Partyflock
 
Forumonderwerp · 1025245

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wanneer gaat HouseQlassics 2008 plaatsvinden, of gaat het uberhaupt wel plaatsvinden?

verschillende verhalen gehoord, ook dat vorig jaar de laatste x zou zijn?

er staat verder nog niets over op q-dance.nl

laten we hopen dat er op zaterdag 08-11-2008 weer een HQ plaats gaat vinden :cheer:

Edit: nieuwe editie is bekendgemaakt

Bron: Houseqlassics 2008
Linkje naar het feest: Houseqlassics
laatste aanpassing door een beheerder
Was gister ook gezellig :x

Om 1700 eerst nieuw plakplaatje laten zetten en dan zijn we er klaar voor :woop:
spannend, veel succes :flower:
 
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 8 november 2008 om 14:22:
Om 1700 eerst nieuw plakplaatje laten zetten en dan zijn we er klaar voor


Ga je zetten kef?
Uitspraak van actief op zaterdag 8 november 2008 om 14:40:
Ga je zetten kef?


Keano op me onderarm in graffiti style, Amsterdamse schild erbij(geboorteplaats) en de datum van ze geboorte
 
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 8 november 2008 om 14:48:
Keano op me onderarm in graffiti style, Amsterdamse schild erbij(geboorteplaats) en de datum van ze geboorte


Vett (L)
 
:woop:
Me linkeroor zit al meer dan een week dicht :[
die van mij ook :s ff oordruppels in doen zo ;)
 
Mijn oren werken nog maar voor 60%... Zal na vanavond ook wel weer een paar % afnemen... :woop:
Uitspraak van Miss Tails op zaterdag 8 november 2008 om 13:04:
zo kom net mn bed uitrollen....


wil jij ffe snel je tandjes gaan poetsen voordat die kerkrat wakker wordt.
Uitspraak van Querina op zaterdag 8 november 2008 om 15:16:
die van mij ook ff oordruppels in doen zo


helpt geen moer, gister laten uitspuiten, blijkt het ergens anders dicht te zitten :s
Je had mij gebeld Ouwe
heb geen zin in vanavond :nocheer:

iemand nog een kaartje kopen blijf lekker thuis namelijk
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:36:
heb geen zin in vanavond

iemand nog een kaartje kopen blijf lekker thuis namelijk


:lol: ik ook ,ga ze nu verkopen
gaan we dan dat twister doen wat je vorige week met je meisie deed S. ??? :lol:
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 15:33:
Je had mij gebeld Ouwe


Bel zo
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:36:
heb geen zin in vanavond

iemand nog een kaartje kopen blijf lekker thuis namelijk


heb mijn 3 kaarten al verkocht net
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:38:
gaan we dan dat twister doen wat je vorige week met je meisie deed S. ???


:lol: het blijft je bezig houden he?
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 15:39:
het blijft je bezig houden he?


ja best wel maar niet om jou hoor O:) :lol:


Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 8 november 2008 om 15:39:
Bel zo


:O
 
:cheeR:
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:40:
ja best wel maar niet om jou hoor


:lol:
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:38:
twister


In de HMH? :woep:
Biertje voor diegene die het twister-kleed ook echt mee neemt en het neer legt in de HMH :d
wij doen alle sporten daar, schansspringen is het populairst :vaag:
:lol: buikglijen.
 
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 16:09:
buikglijen.


Wie het verst komt :lol:
Lekker met mn nieuwe shirtje :lol:
 
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 16:11:
Lekker met mn nieuwe shirtje


Gewoon iemand neerhoeken voor een schoon shirtje jwt :lol:
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 16:09:
buikglijen.


ik doe aan alles mee b)
Hey Gappie

Uit dat shirt en snel.


Klinkt bekend :lol:
 
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 8 november 2008 om 16:14:
ik doe aan alles mee


Wedstrijdje kef B)

wie de meeste kneusjes kan omgooien :D
Uitspraak van TMI op zaterdag 8 november 2008 om 16:14:
Hey Gappie

Uit dat shirt en snel.


Klinkt bekend


:lol:
daarom blijf ik lekker thuis al dat gezeik op die feesten altijd :S
:lol:
zo verkocht nog 50 euro voor kenne vangen (Y)
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 8 november 2008 om 16:07:
wij doen alle sporten daar, schansspringen is het populairst


Zeker over schansjes die in werkelijkheid niet bestaan? 8) :xtc: :vaag:

Uitspraak van actief op zaterdag 8 november 2008 om 16:15:
wie de meeste kneusjes kan omgooien


B)

Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 16:43:
zo verkocht nog 50 euro voor kenne vangen


k ga mijn kaartje ook maar verkopen dan (Y)
Ik heb net een bod van 100 gekregen :lol:
ach ik hoef er niet zoveel winst op te maken
Uitspraak van Ome R*nnie op zaterdag 8 november 2008 om 15:36:
heb geen zin in vanavond :nocheer:

iemand nog een kaartje kopen blijf lekker thuis namelijk


:nocheer:
Sta ik alleen links achter :lol:
:lol:
 
Zin enzo :woop:
 
:d