Uitspraak vanIk ben 23 en ook nog knapAudiowaste
op donderdag 7 augustus 2008 om 16:19:
Ik, over ongeveer 4jaar 
Uitspraak van Rivkameteenv op donderdag 7 augustus 2008 om 16:33:Ik, over ongeveer 4jaar
Ik ook als het meezit
Uitspraak van actief op maandag 10 november 2008 om 10:20:Ben momenteel bezig met afstuderen Technische bedrijfskunde bij Getronics PinkRoccade in Eindhoven
leuk!! waar volg je de opleiding?
Uitspraak van StefanovicIk heb over 9 dagen mn scriptie-deadline..op woensdag 12 november 2008 om 22:24:
Nog 9 daagjes student (afgezien van het verdedigen) en dan ist zomaar ineens voorbij!
sterkte nog even !!!!.. ja en als je dan klaar bent val je in een gat... tijd overhouden etc
Welke richting heb je gedaan??
Bedrijfskunde, mn master is Strategic Management
ach het zal wel loslopen..
Ik vertrek begin janauri voor 3 maanden naar Australie maar heb nog geen donder geregeld dus ik vermaak me tot die tijd wel daarmee 
En nog een baan vinden ook..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 11:10:val je in een gat... tijd overhouden etc
ach het zal wel loslopen..
Uitspraak van StefanovicBedrijfskunde, mn master is Strategic Managementop donderdag 13 november 2008 om 11:49:
Nice... wil volgens jaar ook mijn master gaan halen.. hoelang duurt die studie??
Uitspraak van Stefanovich het zal wel loslopen.. Ik vertrek begin janauri voor 3 maanden naar Australie maar heb nog geen donder geregeld dus ik vermaak me tot die tijd wel daarmeeop donderdag 13 november 2008 om 11:49:
Lekker hoor..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 12:03:Nice... wil volgens jaar ook mijn master gaan halen.. hoelang duurt die studie??
welk stukje precies?
Na mijn HBO heb ik een schakeljaar gedaan, das een deel van de bachelor (die normaal gesproken 3 jaar duurt). De master is 1 jaar maar bij ons wel dermate druk dat maar iets van een kwart ook echt eind augustus klaar is. En daar hoorde ik dus niet bij
Komt ook omdat ik deze zomer meer gefeest dan gestudeerd heb maargoed
Ik studeer btw in Rotterdam en bedrijfskunde valt onder RSM daar