Partyflock

Forumonderwerp · 1026893
wie denken jullie dat het gaat/gaan worden?

ik zelf gok op Deepack :respect:

die mannen hebben hun streepjes in de hardstyle ook verdient :ja:

Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 12:54:
ik snap die uitsprake niet.. Het thema van XQ is gewoon een hardstyle DJ die zich uitzonderlijk heeft bewezen in de hardstyle.. en TBY is daar simpelweg 1 van.. zijn producties zijn goed over het algemeen en zijn setjes mogen af en toe wel saai zijn, maar hij produceert ook veel knallers, de nieuwe citizen en dark oscilators dan.. miami belch.. niks lange breaks.. en als hij zijn XQ krijgt,, reken er maar op dat hij er iets speciaals van wil maken, want je krijgt nie zomaar je eigen XQ.. daar zullen DBSTF nog veel hun best voor moete doen..

Helemaal mee eens :D
Het is TBY geworden

Volgende X-Qlusive: Technoboy - 24 januari - Heineken Music Hall

Zie www.q-dance.nl

Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 12:54:
ik snap die uitsprake niet.. Het thema van XQ is gewoon een hardstyle DJ die zich uitzonderlijk heeft bewezen in de hardstyle.. en TBY is daar simpelweg 1 van.. zijn producties zijn goed over het algemeen en zijn setjes mogen af en toe wel saai zijn, maar hij produceert ook veel knallers, de nieuwe citizen en dark oscilators dan.. miami belch.. niks lange breaks.. en als hij zijn XQ krijgt,, reken er maar op dat hij er iets speciaals van wil maken, want je krijgt nie zomaar je eigen XQ.. daar zullen DBSTF nog veel hun best voor moete doen..

hehe had ik toch gelijk paar maanden terug;)

Technoboy verdiend het gewoon en ik verwacht een opbouw met bv Luca Antolini(Hardtrance) naar oude hardstyle en dan richting de nieuwe, ideaal dus en voldoende variatie.
Uitspraak van HDHD op zaterdag 22 november 2008 om 15:09:
Het is TBY geworden

En terecht. Zeker aanwezig :9.
Volgende X-Qlusive: Technoboy - 24 januari - Heineken Music Hall

vette shit :D
Nice! ook aanwezig :yes:
24 Januari.... AAnwezig :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Ik had gehoopt op de donkey rollers maar het is tby
ga ik er niet heen

ben niet zo fan van zijn nrs en niet van zijn mixen

Uitspraak van RAW therapie op zaterdag 22 november 2008 om 17:09:
ga ik er niet heen

Dan ga ik er nu idd ook eens hard over nadenken..
Jammer.. :(
yes.. de grote held krijgt eindelijk zn XQ.. ("zet even miami belch op") dat gaat een feest worden..:D heel veel italiaanse plate.. altijd goed.. italiaanse dj's.. en een paar nederlandse toppers. gaat echt vet worde:D

Uitspraak van RAW therapie op zaterdag 22 november 2008 om 17:09:

eh.. ja.. donkey rollers krijgen dus no way een XQ.. zany heeft em al gehad.. en die setjes van de donkey rollers zijn toch elke keer hetzelfde.. alleen zit nu metro en overcome derbij..
maar.. ik vind dat je gewoon moet gaan:P TBY is nie de enige die draait.. andere italianen (zatox, tat) en nog wat nederlandse helde.. gewoon knalle:D
JAAAA..:D:D:D Zeker aanwezig!!

Haal al het Italiaans gebeuk maar naar Nederland toe!!
(de MC's mogen in Italië blijven, btw!)
laatste aanpassing
Yeah!! TBY:D

Zeker heen!! :bounce:
Eindelijk!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Esther op zaterdag 22 november 2008 om 19:20:
Yeah!! TBY

Zeker heen!!

jaaaa ik ook (H) hoop op een b2b setje met zatox :respect: en ook met headhunterz
Uitspraak van Jusstin op zaterdag 22 november 2008 om 19:10:
Haal al het Italiaans gebeuk maar naar Nederland toe!!

zo is dat.:)

ik ben er klaar voor....
Ik heb vernomen dat het Headhunterz word!!
Bron? Ik heb gehoord dat het de donkeyrollerts worden :\.
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op zondag 23 november 2008 om 21:13:
Bron? Ik heb gehoord dat het de donkeyrollerts worden

is al bekent howr dat Technoboy het word;)
Yessssssss. Nogmaals Showtek! Dat wordt weer knallen. (Y).
TBY :D
:respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 10:02:
Yessssssss. Nogmaals Showtek! Dat wordt weer knallen.

Je kan zeggen wat je wilt, maar X-Qlusive: Showtek was serieus een van mijn beste feesten ooit :respect:
Uitspraak van Stoux op vrijdag 21 november 2008 om 17:23:
Heerlijke nacht zal dat worden, gemiddeld 10 platen in een uur dus met 60 plaatjes ben je de nacht wel door

Wij hebben al eerder een discussie hierover gehad... ;) Ik zou je ff willen verzoeken om de reacties te lezen van Technoboy solo in Zoetermeer :flower: Dat jij hem niet trekt wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo geldt.

Kijk, jij baalt nu, ik baalde dat Showtek hem dit jaar kreeg en toen was jij blij.
Iedereen zal altijd z'n voorkeuren blijven houden, voor alle Technoboy fans is dit gewoon GEWELDIG :lief: Denk dat je dat wel met me eens bent.

Ik kan iig niet wachten, thanks Q-dance :respect:

Uitspraak van Marcell. op maandag 24 november 2008 om 10:53:
Je kan zeggen wat je wilt, maar X-Qlusive: Showtek was serieus een van mijn beste feesten ooit

Zeker weten. Los van het feit dat iedere XQ behoort tot mijn beste feesten ooit.
Met als uitschieten Hol vs. Ita uiteraard. B).

Hoop dat TBY in de buurt komt van voorgaande edities!
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Uitspraak van Jusstin op zaterdag 22 november 2008 om 19:10:
(de MC's mogen in Italië blijven, btw!)

nee man, die MC's horen er zeker bij

die kunnen zo mooi meezingen op de melodieen

:x
Uitspraak van Technoboy4life op maandag 24 november 2008 om 10:57:
Kijk, jij baalt nu, ik baalde dat Showtek hem dit jaar kreeg en toen was jij blij.

ach ik baal ook...
mag ik? een dj die gemiddeld 1 plaat per 3 a 4 minuten draait
is geen uitzonderlijke dj
(en dan kan jij zeggen dat het niet zo is, dit zijn gewoon feiten als je naar zijn sets luistert namelijk)
op basis van zijn prodcuties, verdient hij het...

maar had liever een andere naam gezien
zoals deepack, die hebben ook genoeg producties, en voro de verassing kunnen ze ook nog lekker tempo draaien

Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 19:05:
TBY is nie de enige die draait.. andere italianen (zatox, tat) en nog wat nederlandse helde.. gewoon knalle

je vergeet alleen dat het telkens tby ft (andere dj) word
laatste aanpassing
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:

Boven draait hij niet :X
Gaan we dit nou weer krijgen.. Dit hadden we dit jaar ook met showtek ook :lol:.

Je kan zeggen wat je wilt, maar X-Qlusive: Showtek was serieus een van mijn beste feesten ooit :respect:

Inderdaad, echt een gruwelijke feest :kwijl:.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 10:02:
Yessssssss. Nogmaals Showtek! Dat wordt weer knallen. .

:lol:

Je kan zeggen wat je wilt, maar X-Qlusive: Showtek was serieus een van mijn beste feesten ooit

Klopt :yes:
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 24 november 2008 om 20:11:
Inderdaad, echt een gruwelijke feest :kwijl:.

dat was het zeker.. ma je kunt zegge wat je wil.. en mixtechnisch issie mss nie zo goed.. zijn producties,. meer dan 500 producties!!! en een hoop goeie.. hij heeft gewoon veel betekent in de scene.. en dat kan niemand ontkenne.. nou.. en daar hoort een XQ bij.. en volgend jaar zal deepack of alpha2 em wel krijge.. zulle we darover speculeren?:P
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 25 november 2008 om 02:31:
meer dan 500 producties!!!

overdrijven is ook een kunst, 250, qlimax anthem was 253 om precies te zijn
(zijn ze eigen woorden dus zal wel redelijk kloppen ja)
jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :nocheer:

:yes: meer meer :honger:
ach ik baal ook...
mag ik?

Van mij wel.

een dj die gemiddeld 1 plaat per 3 a 4 minuten draait
is geen uitzonderlijke dj

Niet mee eens. Dat betekent dus 15 tot 17 platen per uur, dat draaien heel veel dj's juist, zoek maar eens wat tracklists op. Je gaat me toch niet vertellen dat al die dj's er dan niks van kunnen?

op basis van zijn prodcuties, verdient hij het...

Ik snap wat je wil zeggen, maar vind ook dat je je ietwat tegenspreekt :/ Je vindt zijn producties vet neem ik aan, anders zeg je niet dat hij z'n XQ op basis van z'n producties verdient. Maar als ie zijn producties dus draait op een feest vindt je het niks, hier klopt iets niet :frusty:

maar had liever een andere naam gezien

Nogmaals, dat had ik dit jaar met Showtek (N) Had liever dat Technoboy 'm toen al kreeg. Dit zul je altijd blijven houden.

Die kans zit er dik in ja, maar meestal als een dj met een gastdj draait, worden er ook platen gedraaid van die gastdj :flower: Different kind of style!

Uitspraak van Lovin' the hardstyles op dinsdag 25 november 2008 om 21:42:
overdrijven is ook een kunst, 250, qlimax anthem was 253 om precies te zijn

Dan NOG is het een enorm aantal!!!

Technoboy heeft deze XQ gewoon dik en dik verdiend, of je nu fan van hem bent of niet. Niemand kan ontkennen dat deze man leeft voor hardstyle, hardstyle ademt en hardstyle IS. Een man die hardstyle groot heeft gemaakt verdiend gewoon een X-Qlusive. Mensen die hem niks vinden: BLIJF ALLEMAAL LEKKER THUIS!! Fans only B)

En owja, voor alle mensen die hem niet zo hoog hebben zitten als ik, graag verzoek ik jullie de reacties van Technoboy Solo in Zoetermeer te bekijken :flower:
ach, ik heb mijnz egje wel gedaan
ga er niet mee rop reageren
ga wel van dj's genieten die wel kunnen mixen:)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 38714, 44326, 44313}
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op woensdag 26 november 2008 om 13:34:
ga wel van dj's genieten die wel kunnen mixen

Dat doet toch elke DJ? heb er geen een meegemaakt op een groot feest die NIET mixt...

Uitspraak van Technoboy4life op woensdag 26 november 2008 om 13:00:
Niet mee eens. Dat betekent dus 15 tot 17 platen per uur, dat draaien heel veel dj's juist, zoek maar eens wat tracklists op. Je gaat me toch niet vertellen dat al die dj's er dan niks van kunnen?

15 tot 17 platen per uur haalt TBY niet eens. :/. Hij mixt gewoon altijd de in- en outro's aan elkaar vast. Da's zijn stijl. Niet spannend, maar wel de beste manier om zijn volledige producties te gehore te brengen.

Ik hou er ook niet van hoor. Vind het nogal tempo-verziekend en voorspelbaar. Maargoed, ik denk ook niet dat TBY de hele avond zal draaien. Hij zal wel in de boot aanwezig zijn, maar voor meer dan de helft worden de draaitafels door anderen gebruikt. Met andere stijlen, andere tracks, andere tempo's. Dus dat gaat helemaal goed komen! (Y).

Het staat trouwens buiten kijf dat 'ie het verdiend heeft. Hardstyle draait tegenwoordig om de producties, niet om het draaien. Dat lijkt haast wel een bijkomstigheid geworden. Zal ook wel door de complexiteit van de producties komen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Lovin' the hardstyles op woensdag 26 november 2008 om 13:34:
ga wel van dj's genieten die wel kunnen mixen

ik heb liever een dj die 10 dikke platen in een uur mixed, dan een dj die snel 17 baggerplaten in een uur erdoorheen gooit.
Kben wel blij met XQ Technoboy alleen ik lik niet zn hielen zoals 'Technoboy4­life' :/
laatste aanpassing

Uitspraak van Belab op woensdag 26 november 2008 om 15:10:
Kben wel blij met XQ Technoboy alleen ben niet verliefd op hem zoals 'Technoboy4­life'

sorry, maar dat is ie ook niet... hij neemt het alleen maar op voor em omdat er werd gezegd dat hij het niet verdiende om een X-qlusive feest te krijgen... (als je ff terug leest zie je dat)...

en ja hij is nou een hele erge TBY fan, heb nog nooit zo iemand meegemaakt die zo tot het gaatje gaat als hij :D...
Uitspraak van Technoboy4life op woensdag 26 november 2008 om 13:00:
Technoboy heeft deze XQ gewoon dik en dik verdiend

Dit kan niemand tegen spreken..
Overigens is dat climaxjes in en uitmixen van Prophet ook niet alles :lol:.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 15:22:
heb nog nooit zo iemand meegemaakt die zo tot het gaatje gaat als

Tot elkaars gaatje nogwel :rot:

Uitspraak van Belab op woensdag 26 november 2008 om 15:42:
Tot elkaars gaatje nogwel

ach mooiboy doe gewoon ff normaal, ik vraag me af of je wel enig idee hebt hoe of wat... zo te zien ga jij ook graag van gaatje naar gaatje...

Ik probeer gewoon ff uitleg te geven en dan ga je zo doen... geeft alweer goeie indruk van bekrompen denkvermogen... owjah... je bent net 19 dus je komt net kijken geen wonder...

Anyway... Spreek je wel op X-qlusive...

Cheerz,
Jeuzus jij ken echt niks hebben :lol:

Uitspraak van Belab op woensdag 26 november 2008 om 15:54:
Jeuzus jij ken echt niks hebben

Jeuzus, idd nie nee... niet als het over een maat gaat van me (F)