Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 17:42:die gebruikte foto van een andere jongen en vertelde da hij dat was
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 17:42:als hij een foto van zichzelf had gestuurd had ik diegene gewoon gerespecteerd zoals hij is.
dat bedoel ik dus met onzeker mensen... die zullen zich vaker voordoen in iets/iemand die ze niet zijn.
eerlijkheid is ook een vereiste als je vriendschap of gwn een fuckbuddy wil natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 17:42:ja maar dan is het meestal of iemand zich goed verzorgt of zo. maar heb hier een jongen op pf ontmoet die gebruikte foto van een andere jongen en vertelde da hij dat was. ben er achter gekomen dat hij da helemaal nie was en dat hij er anders uitzag. ben natuurlijk hartstikke boos da hij da zo had gedaan. we konden goed met elkaar omschieten maar om zo iets te doen ben je erg fout bezig, want als hij een foto van zichzelf had gestuurd had ik diegene gewoon gerespecteerd zoals hij is.
Sjeuzus wat een verhaal...
alweer een reden om voor de fuckbuddy te kiezen, onder het motto "nie lulle maar neuken"
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 oktober 2009 om 17:57:wauw daar zal ze blij mee zijn
nie dus
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 oktober 2009 om 17:57:wauw daar zal ze blij mee zijn
Natuurlijk ben ik daar blij mee
dus je bent er ook nog goed in????
ik heb nog nooit zoveel mazzel op één middag gehad
It's your lucky day
hier doet iedereen tenminste normaal
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 18:23:Natuurlijk ben ik daar blij mee
Snap ik jaa na ff in je album te hebbn gekeken
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 17:42:ja maar dan is het meestal of iemand zich goed verzorgt of zo. maar heb hier een jongen op pf ontmoet die gebruikte foto van een andere jongen en vertelde da hij dat was. ben er achter gekomen dat hij da helemaal nie was en dat hij er anders uitzag. ben natuurlijk hartstikke boos da hij da zo had gedaan. we konden goed met elkaar omschieten maar om zo iets te doen ben je erg fout bezig, want als hij een foto van zichzelf had gestuurd had ik diegene gewoon gerespecteerd zoals hij is.
wie is dat?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 18 oktober 2009 om 17:49:![]()
haha de enige die 'm doorheeft
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 18:23:Natuurlijk ben ik daar blij mee
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 18:23:It's your lucky day
* staat op en maakt vreugdedansje *
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 oktober 2009 om 18:23:![]()
![]()
nog een die 'm doorheeft
je kunt wel zien wie de mensen met humor zijn
ot: nu weet ik zeker dat het "done" is
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2009 om 12:14:heey heb ik wat gemist??
ff terug lezen
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2009 om 12:28:haha idd
beter dit topic naar humor ipv. liefde
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2009 om 13:18:Het is weer een heerlijke gekkenbende hier
tjikkie..