeilijk maar het kan?

wat is een kaneda?

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 21:38:
gyro-daddy doen het niet... maar die peewee mini bike is wel erg vet

en wat is dat precies:P hahah ben nog niet zover denk
Uitspraak van Degiebody op zondag 26 oktober 2008 om 22:31:
wat is een kaneda?

dat is toch die motor van die baas van die jappen???
heb hem in me garage staan, lekker snel ding is het wel :)

maar eens ff testen om over muren te rijden :p
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
dus als ik het goed begrijp ben ik een sukkel dat ik GTA4 gereserveerd heb ?

Al veel secrets gevonden?

Ik heb die grot met al die opblaaspoppen al gevonden, en ook de 'geheime' missie met Julius.

Moet alleen de Ulthor missies nog, kan me wel herinneren dat ik SR1 lastiger vond.

Uitspraak van Meiosis op maandag 27 oktober 2008 om 14:31:
dus als ik het goed begrijp ben ik een sukkel dat ik GTA4 gereserveerd heb ?

nee je bent geen sukkel GTA IV is leuk, nog steeds met de free-mode daar is niets om over aftekraken maar Saints Row 2 vult gewoon alle lege plekken in GTA ,het is Volition Inc en het zal dan ook niet snel beter worden dan Rockstar, maar de fun in SR2 is gewoon veel hoger

een Gyro-daddy is een klein helicoptertje soort kart met rotorblad

Zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen de graphics.

Heb ze beide voor de xbox, maar had GTA al snel bekeken... al die irritante telefoontjes met een vriend of vriendin. Beetje te soap-achtig. En ook weinig interessante voertuigen/missies. De besturing in GTA vind ik ook minder, vooral die van de voertuigen.

Saints Row heeft leuke missies, en tussendoor kun je ook nog eens verschillende activiteiten doen, hierdoor blijf de gameplay veel leuker omdat je altijd wel iets anders kunt doen. Ook kun je gelijk de hele stad verkennen, en leuke geheime plekken vinden. Iets wat in GTA ook al niet kan.

SR2 is de beste en vooral leukste sandbox-game die ik heb gespeeld. :)
Uitspraak van actief op maandag 27 oktober 2008 om 14:32:
Al veel secrets gevonden?

Ik heb die grot met al die opblaaspoppen al gevonden, en ook de 'geheime' missie met Julius.

Moet alleen de Ulthor missies nog, kan me wel herinneren dat ik SR1 lastiger vond.

Kan je dadelijk op zoek gaan naar het zeemonster... :9 :cheer:

dat konijn? :P
Die ja... :lol:

Zijn er nog meer interessante secrets?

Uitspraak van actief op maandag 27 oktober 2008 om 15:02:
Iets wat in GTA ook al niet kan.

niet meer kan vind ik beter dan :)

misschien klinkt het raar maar ik vind SR de Vice City van nu, alle elementen zitten er gewoon in, gta is ook goed maar op veel vlakken net iets te serieus naar mijn zin, als ik sociaal wil doen ga ik wel de sims spelen
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 18:00:
als ik sociaal wil doen ga ik wel de sims spelen

....Of je gaat gewoon even naar buiten ;)

Uitspraak van Tony-T op maandag 27 oktober 2008 om 18:02:
Of je gaat gewoon even naar buiten

;)

een sociaal iets in een game dan :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 18:15:
een sociaal iets in een game dan

:)

zaten er ultor missies in de eerste dan? kan ik me niet herinneren?

Vice Kings
3th street saints
West side rollerz
Los Canalies

verder ken ik geen ultor?!
Ik had een zonnebril van Ultor in 1...was toen nog een kledingmerk... :p
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Uitspraak van Tony-T op maandag 27 oktober 2008 om 18:02:
....Of je gaat gewoon even naar buiten ;)

Ging net even op straat staan. Idd, was een vrij sociale happening!
het enige wat ik in SR2 mis is dat je geen hoertjes kan oppikken ofzo.
Ik wil GVD NEUKEN!:P
laatste aanpassing

Ultor was een kledingmerk in SR1.

Ik vind trouwens dat Ultor erg veel lijkt op het bedrijf OCP uit RoboCop.

Uitspraak van Degiebody op dinsdag 28 oktober 2008 om 01:30:
Ik wil GVD NEUKEN!

Goed zoeken. Je kan 'tippelen'. Ergens in een WC een hoertje bevredigen door met de sticks de juiste beweging te maken. (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 17:44:
Goed zoeken. Je kan 'tippelen'. Ergens in een WC een hoertje bevredigen door met de sticks de juiste beweging te maken. (Y)

op die trailerpark zitten ook een paar van die geile sletjes :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 17:44:
Ergens in een WC een hoertje bevredigen door met de sticks de juiste beweging te maken.

Ghehe...klopt...en je moet eerst de g-spot vinden... :lol:

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 28 oktober 2008 om 18:05:
Ghehe...klopt...en je moet eerst de g-spot vinden.

die is goed he haha :)

maar dan ben je zelf de hoer, degienbody wil zelf een hoer neuken :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:23:
maar dan ben je zelf de hoer, degienbody wil zelf een hoer neuken

ja ik wil er zelf 1 neuken haha
kan ik dat wijf niet neuken die bij de saints hoort:P

wat die rasta hoer liever niet... met haar loa dust... maak dan zelf een wijf en ga langs andere hoeren;)
Ghehe...ik had de game meegenomen naar een vriend van me die juist altijd (als de mogelijkheid er is) met een vrouwelijk karakter speelt...
Tippelen was 1 van de eerste dingen die hij vond...toen hij erachter kwam dat het juist zijn karakter was die de hoer speelde maakte hem dat dan ook erg happy... 8)

deze functie heb ik nog niet ontdekt, waar kun je dit vinden/doen? :)
Technically Legal iig...in suburbs (??)...
Na een tijdje komt er ook een target voor hitman opdagen iig in die tent...
Die met het bijschrift "Als je een tijdje met zijn meisjes doorbrengt dan komt hij vanzelf opdagen" ofzoiets dergelijks...daar staat iig wel bij welke buurt je moet zijn...en dan de tent technically legal dus...

was dat niet in de buurt van een strand of pier ofzo?

Uitspraak van actief op dinsdag 28 oktober 2008 om 09:08:
Ultor

Ultor is ook zo'n company in Red Faction, van dezelfde makers als SR.
Ik hoorde iemand al praten over de defribilators, maar heeft iemand al de vlammenwerper vrijgespeeld en zo ja, hoe? Ik weet dat ie erin zit omdat ik zombies in de fik heb gezet in zombie uprising maar in het spel ben ik het wapen nog niet tegengekomen helaas. Ben nu bij de ultor missies.
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 27 oktober 2008 om 15:02:
Zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen de graphics.

Heb ze beide voor de xbox, maar had GTA al snel bekeken... al die irritante telefoontjes met een vriend of vriendin. Beetje te soap-achtig. En ook weinig interessante voertuigen/missies. De besturing in GTA vind ik ook minder, vooral die van de voertuigen.

Saints Row heeft leuke missies, en tussendoor kun je ook nog eens verschillende activiteiten doen, hierdoor blijf de gameplay veel leuker omdat je altijd wel iets anders kunt doen. Ook kun je gelijk de hele stad verkennen, en leuke geheime plekken vinden. Iets wat in GTA ook al niet kan.

SR2 is de beste en vooral leukste sandbox-game die ik heb gespeeld.

Helemaal mee eens! Ik heb tot nu toe veel meer plezier gehad van saints row 2 dan GTA iv.

Uitspraak van Popeye op woensdag 29 oktober 2008 om 16:41:
Ik hoorde iemand al praten over de defribilators, maar heeft iemand al de vlammenwerper vrijgespeeld en zo ja, hoe? Ik weet dat ie erin zit omdat ik zombies in de fik heb gezet in zombie uprising maar in het spel ben ik het wapen nog niet tegengekomen helaas. Ben nu bij de ultor missies.

Die defribilators en flamethower heb ik al. Voor die eerste moet je de ambulancemissies doen en voor die 2e de mayhen activiteit op het eiland waar die nucleaire centrale staat! :d

weet iemand hoe je de wielen van een vliegtuig inklapt?
Uitspraak van DarkForce op woensdag 29 oktober 2008 om 18:26:
Die defribilators en flamethower heb ik al. Voor die eerste moet je de ambulancemissies doen en voor die 2e de mayhen activiteit op het eiland waar die nucleaire centrale staat!

Thanks (y) Heb de flamethrower meteen gehaald b)
Yeah ik heb iets tofs gevonden b) Geen idee of het al bij andere spelers bekend is, maar ik hou er altijd van om de hele map te doorzoeken en dan voornamelijk de grenzen op te zoeken. Vooral bij open games zoals saints row 2. Dus ik op een speedboat het water afzoeken, kom ik twee eilanden tegen in het noorden die niet op de map staan aangegeven. Dan staat er ook op je beeld "geheime eiland" gevonden. Die twe eilanden waren niet zo boeiend want het was alleen maar een stukje land. Maar ik heb echter een derde eiland gevonden die "ultra geheime plek" wordt genoemd door het spel.

Hij ligt ten westen van het gevangenis eiland. Je moet helemaal naar de zwarte rand van de kaart varen en dan iets boven de hoogte van het gevangenis eiland ligt het. En dan moet je onder de waterval doorlopen. Meer zeg ik niet b)
Uitspraak van Popeye op zaterdag 1 november 2008 om 13:10:
Yeah ik heb iets tofs gevonden Geen idee of het al bij andere spelers bekend is, maar ik hou er altijd van om de hele map te doorzoeken en dan voornamelijk de grenzen op te zoeken. Vooral bij open games zoals saints row 2. Dus ik op een speedboat het water afzoeken, kom ik twee eilanden tegen in het noorden die niet op de map staan aangegeven. Dan staat er ook op je beeld "geheime eiland" gevonden. Die twe eilanden waren niet zo boeiend want het was alleen maar een stukje land. Maar ik heb echter een derde eiland gevonden die "ultra geheime plek" wordt genoemd door het spel.

Hij ligt ten westen van het gevangenis eiland. Je moet helemaal naar de zwarte rand van de kaart varen en dan iets boven de hoogte van het gevangenis eiland ligt het. En dan moet je onder de waterval doorlopen. Meer zeg ik niet

Ik ben er geweest maar vond het niet zo bijzonder je kan er niks doen haha
of heb ik het mis?