| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 24 januari 2009 om 22:00 |
Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 12:54:ik snap die uitsprake niet.. Het thema van XQ is gewoon een hardstyle DJ die zich uitzonderlijk heeft bewezen in de hardstyle.. en TBY is daar simpelweg 1 van.. zijn producties zijn goed over het algemeen en zijn setjes mogen af en toe wel saai zijn, maar hij produceert ook veel knallers, de nieuwe citizen en dark oscilators dan.. miami belch.. niks lange breaks.. en als hij zijn XQ krijgt,, reken er maar op dat hij er iets speciaals van wil maken, want je krijgt nie zomaar je eigen XQ.. daar zullen DBSTF nog veel hun best voor moete doen..
Helemaal mee eens
Het is TBY geworden
Volgende X-Qlusive: Technoboy - 24 januari - Heineken Music Hall
Zie www.q-dance.nl
Volgende X-Qlusive: Technoboy - 24 januari - Heineken Music Hall
Zie www.q-dance.nl
Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 12:54:ik snap die uitsprake niet.. Het thema van XQ is gewoon een hardstyle DJ die zich uitzonderlijk heeft bewezen in de hardstyle.. en TBY is daar simpelweg 1 van.. zijn producties zijn goed over het algemeen en zijn setjes mogen af en toe wel saai zijn, maar hij produceert ook veel knallers, de nieuwe citizen en dark oscilators dan.. miami belch.. niks lange breaks.. en als hij zijn XQ krijgt,, reken er maar op dat hij er iets speciaals van wil maken, want je krijgt nie zomaar je eigen XQ.. daar zullen DBSTF nog veel hun best voor moete doen..
hehe had ik toch gelijk paar maanden terug
Technoboy verdiend het gewoon en ik verwacht een opbouw met bv Luca Antolini(Hardtrance) naar oude hardstyle en dan richting de nieuwe, ideaal dus en voldoende variatie.
Nice! ook aanwezig 
Uitspraak van RAW therapie op zaterdag 22 november 2008 om 17:09:Ik had gehoopt op de donkey rollers maar het is tby
ga ik er niet heen
Dan ga ik er nu idd ook eens hard over nadenken..
Jammer..
yes.. de grote held krijgt eindelijk zn XQ.. ("zet even miami belch op") dat gaat een feest worden..
heel veel italiaanse plate.. altijd goed.. italiaanse dj's.. en een paar nederlandse toppers. gaat echt vet worde
eh.. ja.. donkey rollers krijgen dus no way een XQ.. zany heeft em al gehad.. en die setjes van de donkey rollers zijn toch elke keer hetzelfde.. alleen zit nu metro en overcome derbij..
maar.. ik vind dat je gewoon moet gaan
TBY is nie de enige die draait.. andere italianen (zatox, tat) en nog wat nederlandse helde.. gewoon knalle
Uitspraak van RAW therapie op zaterdag 22 november 2008 om 17:09:Ik had gehoopt op de donkey rollers maar het is tby
eh.. ja.. donkey rollers krijgen dus no way een XQ.. zany heeft em al gehad.. en die setjes van de donkey rollers zijn toch elke keer hetzelfde.. alleen zit nu metro en overcome derbij..
maar.. ik vind dat je gewoon moet gaan
Uitspraak van PartyStartertBron? Ik heb gehoord dat het de donkeyrollerts wordenop zondag 23 november 2008 om 21:13:
is al bekent howr dat Technoboy het word
Heerlijke nacht zal dat worden, gemiddeld 10 platen in een uur dus met 60 plaatjes ben je de nacht wel door
Wij hebben al eerder een discussie hierover gehad...
Kijk, jij baalt nu, ik baalde dat Showtek hem dit jaar kreeg en toen was jij blij.
Iedereen zal altijd z'n voorkeuren blijven houden, voor alle Technoboy fans is dit gewoon GEWELDIG
Ik kan iig niet wachten, thanks Q-dance
Je kan zeggen wat je wilt, maar X-Qlusive: Showtek was serieus een van mijn beste feesten ooit
Zeker weten. Los van het feit dat iedere XQ behoort tot mijn beste feesten ooit.
Met als uitschieten Hol vs. Ita uiteraard.
Hoop dat TBY in de buurt komt van voorgaande edities!
Uitspraak van Technoboy4life op maandag 24 november 2008 om 10:57:Kijk, jij baalt nu, ik baalde dat Showtek hem dit jaar kreeg en toen was jij blij.
ach ik baal ook...
mag ik? een dj die gemiddeld 1 plaat per 3 a 4 minuten draait
is geen uitzonderlijke dj
(en dan kan jij zeggen dat het niet zo is, dit zijn gewoon feiten als je naar zijn sets luistert namelijk)
op basis van zijn prodcuties, verdient hij het...
maar had liever een andere naam gezien
zoals deepack, die hebben ook genoeg producties, en voro de verassing kunnen ze ook nog lekker tempo draaien
Uitspraak van MindQontroller op zaterdag 22 november 2008 om 19:05:TBY is nie de enige die draait.. andere italianen (zatox, tat) en nog wat nederlandse helde.. gewoon knalle
je vergeet alleen dat het telkens tby ft (andere dj) word
laatste aanpassing
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:je vergeet alleen dat het telkens tby ft (andere dj) word
Boven draait hij niet
Uitspraak van PartyStartertInderdaad, echt een gruwelijke feestop maandag 24 november 2008 om 20:11:
.
dat was het zeker.. ma je kunt zegge wat je wil.. en mixtechnisch issie mss nie zo goed.. zijn producties,. meer dan 500 producties!!! en een hoop goeie.. hij heeft gewoon veel betekent in de scene.. en dat kan niemand ontkenne.. nou.. en daar hoort een XQ bij.. en volgend jaar zal deepack of alpha2 em wel krijge.. zulle we darover speculeren?
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 25 november 2008 om 02:31:alpha2
Tering wat een feest zou dat zijn
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 25 november 2008 om 02:31:meer dan 500 producties!!!
overdrijven is ook een kunst, 250, qlimax anthem was 253 om precies te zijn
(zijn ze eigen woorden dus zal wel redelijk kloppen ja)
jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:ach ik baal ook...
mag ik?
Van mij wel.
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:een dj die gemiddeld 1 plaat per 3 a 4 minuten draait
is geen uitzonderlijke dj
Niet mee eens. Dat betekent dus 15 tot 17 platen per uur, dat draaien heel veel dj's juist, zoek maar eens wat tracklists op. Je gaat me toch niet vertellen dat al die dj's er dan niks van kunnen?
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:op basis van zijn prodcuties, verdient hij het...
Ik snap wat je wil zeggen, maar vind ook dat je je ietwat tegenspreekt
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:maar had liever een andere naam gezien
Nogmaals, dat had ik dit jaar met Showtek (N) Had liever dat Technoboy 'm toen al kreeg. Dit zul je altijd blijven houden.
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 24 november 2008 om 16:52:je vergeet alleen dat het telkens tby ft (andere dj) word
Die kans zit er dik in ja, maar meestal als een dj met een gastdj draait, worden er ook platen gedraaid van die gastdj
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op dinsdag 25 november 2008 om 21:42:overdrijven is ook een kunst, 250, qlimax anthem was 253 om precies te zijn
Dan NOG is het een enorm aantal!!!
Technoboy heeft deze XQ gewoon dik en dik verdiend, of je nu fan van hem bent of niet. Niemand kan ontkennen dat deze man leeft voor hardstyle, hardstyle ademt en hardstyle IS. Een man die hardstyle groot heeft gemaakt verdiend gewoon een X-Qlusive. Mensen die hem niks vinden: BLIJF ALLEMAAL LEKKER THUIS!! Fans only
En owja, voor alle mensen die hem niet zo hoog hebben zitten als ik, graag verzoek ik jullie de reacties van Technoboy Solo in Zoetermeer te bekijken
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op woensdag 26 november 2008 om 13:34:ach, ik heb mijnz egje wel gedaan
ga er niet mee rop reageren
ga wel van dj's genieten die wel kunnen mixen
Dat doet toch elke DJ? heb er geen een meegemaakt op een groot feest die NIET mixt...
Uitspraak van Technoboy4life op woensdag 26 november 2008 om 13:00:Niet mee eens. Dat betekent dus 15 tot 17 platen per uur, dat draaien heel veel dj's juist, zoek maar eens wat tracklists op. Je gaat me toch niet vertellen dat al die dj's er dan niks van kunnen?
15 tot 17 platen per uur haalt TBY niet eens.
Ik hou er ook niet van hoor. Vind het nogal tempo-verziekend en voorspelbaar. Maargoed, ik denk ook niet dat TBY de hele avond zal draaien. Hij zal wel in de boot aanwezig zijn, maar voor meer dan de helft worden de draaitafels door anderen gebruikt. Met andere stijlen, andere tracks, andere tempo's. Dus dat gaat helemaal goed komen!
Het staat trouwens buiten kijf dat 'ie het verdiend heeft. Hardstyle draait tegenwoordig om de producties, niet om het draaien. Dat lijkt haast wel een bijkomstigheid geworden. Zal ook wel door de complexiteit van de producties komen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op woensdag 26 november 2008 om 13:34:ach, ik heb mijnz egje wel gedaan
ga er niet mee rop reageren
ga wel van dj's genieten die wel kunnen mixen
ik heb liever een dj die 10 dikke platen in een uur mixed, dan een dj die snel 17 baggerplaten in een uur erdoorheen gooit.
Kben wel blij met XQ Technoboy alleen ben niet verliefd op hem zoals 'Technoboy4life'
sorry, maar dat is ie ook niet... hij neemt het alleen maar op voor em omdat er werd gezegd dat hij het niet verdiende om een X-qlusive feest te krijgen... (als je ff terug leest zie je dat)...
en ja hij is nou een hele erge TBY fan, heb nog nooit zo iemand meegemaakt die zo tot het gaatje gaat als hij
Uitspraak van Technoboy4life op woensdag 26 november 2008 om 13:00:Technoboy heeft deze XQ gewoon dik en dik verdiend
Dit kan niemand tegen spreken..
Overigens is dat climaxjes in en uitmixen van Prophet ook niet alles
Tot elkaars gaatje nogwel
ach mooiboy doe gewoon ff normaal, ik vraag me af of je wel enig idee hebt hoe of wat... zo te zien ga jij ook graag van gaatje naar gaatje...
Ik probeer gewoon ff uitleg te geven en dan ga je zo doen... geeft alweer goeie indruk van bekrompen denkvermogen... owjah... je bent net 19 dus je komt net kijken geen wonder...
Anyway... Spreek je wel op X-qlusive...
Cheerz,
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 26 november 2008 om 16:04:datum?
zaterdag 24 januari 2009
21:00 - 07:00
Heineken Music Hall [WWW]
Amsterdam