Partyflock

Forumonderwerp · 1026906
leuk leuk leuk :cheer:

Uitspraak van Summy op donderdag 4 september 2008 om 00:29:
bieden alleen eigen producties aan via internet. ANTM kopen ze met het recht om elke aflevering 1x aan te bieden (dwz uitzenden want via internet kun je het niet 1x aanbieden)

Ik las het ja (n)
kuttt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 17:40:
Ik las het ja
kuttt

geen afleveringen missen dus!

Uitspraak van Zwork B) op donderdag 4 september 2008 om 17:40:
geen afleveringen missen dus!

Was het maar zo'n feest.. (n)
Volgende week mis ik hem ook weer..:[
kan je hem niet (laten) opnemen?

Straks herhaling :cheer:
nou zie je nou, alles komt goed :D

Hoe laat???
19:00 rtl 5

thanx (F)

Uitspraak van Zwork B) op zaterdag 6 september 2008 om 18:38:
nou zie je nou, alles komt goed

Yeahhh :woop:

Lopen hier wel zwaar achter

In usa zijn ze al met seizoen 11 bezig
Hier seizoen 9

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 september 2008 om 11:41:
Lopen hier wel zwaar achter

heb je ook nog wat nieuws?
zo suf dat sommige meiden echt niet mooi zijn maar echt geweldige foto's hebben

dus hier is het topic, ik dacht al, kijkt er niemand meer :D
ik kan ze nog niet helemaal uit elkaar houden, heb ook nog geen favoriet. Saleisha vind ik wel wat hebben en lisa ook... maar een beetje verwaande dames allemaal :S
Uitspraak van Zwork B) op maandag 8 september 2008 om 21:08:
zo suf dat sommige meiden echt niet mooi zijn maar echt geweldige foto's hebben

:respect: Inderdaad.
Vooral die dwerg met die korte haren :lol: lachwekkend lelijk
vind het wel weer leuk, maar het blijft gewoon leuk want het concept is leuk
waarom heb ik toch weer gekeken wie er gaat winnen :'(
een of andere lolbroek had het ook hier ont topic gepost, maar die zijn gelukkig verwijderd
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 10 september 2008 om 21:47:
een of andere lolbroek had het ook hier ont topic gepost, maar die zijn gelukkig verwijderd

ja dat vind ik zo dom... elke keer is er wel weer iemand die dat doet :/
vanavond weer :cheer:

Wie is die ene die nu dat lange blonde haar heeft gekregen? (dus niet chantal, die was al blond)... is dat jena ofzo?? die vind ik wel wat hebben, ik ga voor haar en saleisha :)
ik weet nog steeds al die namen niet 8)

ik ook niet, normaal weet ik het altijd al na 1 aflevering, maar dit keer kan ik ze maar niet uit elkaar houden :S
Waarom zijn al die haren zo kort :| Nou niet bepaald mooi..:X alles behalve
jamer dat die janet dr uit is, vond haar wel leuk
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 22:26:
Tijd geleden waren ze hier! Of dan moet het alweer het volgende seizoen zijn van ANTM, maar dat lijkt me niet Was paar maandjes geleden

Dat is pas in seizoen 11 (heb ff gegoogeld) Hier is nu seizoen 9 op tv, dus duurt nog ff voordat dat hier op tv is :(
Heb het nu voor het eerste niet gevold, lijkt elk seizoen slechter te worden.
Wanneer weer Hollands Next Topmodel?
meestal meteen na deze, dus zal over maandje of 2/3 zijn

Als je ff op wikipedia kijkt, weet je al wie dit ANTM seizoen wint en tevens ook het seizoen erna. ANTM begint een beetje afgezaagd te worden, je ziet geen enkele van alle huppeldepup topmodellen van alle seizoenen over hele wereld ook maar ergens terug. Bovendien is Tyra zelf haar grootste fan, ze moet altijd even voordoen hoe de modellen snel kunnen poseren en ze knippert 1.000x per seconden met haar ogen en ze denkt dat ze de next Oprah is. Daarnaast vind ik die make overs altijd overdreven, iemands haren worden afgeschoren en de week erna wordt ze eruit geflikkert! Daar kun je met je kale koppie waar je oude leventje oppakken. Wat ze toen met Anna (dames in de dop en HNTM) hadden gedaan vond ik ook zo'n zonde, ze was net een of andere SM meesteres met die korte donkere bob.

Excuses, Kim van der Veen of Veenstra of zoiets, is trouwens nog wel terug te zien, maar niet echt als model, meer als kleptomaan of in de media als er weet iets rondom haar gebeurd is (dat van haar vriend was trouwens wel erg voor haar).

Sorry, ik moest me even uitlaten over ANTM, maar dat komt omdat ik me begin te ergeren over Tyra en die verwaande wannabe vrouw Miss J.
t is toch leuk vermaak :/

als je je er aan stoort moejje gewoon nie kijken

Uitspraak van Zwork B) op zondag 28 september 2008 om 12:29:
als je je er aan stoort moejje gewoon nie kijken

daarom doe ik dat ook niet meer (Y)

Sorry dat ik mn mening gaf. Hier op PF wordt om je mening gevraagd en als je die geeft, maar niet in het straatje van anderen past krijg je direct weer commentaar he.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 10:33:
Hier op PF wordt om je mening gevraagd en als je die geeft, maar niet in het straatje van anderen past krijg je direct weer commentaar he.

geloof niet dat ik om een mening had gevraagd

maar je spreekt jezelf tegen :) jij zegt iets en ik geef daar mijn mening over en dan wordt je boos
en t is weer bezig :cheer:

Had toch t liefste ambreal eruit zien gaan :[
ik vond ze allebei niks

vind die heather wel goed nu

Uitspraak van Zwork B) op maandag 29 september 2008 om 18:12:
geloof niet dat ik om een mening had gevraagd

Dus ik mag posten wat ik wil? Dan kan ik dus ook net zo goed zeggen wie gaat winnen, toch?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 09:21:
Dus ik mag posten wat ik wil? Dan kan ik dus ook net zo goed zeggen wie gaat winnen, toch?

wat ben jij snel op je teentjes getrapt, ga lekker ergens anders vervelen :bye:

OT: heather is wel goed ja, maar ik weet niet of ze zich aan de top wel staande zou kunnen houden.. ik ga nog steeds voor jenah en saleisha :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:20:
wat ben jij snel op je teentjes getrapt, ga lekker ergens anders vervelen

Bla bla bla...wie zegt dat ik op mn teentje getrapt ben, mutsje? :loser:

Ik vraag alleen maar heel simpel of ik mag posten wat ik wil, aangezien dat gezegd wordt. Daaruit haal ik niet dat ik op 'mn teentjes getrapt' ben.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:39:
Daaruit haal ik niet dat ik op 'mn teentjes getrapt' ben.

nee dat haal ik uit al je reacties tot nu toe, deze ook alweer, je kan niet eens normaal reageren :S

Michelle heeft anders wel gelijk (Y) vind er ook niet veel meer aan, en Tyra is idd belachelijk arrogant.

Miss Jay is wel (L).

Maar die modellen en de fotoshoots die ze nu doen, zijn echt niet meer zo bijzonder. Laten ze toch eens met een nieuw concept komen of echt extreme fotoshoots doen..
Nu is het allemaal zo, zoals we al 7 antm serie's hebben gezien.. jammer :(

Vind HNTM ook wel leuker. Niet dat die modellen allemaal geweldig zijn... die Carmen of de winnares van dit jaar bijv. :x vreselijk.. maar het is wel wat vernieuwender dan ANTM :)

Maar ach, uit verveling kijk ik wel eens.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 15:35:
nee dat haal ik uit al je reacties tot nu toe, deze ook alweer, je kan niet eens normaal reageren

Wat is dan volgens jou wel een normale reactie?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 16:10:
Michelle heeft anders wel gelijk vind er ook niet veel meer aan, en Tyra is idd belachelijk arrogant

Dat mag je niet zeggen, dat past niet in het straatje van de mensen die wel de grond kussen waar Tyra op loopt.

Ik zeg gewoon eerlijk dat ik geen fan ben van haar of bepaalde onderdelen uit het programma en dan krijg je al meteen commentaar als "dan moet je maar niet kijken" of "ga ergens anders vervelen". Het wilt niet zeggen dat ik Jay, Nigel Barker, of Twiggy niet leuk vind in het programma, dat vind ik nou wel normale personen met een normale houding en geen air. Er zijn gewoon bepaalde onderdelen waar ik me aan stoor en daarom is het voor mij ook geen must om te kijken. Maar goed de meeste PF'ers kunnen er gewoon niet tegen als hun mening niet gedeeld wordt en vinden het dan meteen nodig om te zeuren.

die Carmen of de winnares van dit jaar bijv

Was die niet nummer 3 geworden en Cecile 1, of is dat weer een ander seizoen? Volgens mij ook nog met een abnormaal laag percentage van de 3.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 16:48:
Dat mag je niet zeggen, dat past niet in het straatje van de mensen die wel de grond kussen waar Tyra op loopt.

Ik zeg gewoon eerlijk dat ik geen fan ben van haar of bepaalde onderdelen uit het programma en dan krijg je al meteen commentaar als "dan moet je maar niet kijken" of "ga ergens anders vervelen". Het wilt niet zeggen dat ik Jay, Nigel Barker, of Twiggy niet leuk vind in het programma, dat vind ik nou wel normale personen met een normale houding en geen air. Er zijn gewoon bepaalde onderdelen waar ik me aan stoor en daarom is het voor mij ook geen must om te kijken. Maar goed de meeste PF'ers kunnen er gewoon niet tegen als hun mening niet gedeeld wordt en vinden het dan meteen nodig om te zeuren.

jij bent echt raar :/ ik vond tyra ook niet veel bijzonders maar vind het wel een leuke show om te kijken

ik zei alleen dat als je je er aan stoort dat je dan niet moet kijken. ik snap nog steeds niet hoe jij daar uit opmaakt dat je je mening niet mag geven

Moet ik dan zeggen dat je wel moet kijken ofzo? :rot:
Miss Jay is wel :lief:

ik vind hem juist echt verschrikkelijk :s

maar Ambreal heeft geluk :O
laatste aanpassing
:( een tot nu toe aflevering

Uitspraak van Zwork B) op maandag 1 september 2008 om 20:40:
leuk leuk leuk

Dit x volg ik het niet