Zijn er mensen die ervaringen hebben met Eri Sun Village?
Eten voornamelijk, rest maakt me niet zoveel uit
Ik ben in Eri beach geweest en dat is hetzelfde eten volgens mij... Ik vond het best te doen, ik hoor vaak dat mensen het smerig vonden, maar die lusten waarschijnlijk alleen patat met frikandel, tja dat hadden ze inderdaad niet.
Er was best uitgebreide keus met in ieder geval elke dag pasta..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 10:54:Zijn er mensen die ervaringen hebben met Eri Sun Village?
Eten voornamelijk, rest maakt me niet zoveel uit
Ik ben in Eri beach geweest en dat is hetzelfde eten volgens mij... Ik vond het best te doen, ik hoor vaak dat mensen het smerig vonden, maar die lusten waarschijnlijk alleen patat met frikandel, tja dat hadden ze inderdaad niet.
Er was best uitgebreide keus met in ieder geval elke dag pasta..
Op vakantiewijzer zijn de beoordelingen namelijk niet echt top. Redenen als elke dag hetzelfde vindt ik niet zo'n probleem. Het moet natuurlijk wel opgewarmd en vers zijn.
Op vakantiewijzer zijn de beoordelingen namelijk niet echt top. Redenen als elke dag hetzelfde vindt ik niet zo'n probleem. Het moet natuurlijk wel opgewarmd en vers zijn.
het was niet elke dag hetzelfde en er was genoeg keus, zit altijd wel iets bij dat je lust... en dat van mij was gewoon warm en vers
Uitspraak van LiinDaatje op dinsdag 3 februari 2009 om 15:46:Wij gaan als het goed is van 10 augustus
Alleen moet er nog geboekt worden
We gaan waarschijnlijk vlak bij starbeach
dan kom ik jou zeker weer tegen, heb je ook al lang niet meer gezien, laatste x emporium
\lekker knallen @ kreta vanaf 17 aug t/m 31ste
laatste aanpassing
Uitspraak van HardElement op donderdag 5 februari 2009 om 15:16:klopt helemaal kremer we gaan lekker los daar
10dagen oleeeeJ!!!
Welpie mee he
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 5 februari 2009 om 15:15:is dat niet inmiddels de Lloret de Mar van Griekenland geworden
dat Chersonissos.
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 5 februari 2009 om 15:15:is dat niet inmiddels de Lloret de Mar van Griekenland geworden
dat Chersonissos.
chersonissos is sowieso ook een stuk mooier dan lloret. en qua uitgaan is het er ook beter, en natuurlijk de mogelijkheid om bij te komen op starbeach
Uitspraak van Ton30071989 op vrijdag 6 februari 2009 om 14:31:chersonissos is sowieso ook een stuk mooier dan lloret. en qua uitgaan is het er ook beter, en natuurlijk de mogelijkheid om bij te komen op starbeach
Mee eenss!!
jammer dat je dan pas gaat,
zijn wij al weer terug.
Mja vind ook jammer, maar veel is al vol t/m 16 aug...
En wil sowieso naar Decibel
En mag in de week van 17 t/m 21 augustus niet weg van m'n werk
En ga ook nog een 2x rond juni/juli
Bof dat ik nog een keer weg mag
En ben sowieso nog nooit op kreta geweest..
Dus wie weet als het me bevalt dat ik volgend jaar nog een keer ga
laatste aanpassing
Uitspraak van Absolut Martini op vrijdag 6 februari 2009 om 23:17:Chersonissos mooier dan Lorett
lorrett daar ga je heen als je 17 bent
Uitspraak van ink passion op zondag 8 februari 2009 om 13:04:lorrett daar ga je heen als je 17 bent
En op kreta komt geen te jong TMF volk?
Uitspraak van Absolut Martini op zondag 8 februari 2009 om 13:36:En op kreta komt geen te jong TMF volk?
Klopt wel, als je op hyves kijkt is meer dan 2/3 idd 17
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:14:Damn wat maakt het uit...we zijn op vakantie toch?
Lekker genieten van de zon..dan let ik echt niet op dat 17jarige volk of wat dan ook
Nou idd
Uitspraak van × Manuela op zaterdag 7 februari 2009 om 09:49:
En ben sowieso nog nooit op kreta geweest..
ik ook niet.
Uitspraak van × Manuela op zaterdag 7 februari 2009 om 09:49:
Dus wie weet als het me bevalt dat ik volgend jaar nog een keer ga
indd
Vorig jaar ook geweest, dit jaar gewoon weer
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:41:Yeah,, op kreta van 6 tot 16 juli!
Uitspraak van Sandertjuh85 op zondag 8 februari 2009 om 15:56:5 tm 17 juli!
Ben ik gelukkig niet de enige dus rond die tijd haha...
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 19:23:Ben ik gelukkig niet de enige dus rond die tijd haha...
Haha nee idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:14:Damn wat maakt het uit...we zijn op vakantie toch?
Lekker genieten van de zon..dan let ik echt niet op dat 17jarige volk of wat dan ook
ze hebben daar toch wel een kinderdisco voor die kleuters?
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 06:14:9 februari 2009 06:14
Misschien domme vraag hoor..maar welk hotel/appartement zit je?
misschien wel op vreemde tijden kremer hoor je nu niet naar je werk te gaan?
Uitspraak van HardElement op maandag 9 februari 2009 om 15:07:misschien wel op vreemde tijden kremer hoor je nu niet naar je werk te gaan?
Computer stond toevallig nog aan he
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 16:15:Vorig jaar ook geweest, dit jaar gewoon weer Holllaadiieee!!
Lekker feesten Deb
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 20:30:Uitspraak van *..The One and Only Debster..* op zondag 8 februari 2009 om 16:15:
Vorig jaar ook geweest, dit jaar gewoon weer Holllaadiieee!!
Lekker feesten Deb
FOR SUREEEEE!!!

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)