Onderwerp is gesloten!
Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 16:11:hoogte 180 cm
2 jaar oud
50 euro
Volgens mij kosten die lampen bij de Kwantum of leenbakker zo,n 30 a 40 Euro, En dan zijn ze nieuw
Maar het is maar net wat de gek er voor geeft.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 16:11:gouden vloerlamp
hoeveel karaats?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 18:49:hier word de advertentie alleen maar neergezet voor de reacties
Tuurlijk jonguh...daarom ga je der zo lekker op in.
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 18:55:Tuurlijk jonguh...daarom ga je der zo lekker op in.
ja, laat mij der ook lol aan hebben
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 18:49:ga jij maar ff lekker met vuurwerk spelen
mag na 13 mei 2000 geen vuurwerk meer aanraken
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 18:49:hier word de advertentie alleen maar neergezet voor de reacties
ja gooi het daar maar op....
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 19:05:ja gooi het daar maar op....
helaas niet opgenomen
maar dat is presies wat die gezegd heeft
dan konden de mensen van pf ook weer ef lekker zeiken
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 19:42:maar dat is presies wat die gezegd heeft
ja.
Lamp al verkocht?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 21:59:als ie verkocht is, zal ik het speciaal voor jou even vermelden
Tof man, kan ik tenminste rustig slapen.
dude, denk jij nou echt dat mensen hier op pf jou crappy lamp willen kopen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 19:42:helaas niet opgenomen
maar dat is presies wat die gezegd heeft
hou jij je nou maar bezig met je kinderfeestje waar je binnenkort mag draaien
[ik kan best tegen kritiek hoor
maar dan moet je wel kritiek terug kunnen verwachten
[quote element=message id=38575653]{element is niet toegankelijk}moet je ook niet deze onzinne topics openen [/quote]
zegt iemand dit dit soort topics opent:
https://vip.partyflock.nl/topic/804710:Nieuw_Stichting_begonnen_onder_de_naam_S_O_S_Sociale_Ontspoorden_Stichting
gekregen bij me "ik neuk je moeder spaarkaart"
zegt iemand dit dit soort topics opent:
https://vip.partyflock.nl/topic/804710:Nieuw_Stichting_begonnen_onder_de_naam_S_O_S_Sociale_Ontspoorden_Stichting
waar heb je die troep anyway vandaan?
gekregen bij me "ik neuk je moeder spaarkaart"
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 15:08:maar dan moet je wel kritiek terug kunnen verwachten
haha dat is geen kritiek, dat is een kanslozen opmerking
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 15:08:zegt iemand dit dit soort topics opent:
oeh wow, hij haalt er een topic bij van bijna 4jr geleden
ik ben geschokt
jij opent continue van deze onnodige topics.
aandacht te kort?