DJ Vince is een oud klasgenootje van me en wij zaten elke donderdagavond trouw met onze casseterecorders klaar om de BVD op te nemen.....10 jaar oud...
Maar op die site tellen ze pas vanaf 1986 terwijl de BVD toch eerder was volgens mij....
het was in de Soul Show met Ferry Maat dat weet ik nog wel....
Maar op die site tellen ze pas vanaf 1986 terwijl de BVD toch eerder was volgens mij....
het was in de Soul Show met Ferry Maat dat weet ik nog wel....
Uitspraak van Krankheimer op maandag 15 september 2008 om 19:54:Hehe, het eerste dat ik deed toen ik m me nieuwe leptop kreeg was supermario bros 3 erop spelen
Er is ook een C64 emulator voor op je mobiele telefoon.
http://handheld.softpedia.com/get/Emulators/Frodo-for-Symbian-S60-62644.shtml
Uitspraak van Krankheimer op maandag 15 september 2008 om 20:00:Ja, dat heb ik wel eens gezien hehe, maar ik heb niet echt een tel die daar geschikt voor is, had wel een N73 maar na 3 keer opsturen heb ik er maar met de hefftruck over heen gereden
Maar ziet er wel stoer uit op je mobiel.
Vooral die ouwe 8 bit sounds
Bij mij werkt ie prima op de Nokia 6630. Niet met alles natuurlijk, maar attack of the mutant camels doet het wel leuk.
Ik heb nu een sony ericson, na al die problemen die ik altijd met nokia heb gehad ben ik allang blij dat ik met dit ding wel gewoon goed kan bellen hehe
Geen telefoon spelletjes meer voor mij
al hoewel ik er van baal dat ik C&C niet kan spelen op me tel, dat spel lijkt mij uitermate geschikt voor als ik als bijrijder naast me collega zit 
Geen telefoon spelletjes meer voor mij
laatste aanpassing