Partyflock

Forumonderwerp · 1023614

AMSTERDAM - Het rookverbod in ons land brengt de veiligheid en beveiliging van bedrijven in gevaar. Doordat werknemers noodgedwongen in drommen naar buiten lopen om een sigaret op te steken, verdwijnen vaker spullen van de werkvloer.

Dat stelt Securitas-beveiligingsexpert en particulier onderzoeker Gerard Bongers. „In tegenstelling tot voor de invoering van het rookverbod marcheren rokers zes, zeven keer per dag naar buiten. Hierdoor zijn medewerkers nauwelijks nog te controleren op het meenemen van goederen uit het bedrijf”, stelt Bongers.

„Voorheen volstond de visitatiecontrole bij vertrek na werktijd, maar nu er veel vaker heen en weer wordt gelopen, moeten bedrijven bij extra beveiligingspersoneel inhuren om bij de uitgangen het personeel goed te kunnen controleren. In de praktijk doen bedrijven dat niet, omdat ze met het inzetten van extra mensen op kosten worden gejaagd.”

Volgens Bongers worden onder werktijd voornamelijk de kleinere ‘leuk voor thuis’-artikelen of voorwerpen met aanzienlijke waarde door de bedrijfspoort gesmokkeld. Vaak is de uitgang dichtbij het parkeerterrein, zodat de dief de spullen eenvoudig alvast in de auto kan leggen. „Zeker bij magazijnen en logistieke bedrijven kunnen de rookpauzes de ondernemer duur komen te staan. Ik heb meegemaakt dat personeel voorwerpen in de schoenen mee naar buiten smokkelde.”

Bongers adviseert bedrijven hoe dit nieuwe probleem kan worden tegengegaan. „Als een ondernemer de colonne niet meer kan controleren, kan hij er beleid van maken dat wandelaars steekproefsgewijs eruit worden gepikt. Met deze pakkans ontmoedig je diefstal. Bij de nooduitgangen kan hij een alarmsysteem laten plaatsen, zodat een werknemer meteen in de kijker staat als hij de nooddeur open doet om daar een sigaret te roken.”

Maar ook andere gevolgen van het rookverbod brengen de veiligheid van bedrijven in gevaar, zegt Bongers „Werknemers die buiten staan te roken, laten bij mooi weer de deur nogal eens openstaan. Insluipers loeren hierop. En als het slechter weer is, zoeken de rokers binnen hun heil, vaak op plaatsen binnen het gebouw waar het officieel niet mag en waar het door brandgevaar ook niet zou moeten. Je ruikt het op het toilet of in het trappenhuis, je ziet in machinekamers volle asbakken staan. En er zijn rokers die de asbak stiekem wegwerken bovenop het systeemplafond, al dan niet met een smeulende peuk erin. Met alle gevaren van dien.”

Bron: telegraaf.nl
------------------------------------

Oplossing: Niet meer roken onder werktijd :yes:
Ligt eraan of je van haren houdt die uit pukkels groeien.

Het zijn inperfectie's die mij verassen bij een ontdekkingsreis van jou lichaam ,ze zorgen voor het uniek karakter dat je onderscheid van alle andere chickies 8)

nou fijne date dan maar !

Ze probeert me wijs te maken dat het allemaal wel mee valt , en dat ze niet zo knap en geweldig is als ik denk.
Zodat ik het gevoel krijg dat ik niet zo veel mis ,en ik me daardoor beter ga voelen :)

Lief van der he 8)

Maar ik trap er helaas toch niet in 8)
laatste aanpassing

Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 20 augustus 2008 om 17:08:
Maar ik trap er helaas toch niet in

paar ruggen regel ik een neuk date voor je :proest:
paar ruggen regel ik een neuk date voor je :proest:

Barbaar !!

Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 20 augustus 2008 om 17:15:
Barbaar !!

nou ja zeg jij wil tog een barbie girl :d
Niet iedereen heeft een date met als primair doel een keertje neuken :@

nou ja zeg jij wil tog een barbie girl :d

Zoals de waard is ,zo vertrouwd hij zijn gasten 8)
laatste aanpassing

Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 20 augustus 2008 om 17:26:
Niet iedereen heeft een date met als primair doel een keertje neuken

ach hou tog op man je bent Indo dus doe je maar niet beter voor dat je in werkelijkheid bent.
Ok dus als je een indo bent dat wil je automatisch alleen maar lekkere blanke meisjes neuken 8)

In een handig wereldje leef jij manG 8)

ach hou tog op man je bent Indo dus doe je maar niet beter voor dat je in werkelijkheid bent.

Doe ik ook niet dat is een van mijn goede eigenschappen :)
laatste aanpassing

Uitspraak van IndiGo Donderjager op woensdag 20 augustus 2008 om 17:45:
Doe ik ook niet dat is een van mijn goede eigenschappen

:aai:
nou je zou wel een beste kontekruiper wezen ..

Uitspraak van Eastside op woensdag 20 augustus 2008 om 17:58:
nou je zou wel een beste kontekruiper wezen ..

ervaring mee he :9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 17:31:

Goh, wat zou het leven lekker simpel zijn als al jouw vooroordelen zouden kloppen. Heb je er nog een paar. Ik ben immers nooit te oud om te leren.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 18:14:
Ik ben immers nooit te oud om te leren.

Nee maar wel te dom ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:
Nee maar wel te dom

Heb je zelf een probleem met je intelligentie?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 15:39:
ik heb mooie tieten

:yes: (in een bikini maar 'los' ook nog?)
laatste aanpassing

Bier en tieten jalalalaaaaaa

:P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 13:05:
Ik wacht nog steeds Dex. Zie je nou wel dat ik gelijk heb ;) Je haakt steeds af als het op bronnen aankomt.

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 00:41:
gast ik word moe van je...

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 08:27:
jij hebt in dat topic er zelf op gereageerd, dus waarom moet ik dat als bron posten..
beetje omgekeerde wereld he..

is overigens geen bron.. gewoon een feit..
zoek en gij zult vinden (Y)

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 20:18:
gewoon een feit..

wat, dat roken slecht is?
daarom valt er met de rokers niet te discussieren.. geef ze tig onderzoeken waarin het is aangetoond, en ze wuiven het af als 'gesponsord door belanghebbende', of 'statistisch niet verantwoord'. Geef mij aub een aantal onderzoeken waarin met zekerheid gesteld wordt dat (mee)roken geen enkele slechte invloed heeft. Gok dat ik ze nooit zal zien.. dr komt waarschijnlijk een antwoord als 'zoek ze zelf maar op', een smiley of een persoonlijke aanval. Om van de argumenten als zweetlucht en uitlaatgas nog maar niet te spreken :lol:

maar dus nog 1 keer:

1986: De US Surgeon General komt tot het besluit dat blootstelling aan indirecte tabaksrook een groot risico vormt voor de gezondheid.

1988: Het UK Independent Committee on Smoking and Health besluit dat passief roken jaarlijks bij niet-rokers honderden gevallen van longkanker zou kunnen veroorzaken.

1992: Het US Environmental Protection Agency beschouwt tabaksrook in de omgevings¬lucht als kankerverwekkend voor mensen en stelt dat passief roken kanker veroorzaakt.

1993: Het European Bureau for Action on Smoking Prevention No smoke between us stelt dat "gezien het feit dat er geen drempel bestaat, waaronder tabaksrook niet kankerver¬wekkend is, kunnen we stellen dat passief roken een onmiskenbaar effect heeft op de gezondheid, zelfs in doses die aanzienlijk lager liggen dan bij actieve rokers".

1997: Het Australian National Health and Medical Research Council Report komt tot de conclusie dat passief roken bij kinderen ziekten van de onderste luchtwegen veroorzaakt en bij volwassenen longkanker.

1999: Een EU-expertpanel, samengeroepen door het Comité National contre le Tabagisme (France) rond 'passive smoking'. De gezondheidsimpact in het kader van een project van het Europese Programma tegen Kanker concludeert dat passief roken dezelfde invloed op de gezondheid heeft als actief roken.

1999: De World Health Organisation Expert Consultation, Environmental Tobacco and Child Health besluit dat passief roken ademhalingsziekten en ontstekingen van het middenoor veroorzaakt, en de groei en werking van de longen inperkt.

2002: De World Health Organisation, International Agency for Research on Cancer identificeert passief roken als oorzaak van longkanker en beschouwt rook in de omgevingslucht als kankerverwekkend voor mensen.

2002: British Medical Association, Towards smoke-free public places besluit dat rook in de omgevingslucht de voornaamste bron is van luchtvervuiling binnenshuis.

2002: Het Irish Health And Safety Authority Report, The health effects of environmental tobacco smoke in the workplace pakt uit met de conclusie dat passief roken kankerverwekkend is, en longkanker en vermoedelijk ook andere kankers veroorzaakt.

2003: De Health Council of the Netherlands, The impact of passive smoking on public Health, schat dat passief roken in Nederland jaarlijks verantwoordelijk is voor:
• verschillende honderden doden ten gevolge van longkanker;
• verschillende duizenden doden ten gevolge van hart- en vaatziekten;
• ongeveer tien gevallen van wiegendood;
• verschillende tienduizenden gevallen van ademhalingsproblemen (met verschillende graden van intensiteit) bij kinderen.

---

ontken het maar :roflol:
en zie je de independent committee ertussen staan :o (die volgens de rokers natuurlijk niet ECHT onafhankelijk is, want het resultaat past niet in het straatje)
geef mij ff eenzelfde lijst met onderzoeken waarin aangetoond wordt dat meeroken niet schadelijk is (y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 20:44:
daarom valt er met de rokers niet te discussieren.. geef ze tig onderzoeken waarin het is aangetoond, en ze wuiven het af als 'gesponsord door belanghebbende', of 'statistisch niet verantwoord'. Geef mij aub een aantal onderzoeken waarin met zekerheid gesteld wordt dat (mee)roken geen enkele slechte invloed heeft. Gok dat ik ze nooit zal zien.. dr komt waarschijnlijk een antwoord als 'zoek ze zelf maar op'

Ik vind het een enorme prestatie om om zó selectief te kunnen lezen/kijken. :D Het is me veelvuldig opgevallen in de reacties, maar het mag nu toch wel eens geschreven worden. :)

Wat je hier net neerplant is vor zover ik heb gezien nog helemaal nergens als reactie geplaatst. Wat hier wel vaak is aangehaald, dat is dat jullie zo bezeten zijn met het opleggen van jullie mening dat wat men daadwerkelijk aanhaalt niet eens gezien wordt. Ik denk dat niemad ontkent dat roken slecht is, zo ook voor wat betreft het meeroken niet. Waar het om gaat is de keuze die men mag hebben en het opleggen keer-op-keer. Als ik in de stad ga wonen, dan weet ik dat ik een extra dosis uitlaatgassen (smog red.) voor mijn kiezen krijg. Zo kan er in een huis in Amsterdam ook nog eens asbest in je woning zitten (ook geen probleem, tenzij je het gaat bewerken) en je kunt ook nog wel eens last hebben van publiek wat uitgaat of (jawel) Koninginnedag viert. Kan zomaar gebeuren... kies jezelf voor.

Drinken tijdens uitgaan, LSD-trippie in het verkeer.... fuck, moet ik alles voor die niet vwerkende breinen van jullie verzinnen? Als ik een biertje wil drinken dan doe ik dat, zo ook met een sigaretje. En weten jullie wat? Jullie bepalen dat niet voor me. :no:

Feit is dat als dit zo doorgaat, dan leef ik in een land wat eerder in de film 'Demolition man' nog satirisch/spottelijk werd neergezet. Daar bedank ik dus voor....

Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 20 augustus 2008 om 21:04:
Waar het om gaat is de keuze die men mag hebben en het opleggen keer-op-keer.

het opleggen van de rook aan de niet-roker, zoiets? niemand van de antirokers die zegt dat tabak verboden moet worden. En je zit er wel ff naast als je zegt dat niemand van de rokers ontkent dat meerook slecht is. Lees het hele topic en die paar recente topics ook ff door.

Als ik een biertje wil drinken dan doe ik dat, zo ook met een sigaretje. En weten jullie wat? Jullie bepalen dat niet voor me.

zie je het verschil tussen die 2 niet? een biertje heeft niemand anders last van, van een sigaret wel (y)
tenzij je die sigaret gewoon thuis rookt, of buiten. en het is het egoisme van de roker om dan te zeggen dat de nietroker maar op moet hoepelen, of niet naar dat cafe moet komen. Want er wordt wel zoveel geklaagd dat de anti-roker zeikt, maar moet je de rokers eens horen: "boehoe we moeten naar buiten, boehoe discriminatie etc". Je mag nog steeds roken hoor, alleen niet meer bij de mensen die daar niet voor kiezen. en terecht. roken een keuze, meeroken niet (y). Het hele idee achter het verbod, anders hadden ze nicotine wel op opium lijst 1 gezet.

en idd, er had beter een speciaal rokers-cafe kunnen komen, maar helaas.
laatste aanpassing

jezus weer een heleboel lappen tekst pffff en nog zijn de mensen niet uitgelult :lol:

heb je haar weer hoor :lol:
inhoudelijk reageren is lastig he :aai:.. aaah toe, probeer het! en dan het liefst zonder smileys en met zinnen die langer zijn dan 5 woorden :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:17:
zie je het verschil tussen die 2 niet? een biertje heeft niemand anders last van, van een sigaret wel

And there.. you're wrong. ;) Maar goed, nuff said.. I'm out. Geen tijd om ellenlange teksten vol feiten neer te kalken. :)

sjongejonge, wordt het lastig?? makkelijke uitweg hoor..
vertel aub nog ff wat het verschil is tussen een biertje drinken en een sigaret roken.
Ik zie geen schadelijke damp van het biertje afkomen, wel van de peuk. En klotezat zijn en agressief worden is iets anders dan een biertje drinken (y)
laatste aanpassing

Uitspraak van .org op woensdag 20 augustus 2008 om 19:42:
(in een bikini maar 'los' ook nog?)

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:32:
heb je haar weer hoor
inhoudelijk reageren is lastig he .. aaah toe, probeer het! en dan het liefst zonder smileys en met zinnen die langer zijn dan 5 woorden laatste aanpassing 20 augustus 2008 21:33

nee doe ik lekker niet :woop::woop::woop::woop::woop::woop::woop: zo stop die maar in je ***

Ik denk dat niemad ontkent dat roken slecht is, zo ook voor wat betreft het meeroken niet.

Waarom dan anderen in je ziekmakende rook zetten? Dat snap ik dus niet. Je weet dat het slecht is en toch anderen in je ziekmakende rook zetten. Dat is toch onbeschoft en egoistisch?

Artiest System
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:46:
Waarom dan anderen in je ziekmakende rook zetten? Dat snap ik dus niet. Je weet dat het slecht is en toch anderen in je ziekmakende rook zetten. Dat is toch onbeschoft en egoistisch?

Ga op een rotonde staan en deel flyers uit aan elke automobilist.

zo te zien zijn de rokers ook aardig uitgeluld. Inhoudelijke reacties zijn er niet meer bij (van Esther sowieso nooit gezien), dus ik poets de plaat.

:bye:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 augustus 2008 om 21:49:

Weer een :lol: ik ben maar gestopt met tellen..
WTF heeft dat met roken te maken? je moet toch ergens beginnen? volgende stap is auto's verbieden, maar denk dat daar rokers EN niet-rokers tegen protesteren..
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 augustus 2008 om 21:49:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:51:
WTF heeft dat met roken te maken?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:49:
zo te zien zijn de rokers ook aardig uitgeluld. Inhoudelijke reacties zijn er niet meer bij (van Esther sowieso nooit gezien), dus ik poets de plaat.

nee alles is wel een keer gezegt onderhand, kan hier vanalles neer zetten, maar dan blijven jullie aan het zeuren aan, en dat is zooooooo vermoeiend
dus hierbij weer :smoke::smoke::smoke::smoke::smoke::smoke: mijn overvloed aan smileys

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:49:

nou wat nou gvd :@ wy rokers moguh ook gvd helemasal niks ensow :s pfff rot tog op joh, dit dat zus zo :rot:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:01:
nou wat nou gvd wy rokers moguh ook gvd helemasal niks ensow pfff rot tog op joh, dit dat zus zo

hihihi leuk die inhoudelijke hoogstandjes waar je niets mee kunt, zie je wat je er mee bereikt ;) dat jullie eindelijk eens de kop houden want er valt gewoon niet op te reageren :lol:

jij rook zekers niet he? nou hou juh bek dan!! :s roken is een way of lijf!!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:05:
jij rook zekers niet he? nou hou juh bek dan!! roken is een way of lijf!!!!

ik rook zeker wel, en ik maak eigenlijk eencompliment over de opmerking ;) effe goed lezen pop ;)

ow sorry :$
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:35:
sjongejonge, wordt het lastig?? makkelijke uitweg hoor..
vertel aub nog ff wat het verschil is tussen een biertje drinken en een sigaret roken.
Ik zie geen schadelijke damp van het biertje afkomen, wel van de peuk. En klotezat zijn en agressief worden is iets anders dan een biertje drinken

:D Je hebt geen idee wat écht lastig is. :D

Helder is echter dat de bekrompen geest in deze topic hootij viert en dat men van daaruit niet verder kan denken. Kunnen jullie ook niets aan doen, niet iedereen is op de juiste manier bedeeld.

Ik zag hier cijfers van sterfgevallen en gevallen van kanker voorbij komen. Hebben jullie de cijfers van hart- en vaatziekten, kanker etc. veroorzaakt door voeding al eens bekeken? Vast niet, en dan mag je daarbij nog eens optellen wat niet verteld wordt (censuur, grote financiële belangen e.d.). Of wat te denken van de cijfers welke bekend zijn omtrent alcoholgebruik? Ook niet bekeken? Bekeken wat de sterftegevallen zijn en de grote vermenigvuldiging van dit aantal voor alle gewonden veroorzaakt hierdoor? Ooit toevallig familieleden of bekenden dood of zwaargewond geraakt door anderen die gedronken hadden, ook al waren dit "maar" 4 biertjes?

M.a.w. cut the crap and open your freaking minds!

NB.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:46:

De eerste keer dat ik jou op of in een motorisch aangedreven vervoersmiddel (motorisch als in LPG, Euro, diesel... uitlaatgassen weet je wel?) zie mag ik mijn peuk op je uitdrukken?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:10:
ow sorry

never mind, we roken er nog 1 :smoke:

Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 20 augustus 2008 om 22:18:
De eerste keer dat ik jou op of in een motorisch aangedreven vervoersmiddel (motorisch als in LPG, Euro, diesel... uitlaatgassen weet je wel?) zie mag ik mijn peuk op je uitdrukken?

Wat heeft dit ermee te maken dat jij onschuldige niet-rokers dood wilt hebben? Het gaat over roken en van alles wordt erbij gesleept wat er niets mee te maken heeft. :gaap:

uuuuuhm relletje :honger:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:26:
relletje

Waar? :9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:31:
Waar?

was jij geen rel aan het schoppen :lol: valt me weer van je tegen teks :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 22:41:
was jij geen rel aan het schoppen

Nee, dat doe ik nooit. ;)

nee einstein... als je ff leest weet je waar het over ging...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 21:17:
En je zit er wel ff naast als je zegt dat niemand van de rokers ontkent dat meerook slecht is.

ik heb alle rokers topics gevolgd en ben er nog geen 1 tegengekomen die staat te beweren dat het niet slecht is...

persoonlijke aanval.

nicotine vergelijken met hero en coke, maar ondertussen zelf wel de snoepjespot kunnen vinden..
hoor je mij trouwens zeiken als jij weer eens vaag van de g ergens in een hoekje staat te huppelen?
anoniem de grootste verhalen hebben (jij niet alleen btw) en je nog afvragen waarom je niet serieus genomen wordt..
als je niet voor je mening durft te staan is die sws niets waard en neem ik je ook niet serieus B)
en ow ja.. je bent n schizo..

zo goed? :)

cut the crap and open your freaking minds!

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 23:10:
ik heb alle rokers topics gevolgd en ben er nog geen 1 tegengekomen die staat te beweren dat het niet slecht is...

waarom dan per se je kankerverwekkende rook op willen dringen aan niet rokers? Als je weet dat het slecht is dan zorg je toch dat een ander daar geen last van heeft? En er zijn genoeg plaatsen waar je wel mag roken dus wat is dan het probleem?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 23:15:
waarom dan per se je kankerverwekkende rook op willen dringen aan niet rokers?

ik dring niks op, het was toegestaan en het 'hoorde' bij het uitgaan, jij denkt daar net zo over..

mij boeit me dat hele rookverbod niet (ook al vaak zat gezegd, maar sommige mensen hier reageren/lezen vrij selectief)
te vaak in de states gezeten om te weten dat het hier ook zou gaan komen..
- niet meer roken in restaurants (Y) rookte toch al bijna nooit in een restaurant
- niet meer roken op openbare plaaten (Y)
- niet meer roken in discotheken, jammer maar ik kan er niet mee zitten...
- niet meer roken in sportkantines (jawel, de voorbode van het horeca rookverbod) (Y)
- over de rookpaal op de stations nog maar te zwijgen, die dingen veroorzaken meer last dan dat mensen hadden toen nog overal op het perron gerookt mocht worden, dat je niet meer in de trein mag roken boeit me ook niet..
- niet meer roken in (open) tenten.. wtf?
- niet meer roken in bruine/stam kroegen (N) die gaan eraan onderdoor

zijn er maar weinig die het met die laatste 2 a 3 eens zijn, zo niet hoor ik graag waarom..

weet niet of je het doorhad, maar de discussie gaat allang niet meer over wel of niet roken in de kroeg..
en dit topic gaat btw helemaal nergens over, maar dat terzijde..
ik erger me gewoon aan de gasten hier die:
a ) anoniem de grootste bullshit neerzetten
b ) niemand dan zichzelf gelijk willen/kunnen geven
c ) niet normaal ingaan op bep. onderwerpen, maar hun eigen mening koste wat het kost door willen drammen..

bij punt b ) is het eigenlijk al geen discussie meer, maar als je tussen de bullshit, oneposters (om het beestje maar een naam te geven) en de 'tieten zien' posts doorleest, hebben de (edit)(pro)rokers (of mensen die het gewoonweg niet boeien)(/edit) nog wel de meest onderbouwde en normale reacties in deze topics..
dit zal wel weer in alle toonaarden ontkent gaan worden door een crispy of tomirror en een storm van bron bron bron opleveren, maar lees de discussie er maar eens op na..

ben het dan ook zeker eens met de opmerking van sequence
cut the crap and open your freaking minds!

(Y)
laatste aanpassing

Weer een ik ben maar gestopt met tellen..

Auto's produceren rook :rot:

daarom valt er met de rokers niet te discussieren.. geef ze tig onderzoeken waarin het is aangetoond, en ze wuiven het af als 'gesponsord door belanghebbende', of 'statistisch niet verantwoord'. Geef mij aub een aantal onderzoeken waarin met zekerheid gesteld wordt dat (mee)roken geen enkele slechte invloed heeft. Gok dat ik ze nooit zal zien.. dr komt waarschijnlijk een antwoord als 'zoek ze zelf maar op', een smiley of een persoonlijke aanval. Om van de argumenten als zweetlucht en uitlaatgas nog maar niet te spreken

Amen :respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 00:25:
Om van de argumenten als zweetlucht en uitlaatgas nog maar niet te spreken

Ik wens jullie fanatieke anti-rokers veel uitlaatgassen toe :cheer: