Partyflock

Forumonderwerp · 1023614

AMSTERDAM - Het rookverbod in ons land brengt de veiligheid en beveiliging van bedrijven in gevaar. Doordat werknemers noodgedwongen in drommen naar buiten lopen om een sigaret op te steken, verdwijnen vaker spullen van de werkvloer.

Dat stelt Securitas-beveiligingsexpert en particulier onderzoeker Gerard Bongers. „In tegenstelling tot voor de invoering van het rookverbod marcheren rokers zes, zeven keer per dag naar buiten. Hierdoor zijn medewerkers nauwelijks nog te controleren op het meenemen van goederen uit het bedrijf”, stelt Bongers.

„Voorheen volstond de visitatiecontrole bij vertrek na werktijd, maar nu er veel vaker heen en weer wordt gelopen, moeten bedrijven bij extra beveiligingspersoneel inhuren om bij de uitgangen het personeel goed te kunnen controleren. In de praktijk doen bedrijven dat niet, omdat ze met het inzetten van extra mensen op kosten worden gejaagd.”

Volgens Bongers worden onder werktijd voornamelijk de kleinere ‘leuk voor thuis’-artikelen of voorwerpen met aanzienlijke waarde door de bedrijfspoort gesmokkeld. Vaak is de uitgang dichtbij het parkeerterrein, zodat de dief de spullen eenvoudig alvast in de auto kan leggen. „Zeker bij magazijnen en logistieke bedrijven kunnen de rookpauzes de ondernemer duur komen te staan. Ik heb meegemaakt dat personeel voorwerpen in de schoenen mee naar buiten smokkelde.”

Bongers adviseert bedrijven hoe dit nieuwe probleem kan worden tegengegaan. „Als een ondernemer de colonne niet meer kan controleren, kan hij er beleid van maken dat wandelaars steekproefsgewijs eruit worden gepikt. Met deze pakkans ontmoedig je diefstal. Bij de nooduitgangen kan hij een alarmsysteem laten plaatsen, zodat een werknemer meteen in de kijker staat als hij de nooddeur open doet om daar een sigaret te roken.”

Maar ook andere gevolgen van het rookverbod brengen de veiligheid van bedrijven in gevaar, zegt Bongers „Werknemers die buiten staan te roken, laten bij mooi weer de deur nogal eens openstaan. Insluipers loeren hierop. En als het slechter weer is, zoeken de rokers binnen hun heil, vaak op plaatsen binnen het gebouw waar het officieel niet mag en waar het door brandgevaar ook niet zou moeten. Je ruikt het op het toilet of in het trappenhuis, je ziet in machinekamers volle asbakken staan. En er zijn rokers die de asbak stiekem wegwerken bovenop het systeemplafond, al dan niet met een smeulende peuk erin. Met alle gevaren van dien.”

Bron: telegraaf.nl
------------------------------------

Oplossing: Niet meer roken onder werktijd :yes:

Hehe Nl gaat zich hergroeperen.....

Geen 10 partijen die verdeelt zijn maar 2...

De niet rokers en de rokers partij :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 22:14:
dat maak ik vooral op uit de manier hoe jij reageerd op rokers, het is gewoon een feit dat mensen die vroeger ooit gerookt hebben, de meest irritante niet rokers worden

Zoals ik al zei: je suggeert te veel :gaap:

Ik ben iedereen niet

Uitspraak van Bloemsel op maandag 11 augustus 2008 om 17:03:
Ik ben iedereen niet

nee ik sugereer gewoon terug, jij doet precies hetzelfde over de rokers nl. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 16:17:
De niet rokers en de rokers partij

mwa ben een niet roker, maar vind dat er veel te veel overtrokken wordt.
Juist, interpretatie is je vreemd of niet

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 17:21:

dat vind ik dus ook ;)
Uitspraak van Bloemsel op maandag 11 augustus 2008 om 17:24:
Juist, interpretatie is je vreemd of niet

doe maar normaal dan doe je gek genoeg (y)
Hoe vermoeiend is dit :gaap:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 17:21:

(Y)

Uitspraak van Bloemsel op maandag 11 augustus 2008 om 18:52:
Hoe vermoeiend is dit

dan ga je een sigaretje roken, kom je weer helemaal tot jezelf b)

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 11 augustus 2008 om 19:14:
dan ga je een sigaretje roken, kom je weer helemaal tot jezelf

en als je nu echt lekker tot jezelf wil komen ga je langs de koffieshop ff jointje halen heerlijk rustgevend:P

Uitspraak van Bloemsel op maandag 11 augustus 2008 om 18:52:
Hoe vermoeiend is dit

reageer er dan niet op zou ik zeggen :lol:
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 11 augustus 2008 om 19:14:
dan ga je een sigaretje roken, kom je weer helemaal tot jezelf

:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 19:28:
en als je nu echt lekker tot jezelf wil komen ga je langs de koffieshop ff jointje halen heerlijk rustgevend

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 19:28:
en als je nu echt lekker tot jezelf wil komen ga je langs de koffieshop ff jointje halen heerlijk rustgevend

dat kan natuurlijk ook 8)

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 11 augustus 2008 om 19:46:
dat kan natuurlijk ook

vooral die geur oei dat is weer iets voor mike bij de lift zalig!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 19:48:
vooral die geur

8) alleen daarvan kom ik al helemaal tot mezelf
en de rest van de zin snap ik nog niet helemaal :9

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 11 augustus 2008 om 19:59:
en de rest van de zin snap ik nog niet helemaal

even naar boven lezen hij stond gister bij de lift stond er 1 met peuk die die weg gooide mike had even gelachen maar durft niets te zeggen haha
nou met een joint bij de lift ben je meteen tja idd tot je zelf haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 09:32:
wie ik??

nee mike...

dex hallow :lol:
:bye:

was ff weg.. :smoke: enzo...

je kent t ;)

:smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke:

leuk hierrrrrrrrrrrrrrrrr we roken er nog 1:P

Uitspraak van dex op maandag 11 augustus 2008 om 23:04:
je kent t

is dat zo ken ik het:P
gister bij Knevel en vd brink op ned 1...

was ook die kerel van de rokerskerk, wat heb ik gelachen...
op het laatst nog even een sigaartje opsteken om te bidden voor china...
catherine keyl jankhoer nephoesten dit dat alles :roflol:

viel me ook op dat ze nog al minderwaardig over dat geloof praatten... belachelijk.
vooral die catherine hoer, wat een naar irritant kut wijf is dat...

(iemand toevallig nog dat filmpje dat ze utrechtsupporters home wordt uitgepest?)
laatste aanpassing

Ik wordt schijtziek van dat antirook gebeuren. Laat mensen toch lekker zelf weten of ze willen roken of niet.

roken is goed!
Eigen schuld!
'Roken op strand, straat of terras taboe'

Een rookverbod voor alleen de horeca is nog lang niet genoeg. Fervente niet-rokers, gesteund door bekende Nederlanders en grote organisaties, pleiten voor een algeheel openbaar rookverbod. Volgens hen zitten niet-rokers, ondanks het rookverbod in de horeca en op de werkplek, nog steeds te vaak in de ongezonde sigarettenrook op het terras, het strand of in de winkelstraat.

De groep antirokers start een burgerinitiatief. Want een rookverbod in de horeca verplaatst het probleem slechts, meent ook Margarita van Wieisdesigaarwanneerurookt.nl. Margarita wil alleen met haar voornaam in De Telegraaf uit angst voor boze rokers: "Dit is het probleem verplaatsen. Er moet wetgeving komen over een openbaar rookverbod, zodat iedereen met een gerust hart de straat op kan. Niet alleen in de winkelstraten, maar ook in het bos, aan zee, in de auto. Alleen thuis zou dan nog gerookt mogen worden, maar ook niet in de tuin. Daar zouden de buren last van kunnen hebben. Rokers mogen alleen in hun eigen huis of tuin roken, als ze daarmee niemand tot last zijn."

Heksenjacht

Inmiddels hebben grote namen als pianist Wibi Soerjadi, burgemeester Gerd Leers van Maastricht, actrice Victoria Koblenko, volleybalbondscoach Peter Blange en organisaties als Zorgverzekeraars Nederland en Ohra Verzekeringsmaatschappij hun steun aan het initiatief gegeven. Doel is om 40.000 handtekeningen op te halen om het voorstel in de Kamer besproken te krijgen. Een aanzienlijk deel daarvan is binnen.

Het gaat steeds meer en meer de goede kant op. Nog ff en het rokertje is voorgoed uit het straatbeeld verdwenen.

:cheer:
laatste aanpassing

je geniet hier echt van he :lol: wie is er nu vol van zichzelf dan :lol:

en dan gaan ze toch met alle rokers bij jou binnen roken mike:D:D:D
lijkt me zeer gezellig kijken, of je dan nog zo een grote smoel heb tege bepaalde mensen:D:D:D

rookt er nog 1 heerlijk op balkon :cheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 09:25:
en dan gaan ze toch met alle rokers bij jou binnen roken mike
lijkt me zeer gezellig kijken, of je dan nog zo een grote smoel heb tege bepaalde mensen

rookt er nog 1 heerlijk op balkon

:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 12:22:
Bron: telegraaf.nl

Artiest System
Uitspraak van Mike E op woensdag 13 augustus 2008 om 07:44:
Doel is om 40.000 handtekeningen op te halen om het voorstel in de Kamer besproken te krijgen.

Ach, dan komen wij rokers toch met 80.000 handtekeningen? :P

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 augustus 2008 om 18:45:
Ach, dan komen wij rokers toch met 80.000 handtekeningen

:cheer::bounce:

gelukkig dat de coffeshops hier, zich niks aan trekken van het rookverbod.! :D
omg. waalwijk/ tilburg

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 augustus 2008 om 18:45:
Ach, dan komen wij rokers toch met 80.000 handtekeningen?

ik vind dit lang geen slecht idee, we kunnen een petitie beginnen hiero op het internet :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 20:51:
we kunnen een petitie beginnen hiero op het internet

internet petities zijn niet geldig..
alleen handgeschreven enzo jw..
was toen ook met die moeders die hun kinderen vroeg thuis wilden hebben..

Uitspraak van dex op woensdag 13 augustus 2008 om 23:33:

weet je het zeker, ik heb redelijk vaak dierenleed petities op internet getekend :yes:

Uitspraak van dex op woensdag 13 augustus 2008 om 23:33:

Tja, en wij rokers zijn niet zo OPDRINGERING als die fanatieke NIET-ROKERS die met een papiertje en een pen voor je neus beginnen te zwaaien terwijl je rustig ergens je krant zit te lezen. Daar zijn wij rokers veel te relaxed voor. Daarom winnen die niet-rokende dwangneuroten altijd met die kuthandtekening acties. :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 23:46:
ik heb redelijk vaak dierenleed petities op internet getekend

mja.. die zijn dus qua 2e kamer geneuzel niets waard...

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 augustus 2008 om 23:59:
Daarom winnen die niet-rokende dwangneuroten altijd met die kuthandtekening acties. :)

mja.. die hebben n hand vrij voor de pen he..
bij mij is het in de ene hand bier en de andere 'n peuk... hmm... eh.. ik mail t later wel B)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 augustus 2008 om 23:59:
Tja, en wij rokers zijn niet zo OPDRINGERING als die fanatieke NIET-ROKERS die met een papiertje en een pen voor je neus beginnen te zwaaien terwijl je rustig ergens je krant zit te lezen. Daar zijn wij rokers veel te relaxed voor. Daarom winnen die niet-rokende dwangneuroten altijd met die kuthandtekening acties.

:roflol:
Uitspraak van dex op donderdag 14 augustus 2008 om 00:31:
bij mij is het in de ene hand bier en de andere 'n peuk... hmm... eh.. ik mail t later wel

idd, ik heb altijd wel wat in de hand en ben relaxed en niet zo haatdragent al bv een mike e
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 00:41:
ik heb altijd wel wat in de hand en ben relaxed

Goede daden en hete baden zijn de beste remedies tegen depressie. (y)

:)

Uitspraak van Mike E op donderdag 14 augustus 2008 om 07:52:
Goede daden en hete baden zijn de beste remedies tegen depressie.

ik steun allemaal goede doelen, sta altijd voor mijn medemens klaar en heb dan geen bad maar wel een lekker warme douche
dus ik heb geen last van depressie dank u :lol:

:cheer:gister heerlijk een peuk gerookt in de kroeg:cheer:
samen met al me aso vriendjes en niemand die er iets van zei...
ze hadden er geen last van:lol:
rookverbod zo dom.....

Uitspraak van dex op donderdag 14 augustus 2008 om 00:31:
bij mij is het in de ene hand bier en de andere 'n peuk... hmm... eh.. ik mail t later wel

:lol::roflol:
Oplossing: Niet meer roken onder werktijd

Ik ga ze lekker een peukie doen onder werktijd :smoke;

Dat stelt Securitas-beveiligingsexpert en particulier onderzoeker Gerard Bongers.

Zegt genoeg: die vent zoekt werk. Wat een zeikwijf zeg...

Hoezo demoniseren van rokers trouwens?
Uitspraak van Mike E op woensdag 13 augustus 2008 om 07:44:
Inmiddels hebben grote namen als pianist Wibi Soerjadi, burgemeester Gerd Leers van Maastricht, actrice Victoria Koblenko, volleybalbondscoach Peter Blange en organisaties als Zorgverzekeraars Nederland en Ohra Verzekeringsmaatschappij hun steun aan het initiatief gegeven

:roflol: Echt grote namen :yes:

Indruk :lol:
Lang leve het rookverbod!

:cheer:

Uitspraak van Mike E op zaterdag 16 augustus 2008 om 10:22:
Lang leve het rookverbod!

ik heb liever een verbod op berber geiten.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Er zitten hier echt een stelletje anti-rook annarchisten (lees: ToMirror, linkse schobbejak) die ons land beter kwijt dan rijk is. Wat moeten dat soort kneuterige klaplopers binnen onze samenleving? Denken alles voor anderen te kunnen bepalen, net als een stelletje uitzuigers in Den Haag... :s Stel, ik heb een hekel aan fietsers, enkel en alleen omdat ik van mening ben dat ze me in de weg rijden, wie ben ik dan om te bepalen om ToMirror (die voor het voorbeeld een fervent fietsliefhebber is) het fietsen te verbieden en hem voor het gemak nog even 'des Middeleeuws' in het schavot plaats. Dit alles zeg maar even conform wat hij (toch?) hier dag-in-dag-uit op Partyflock loopt te prediken.

Blijkbaar is ToMirror van mening dat mensen niet capabel zijn hun eigen leven invulling te geven en wil hij dit naar hartelust voor iedereen kunnen doen. Zeg maar een beetje unser eigenes einer Stalin.... Tis maar wat voor kronkel je in je kopt hebt hè?! :bye:
laatste aanpassing

Oplossing:

die luid mensen als jou en die bergeit als hier boven Abdul-Hakim

in een ruimte te plaatsen en kraan openzetten.
zitten niet-rokers, ondanks het rookverbod in de horeca en op de werkplek, nog steeds te vaak in de ongezonde sigarettenrook op het terras, het strand of in de winkelstraat.

Zeg, wie de schoen past, trekke hem aan.... hand in eigen boezem?

Beetje de omgedraaide wereld zo. :d Niet-rokers bepalen voor de rokers juist dát ze buiten MOETEN roken! :d De regel die je in dat geval dus zelf bepaalt, zorgt er expliciet voor dat je een de mensen scheidt en rokers de buitenruimte krijgen, terwijl niet-rokers een alleenrecht hebben op alle plekken binnen. Kortgezegd stuur je rokers naar buiten (het terras) en ga je vervolgens klagen dat ze daar nu zitten? Hoe krom, achterbaks en vooral dom kun je zijn? :D