echt wel wij gaan gewoon
en nou snap ik er helemaal geen horrekeflap van
Zullen we een ijsje gaan halen schat want ik draai door hiero
en volgens mij zitten ze nu op msn alles uit te praten ipv hier.....
je was dus eerst zijn msn liefje en toen ging je naar zweden en toen stapte hij over op je nichie en die is easy dus die wilde meteen daten en daarna neuken en nou is ze zwanger en ook nog getrouwt, lekker wijffie hoor
heb je nog meer achterlijke familieleden??? vertel
ja idd vertel
Ik heb me copy paste al klaar want ik ben momenteel in Word een boek dr over aan het maken
bestsellertje zeg ik je
hey maar ik heb het gevoel dat dit allemaal bullshit is
dat heb ik al sinds post 1, maakt het niet minder vermakelijk ofzo
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:30:Zullen we een ijsje gaan halen schat want ik draai door hiero
en volgens mij zitten ze nu op msn alles uit te praten ipv hier.....
ff langs Gouda he!
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 28 juli 2008 om 21:28:ik heb nu stof om snoww te chanteren
en kirkir je kan altijd bij mij terecht hoor
dank je schat. nu al??
je was dus eerst zijn msn liefje en toen ging je naar zweden en toen stapte hij over op je nichie en die is easy dus die wilde meteen daten en daarna neuken en nou is ze zwanger en ook nog getrouwt, lekker wijffie hoor
heb je nog meer achterlijke familieleden??? vertel
mn zus die is het allerergste van allemaal dat is echt een bimbo die zcizelf verkoopt via I-net!
jij bent echt slecht
Ilm lovin it!
hey maar ik heb het gevoel dat dit allemaal bullshit is
wrong. this is the real life.
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 28 juli 2008 om 21:28:ik heb nu stof om snoww te chanteren
oooh wat dan
jullie zitten gewoon op msn alles te verzinnen
was het maar zo
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:32:mn zus die is het allerergste van allemaal dat is echt een bimbo die zcizelf verkoopt via I-net!
ow wat is haar internetadres?
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:32:wrong. this is the real life.
lijkt wel een verhaal van de lagere school