Partyflock

Forumonderwerp · 1028685
Artiest Neroz
Ik vroeg me af,
Wat is een redelijk goedkope manier van isolatie van je kamer zodat et toch aanzienlijk in geluid scheelt.
Zelf zat ik aan die eiermatjes te denken, dat je die dan op de muur plakt of zo? iemand anders nog wat bruikbare tips/ervaringen die die hier wilt delen wat betreft niet al te dure isolatie?
Greetz!,

Uitspraak van Neroz op zondag 14 september 2008 om 13:14:
Ik vroeg me af,
Wat is een redelijk goedkope manier van isolatie van je kamer zodat et toch aanzienlijk in geluid scheelt.
Zelf zat ik aan die eiermatjes te denken, dat je die dan op de muur plakt of zo? iemand anders nog wat bruikbare tips/ervaringen die die hier wilt delen wat betreft niet al te dure isolatie?
Greetz!,

Goedkope zware vloerbedekking ophangen, serieus!
Heb het zelf aan mijn deuren hangen (beide kanten) werkt prima, scheelt een hoop. Was 20 euro kwijt b) (restjeshoek bij carpetland).
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
De volumeknop lager zetten werkt tot op zekere hoogte, je moet het natuurlijk nog wel kunnen horen.
Ik hoor m'n buurjongen bellen dus ik mag aannemen dat hij mijn muziek ook wel hoort. 's Nachts werk ik daarom altijd met een koptelefoon maar wissel ik wel af met de installatie voor referentie. Ik heb schuimmatten tegen de muur een hoogpolig karpet onder de speakers om het grootste deel toch tegen te houden en ik heb nog geen klachten gehad eigenlijk (nu houd ik er ook wel rekening mee).
Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
ja ik moet ook spikes halen voor me sub, niemand heb last van de bass behalve me pa als ie ze voetbal kijkt. Na een aantal nachten voluit geknalt te hebben, vroeg ik aan de buurman of hij wat gehoord heeft, maar dat was niet het geval.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 september 2008 om 20:30:
Op een bepaald punt is het geluid toch veel te hard om een goed beeld te vormen van de complete compositie, dus is het ook bullshit om loeihard te draaien.laatste aanpassing 20 september 2008 20:30

dan overstuur je alles volges mij :P zolang je speakers goed en mooi en schoon hard kunnen is het met bepaalde muziek heerlijk om em ff voluit te zetten.

Uitspraak van chrono op vrijdag 3 oktober 2008 om 12:18:
dan overstuur je alles volges mij :P zolang je speakers goed en mooi en schoon hard kunnen is het met bepaalde muziek heerlijk om em ff voluit te zetten.

Ik bedoelde eigenlijk het punt ver voordat de boel gaat oversturen. :P

Met hard is zo nu en dan niets mis, maar om de complete compositie, inclusief onderlinge verhoudingen, te beoordelen vind ik een wat lager volume vaak meer gewenst. :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 14:39:
Met hard is zo nu en dan niets mis, maar om de complete compositie, inclusief onderlinge verhoudingen, te beoordelen vind ik een wat lager volume vaak meer gewenst.

soms is dat wel even nodig ja :)
Artiest {SHOWLIST artist 39719, 17778}
wandje voor zetten 20 cm steenwol erachter en dubbele gipsplaten de gipsplaten afwerken met vloerbeddekking vierkante tegels bijv
dj isolate 1