Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:50:Zeer relaxt Ik zal vast na gaan denken..
Is goed
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:50:Grrrrrrr
*zinkt weg in gedachten
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:50:Wat zal ik goed slapen vanavond
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:57:Ik vind het hartstikke lief van je meid maar heb het gevoel alsof dat ik er dan meteen weer zo aan vast zit
nee joh je hebt een maan opzegtermijn!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:03:ik laat me niet playen maar ben over mn oren verliefd op de buurvrouw ze wou mn pinpas effe lenen omdat ik een kopje suiker van haar leende... wat is ze lief voor me
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:03:nee joh je hebt een maan opzegtermijn!
ik heb niet eens een contract getekend
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:05:ik heb niet eens een contract getekend
liefde.. teken je niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:03:wat is ze lief voor me
Pride, jij komt er wel....
altijd al geweten...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:03:nee joh je hebt een maan opzegtermijn!
ow was da die maand da je spoorloos was dan?
Uitspraak van hardcore.lars op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:05:aaaaaaah zal ik dan een extra frikandel voor jou bakken? (F)
2 op z'n minst
Uitspraak van hardcore.lars op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:09:ow...maar dan heb ik niets meer ik kom net tot de ontdekking dat ik nog maar 2 frikandellen in de vriezer heb liggen...nou vooruit...voor jou een extra frikandel...ik neem wel een kroket dan
En ik dan??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:11:voor twee doe ik het
Oke ben ik toch goedkoper uit als dat ik die hele maand nog uit moet zitten
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:13:En ik dan??
sorry Kleuzzz™ was eerder
ik heb nog wel kroketten, kaassoufle's en bami hapjes. roept u maar.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:13:En ik dan??
Kom maar mop.
Zal ik er een paar voor je klaarmaken dan??
Uitspraak van Barry Almighty op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:24:Zal ik er een paar voor je klaarmaken dan??
Lekker
Je mag ze ook wel bij mij komen maken
Uitspraak van hardcore.lars op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:15:sorry Kleuzzz™ was eerder
ik heb nog wel kroketten, kaassoufle's en bami hapjes. roept u maar
Gooi er maar iets in dan.. Geen kaassouffle alsjeblieft, die heb ik teveel gegeten toen ik zwanger was
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:29:Lekker
Je mag ze ook wel bij mij komen maken
Deal
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:45:Mijn maat kleuzzz wil rellen mensen, kom eens met iets boeiends
ik durf niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:49:ik neuk hem wel in zn ass
Oei voorbinddildo??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:22:Een topic voor de vrouwen die mannen playen IPV andersom!
I'll kill you
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:15:mannen verdienen het om geplayed te worden, zijn zelf geen haar beter
ghehhehehehe YEAHHHHH
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:15:mannen verdienen het om geplayed te worden, zijn zelf geen haar beter
Scheer ons allemaal over 1 kam
Kan dan net zo goed zeggen dat alle vrouwen KUThoeren zijn
Maar dat zeg ik toch ook niet...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:33:play me maar dan dames....
biedt zich aan, goede zaak!
Uitspraak van Barry Almighty op vrijdag 12 september 2008 om 20:35:Kan dan net zo goed zeggen dat alle vrouwen KUThoeren zijn
happert
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:33:play me maar dan dames....
Uitspraak van Barry Almighty op vrijdag 12 september 2008 om 20:35:Scheer ons allemaal over 1 kam
Kan dan net zo goed zeggen dat alle vrouwen KUThoeren zijn
je zegt het niet maar je bedoelt het wel