Partyflock

Forumonderwerp · 1021855
Allah in stuk vlees

In het noorden van Nigeria is ophef ontstaan wegens een stuk vlees. De eigenaar van een restaurant beweert dat de naam Allah duidelijk te lezen is in het kraakbeen van een biefstuk. Dat meldt de BBC.

"Ik wilde het stuk vlees net opeten, toen ik opeens de letters zag staan", aldus de restauranteigenaar. Na een uitgebreide zoektocht door de keuken werden nog drie stukken vlees met dezelfde verschijning gevonden. "Meteen kwamen islamitische scholieren langs. Ze zeggen dat het een teken is dat de islam de enige godsdienst voor de mens is", zo spreekt Kabiru Haliru. De stukken vlees zijn inmiddels tentoongesteld in de etalage van de eetgelegenheid.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/07/allah_in_stuk_vlees.html

Haha dezelfde lariekoek als beeldjes van maria die spontaan beginnen te huilen.
Uitspraak van Mafkaas op donderdag 24 juli 2008 om 11:02:
Ze zeggen dat het een teken is dat de islam de enige godsdienst voor de mens is

:lol:

Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 27 juli 2008 om 14:15:
het blijven simpele malloten.

Wat hebben jullie kaaskoppen toch tegen die fukkin moslims ...?

Als ze een bom droppen dan zeik je en nu zeiken jullie ook...

Fuk hun en fuk jullie ook, als er ooit een text in maaslander word ontdekt, nou danne..

Wie weet vind je ooit in belegen kaas een stuk tekst met ze smelten de kazen of zo...

Jullie droge grappen en daarom krijgen jullie zo vaak klappen, omdat bla bla alleen ..

Alleen maar prate prate maar doen ho maar, dat kunnen jullie alleen...

Bla die bla..

Wie zijn de echte maloten ?

Je kijkt te veel naar teeuwen en drom denken jullie zo..

Als het er op aankomt dan ren je hard weg en laat je ma zelfs achter...

..........

leef en laat leven !
ik heb hem ook gezien, in een deense krant :X:X

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 15:14:
Je kijkt te veel naar teeuwen en drom denken jullie zo..

Ja dat zal :gaap:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 15:14:
Wat hebben jullie kaaskoppen toch tegen die fukkin moslims ...?

Niet bepaald iets tegen moslims, meer iets tegen de islam en het christendom in het algemeen ;)

Willen allebei patent op de waarheid, terwijl er geen keihard bewijs is.
Vinden ze een mariaafbeelding in een aardappel of een allah afbeelding in een biefstuk dan moet dat de hele wereld rond :rot:, ja dan vraag je erom om niet serieus genomen te worden.

Afrikaanse kindersurprise?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 juli 2008 om 16:28:
Afrikaanse kindersurprise?

:lol:
Arabisch is gwn n heel cursieve taal
Het woord Allah lijkt op n sierlijke 'W'
Je ziet die vorm gwn vaak terug in de wereld om je heen
Ik ben Moslim en ik vind dit soort dingen de helft vd tijd idd btje eehhh oke
Aan de andere kant heb ik wel n aantal hele interessante foto's gezien, die niet zomaar toeval konden zijn
Als je ergens in n afgelegen bos n aantal bomen tegenkomt die zo gegroeid zijn dat ze in t Arabisch 'Mohammed is de boodschapper van Allah' spellen is dat best wel n big deal
Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 18:31:
in t Arabisch 'Mohammed is de boodschapper van Allah' spellen is dat best wel n big deal

Idd dat is zwaar boeiend :/

Gelovigen zijn zielig
Nee oke tis de normaalste zaak vd wereld als n aantal willekeurige bomen in the middle of nowhere zo groeien dat ze n Arabische zin spellen (Y)
Das wel ff wat anders dan alleen die 'W'-vorm
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 27 juli 2008 om 18:40:
Gelovigen zijn zielig

Jonge
Islam is de bron van zo btje de hele moderne wetenschap
Het feit dat jij achter je pc op PF Islam kan bashen heb je te danken aan Moslims
Computers functioneren op algoritmen (nullen en éénen)
Zonder de Islamitische denker Al Khwarizmi hadden we niet eens de basis om n computersysteem op te laten werken.. t woord algoritme komt van zijn naam af
Niemand op school zal je vertellen dat t hele concept van n Moslim komt
Gelovigen zijn zielig?
Waar zouden we nu zijn zonder Al Gebra en Al Chami?
We zouden maar zielig zijn idd, zonder die gelovige personen
Zij gaven ons de hele basis waarop wetenschap nu voortborduurt, die 'zielige gelovigen'; Godvrezende Moslims
Waar denk je dat die kennis vandaan komt?
Wie of wat wees hun in die richting denk je?
Tis de Qur'an die die mensen erop wees de wereld waarin ze leefden te onderzoeken
Zo staat religie aan de basis van de moderne wetenschap
Zonder die gelovigen mensen waren wij nu maar zielig
Juist...zou t geen toeval geweest zijn?
Het feit dat jij achter je pc op PF Islam kan bashen heb je te danken aan Moslims

Hahaha...

Zonder de Islamitische denker Al Khwarizmi hadden we niet eens de basis om n computersysteem op te laten werken.. t woord algoritme komt van zijn naam af
Niemand op school zal je vertellen dat t hele concept van n Moslim komt

Dat was een slimma man...Toevallig was hij moslim. Voor t zelfde geld was t een christen en had er nooooooooooooooooooooit meer iemand bij stil gestaan dat die man dat geloof aanhing toen hij het een en ander uitvond

Waar zouden we nu zijn zonder Al Gebra en Al Chami?

Waarschijnlijk thuis, achter partyflock...

Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 19:19:
Waar denk je dat die kennis vandaan komt?
Wie of wat wees hun in die richting denk je?

Toegevend dat het schrift en de rekenkunde inderdaad in de "moslimlanden" is ontstaan, het hele spulletje is verfijnd door, om er zo maar even een paar te noemen:

B. Gaye-Lusac
A. G. Bell
C. Cros (uitvinder van o.a. de LP!)
A. Einstein
J. Watt
dhr. Benz
W. von Braun
dhr. Pascal
I. Newton
A. Hilter (Helaas, onder zijn leiding werd in zijn ziekenhuisen de basis gelegd voor onze moderne geneeskunde.)

Zonder die gelovigen mensen waren wij nu maar zielig

Zie daar niet echt veel moslims tussenstaan...
Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 19:02:
Nee oke tis de normaalste zaak vd wereld als n aantal willekeurige bomen in the middle of nowhere zo groeien dat ze n Arabische zin spellen
Das wel ff wat anders dan alleen die 'W'-vorm

Das een stevige (vervormde) verbeelding of een leuke hallucinatie...Maar dat laatste lijkt me sterk als je geen zondige dingen mag gebruiken (en ja, ik zeg nu vast iets verkeerds, maar ik ben geen moslim :cheer: en ik ken dan ook de exacte regeltjes niet)
:cry: ik bedank allah op me blote knieeën dat ik nu aan het flocken ben
Ja je kan er mee lachen, je kan niet-Moslims noemen die verder bouwden op die dingen
Feit blijft, of je t nou wil erkennen of niet..
De basis van moderne technologiën werd gelegd door Moslims
Overtuigd, geleerde Moslims
Algebra.. kom op man ..stel je n wereld voor zonder wiskunde
Wat zou de medische wereld voorstellen zonder alchemie?
En idd algoritme vormt de basis van je pctje
Waar komen die dingen vandaan? - Islam
Niet mensen die toevallig Moslim waren
Ze haalden hun inspiratie uit de Qur'an
Evolutie werd al 1000 jaar voor Darwin in detail beschreven door Islamitische geleerden
Vertellen ze je maar niet op school
De Moslims waren hun tijd zo'n 1000 jaar voor wat betreft kaarten maken
Ze gebruikten technieken die de moderne wereld pas in de 20e eeuw ging toepassen (1000 jaar later)
Heb je enig idee hoeveel sterren n Arabische naam hebben?
Wist je dat de Moslims honderden jaren voordat Columbus geboren werd al handelden met de Indianen?

Hoe kwamen ze erbij om al die velden van wetenschap te gaan bekijken?
Om de wereld zo te onderzoeken.. simpel ..omdat de Qur'an hen die richting op wees
Qur'an gebied de lezer de wereld waarin hij leeft te onderzoeken, steeds weer
Religie móet wel hand in hand gaan met science
En zo hebben wij onze moderne wetenschappen grotendeels te danken aan Moslims
I know you don't like, maar dat is hoe t is
Ik lig dubbel om die achterlijke opmerkingen hier
Wat.. wil je ontkennen dat Moslims de basis legden voor onze wetenschappelijke kennis?
Zoek t op ofzo
Ik durf zelfs te beweren dat Islam de basis legde voor onze normen en waarden
Vrouwenrechten enz.. dat is iets Islamitisch, maja ga t maar ontkennen of domme opmerkingen over maken
Laat alleen maar zien hoe ignorant je eigenlijk bent en hoeveel kennis je bezit
:)

Peace 'Islam-bashers' hehe
laatste aanpassing
ik dank allah omdat ie mij geen moslim heeft gemaakt.
thx gappie (Y)
Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 21:06:

De wereld is gemaakt door God, dus zonder God waren julie ook nergens :[

Tering zeg, al die kut gelov(ig)en :/

Computers functioneren op algoritmen (nullen en éénen)

Was toch uitgevonden door de Jezuiten?
De groep Christenen die zich afscheidde omdat ze zich ook met de wetenschap wilde bezighouden.
Idd. net als de Islamieten.
Waren idd. Moslims die heel wat hebben uitgevonden, maar of dat allemaal dankzij hun geloof kwam?
Miss. omdat hun geloof vrijheid gaf om zich met de wetenschap bezig te mogen houden. Iets wat het Vaticaan eeuwenlang niet toeliet.

Lijkt nu op den duur omgekeerde wereld denk je, maar Moslims in bijv pakistan en Iran houden zich ook niet stil, Niet dat het aan het geloof ligt, maar aan de oorlogszuchtigheid, dmv oorlog worden constant nieuwe dingen uitgevonden.
Kijk maar naar het buskruit.

Maar ja de oude Grieken hebben ook heel wat uitgevonden, en als die niet hadden bestaan leefden we miss. ook wel een paar eeuwen achterop.

Edit het klopt dat de arabiers de algoritmen hebben uitgevonden, maar daarintegen waren de oude Grieken er ook al vroeg bij, vroeger dan de Islam

Het algoritme van Euclides is een schoolvoorbeeld van een algoritme en het oudst bekende. Euclides vermeldt het in Elementen (boek VII, propositie 1 en 2). Euclides beschouwde het meetkundige probleem om van twee afstanden een gemeenschappelijke "maat" te vinden. Het algoritme is vrijwel zeker niet door Euclides bedacht, maar was al zo'n 200 jaar eerder bekend, vrijwel zeker bij Eudoxos van Knidos (ca. 375 v.Chr.). Ook Aristoteles (ca. 330 v.Chr.) wijst in zijn werk Topica (158b, 29-35) op het algoritme. Gabriel Lamé bewees, dat het algoritme ten hoogste 5k stappen nodig heeft, waarin k het aantal decimale cijfers van b voorstelt

Het woord algoritme is een verbastering van het Oudengelse woord algorism, dat van het Latijnse woord algorismus komt, dat weer voortkomt uit de naam van de Perzische wiskundige Al-Chwarizmi (ca. 780 - ca. 845). Hij was de auteur van het boek al-Kitab al-mukhtasar fi hisab al-jabr w'al-muqabala (Boek van de beknopte rekenkundige algebra en handelsbalans) dat de algebra in de Westerse wereld introduceerde. Het woord algebra zelf komt van al-Jabr uit de titel van het boek. Het woord algorisme verwees oorspronkelijk alleen naar de regels voor het rekenen met Arabische cijfers, maar was in de 18e eeuw naar algoritme geëvolueerd. Het woord algoritme wordt nu gebruikt voor alle eindige procedures om problemen op te lossen of taken uit te voeren

Zoals ik lees is het anno 780 toen de Islam in zijn begintijd zat, hoe of wat deze Perzische uitvinder gemeen had met de Islam kan ik niet vinden :no: en in hoeverre de ISlam bij deze ontwikkeling te maken had weet ik ook niet :no:
laatste aanpassing
Al-Chwarizmi is niet zn hele naam he.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 21:33:
Waren idd. Moslims die heel wat hebben uitgevonden, maar of dat allemaal dankzij hun geloof kwam?

Ik ben van mening van wel
Omdat ze in de Qur'an bepaalde dingen lazen en de Qur'an hen die bepaalde richting opstuurde
Miss. omdat hun geloof vrijheid gaf om zich met de wetenschap bezig te mogen houden. Iets wat het Vaticaan eeuwenlang niet toeliet.

True
Katholieke Kerk werkte wetenschappers altijd tegen
Islam produceerde juist die grote denkers
Mensen hierboven lachen om historische feiten, is best wel triest eigenlijk
Ben blij dat niet iedereen t keihard ontkent omdat t over Moslims gaat
Lijkt nu op den duur omgekeerde wereld denk je

Zeker
Zoals ik zei, dr waren in de middeleeuwen al Moslims, die ad hand van Qur'an boeken vol hadden geschreven over evolutie, t werd zelfs op scholen als vak gegeven toen, maar toen ik op school les kreeg over evolutie bij natuurkunde ofzo waren dr n paar Moslims in de klas die vet lastig gingen doen en zeiden 'evolutie bestaat niet, blabla'
Weten hun veel
In de loop van de tijd ging die kennis gwn verloren, wat wel jammer is, magoed
Een tijdgenoot van Darwin vergeleek Darwin zn werk met die werken van die vroege Moslims en concludeerde dat die Moslims hun evolutietheorien verder ontwikkeld hadden dan Darwin had gedaan
Tegenwoordig is t n btje anders idd hebbie gelijk in
Maar ja de oude Grieken hebben ook heel wat uitgevonden, en als die niet hadden bestaan leefden we miss. ook wel een paar eeuwen achterop.

Weetje wat t is met Grieken
Die waren meer into filosoferen, ze testten vrij weinig in de praktijk, dat is denk ik t grote verschil met de Griekse filosofen en de Islamitische wetenschappers
En je moet niet vergeten dat t de Moslims waren die de Griekse werken bewaarden, toen Europa afzonk in hun donkere middeleeuwen
De Katholieke Kerk was namelijk in de gewoonte om al die Griekse werken te vernietigen
Dus de meeste Griekse werken die we nu hebben zijn terug vertaald vanuit t Arabisch
Ik zeg niet dat alle kennis van Moslims afkomt
Wat ik wel durf te beweren is dat de basis van onze moderne wetenschappen idd afkmstig is van Moslims
Was gwn als reactie op die dude die zei dat gelovigen zielig waren dit dat
Besides
Iemand als Socrates was ook gelovig, monotheistisch zelfs
laatste aanpassing
Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 27 juli 2008 om 21:53:
Al-Chwarizmi is niet zn hele naam he.

Tis n achternaam

Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 21:53:
Islam produceerde juist die grote denkers

nog steeds eigenlijk, kijk maar naar de hoeveelheid wetenschappers uit Iran, al ben ik van mening dat de regering "vrije wetenschap" aardig tegenhoud ze willen graag mensen die oorlogszuchtige dingen uitvinden.

En die wetenschappers van tegenwoordig, zien wetenschap ook al als hun religie en dat ze er een monopolie op hebben en dat "anders denken de de wetenschap" ook niet door de beugel kan.

Dus deel ik wel een beetje de mening dat qua religie de islam het meest vrije was ten opzichte van de Wetenschap.

Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 27 juli 2008 om 21:59:
Hier nog een prachtig voorbeeld van moslims die kennis van anderen preserveren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nalanda#Decline_and_end

Jammer dat er ook tegenwoordig stromingen zijn die niks anders dulden en dingen tegen hun geloof compleet verwoesten bijv in delen van India
waar de Sharia politie heerst.
Bij zulke mensen en politiek vraag ik me wel eens af "wat weet je nu eigenlijk van de Islam?"

Maar ja andere tijden he.
Andere tijden, andere mensen, situaties, enz
Wat Buddha betreft ben ik van mening dat hij n Profeet van God was
Zijn boodschap was hetzelfde als Islam
Monotheisme en t geloof in n hiernamaals
Uit n religieus oogpunt heb ik er weinig moeite mee dat ze Buddha-beelden kapot maakten
Uit historisch/kunstzinnig perspectief vind ik t wel fucked up
Of ging je link daar niet over, had ff geen zin om t door te lezen
Aan de andere kant..
Buddha werd zelf ook vervolgd door de Hindu's
En ik weet dat veel mensen Buddha als t symbool voor vrede en tolerantie zien
Maar historisch feit is dat hij oorlog had met de Hindu's
Ik denk dat ie zelf vrij weinig moeite zou hebben gehad om n Hindustaans afgod-beeld in stukken te slaan
En ik denk dat ie zn eigen beelden ook niet had getollereerd
Maja das weer n heel ander onderwerp

edit:
Ow ik zie nu waar t over ging, die link
Sorrie had t niet doorgelezen, ik zag BUddhism staan en dacht dat t ging over die Buddha-beelden die ze in Afganistan opgeblazen hadden.. my bad :P

Monniken beheaded, bloederige shit.. wat heeft dat met de Islamitische invloeden op de wetenschap te maken?
Naja.. zoals ik al zei
Buddhisten en Hindu's hadden ook al bloedige oorlog
Christenen hebben zo btje over de hele wereld bloedige oorlogen gevoerd
So what.. oorlogen komen altijd en overal voor
Ik geloof zelf dat de grootste oorlogen juist niks te maken hadden met religie
Naja.. what's ur point?
laatste aanpassing

dat geloof het wel erg veel aan meegeholpen, vroeger zelfs meer dan nu
vooral bij de turken en perzen was het beter geregeld
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Is het varkensvlees? (Y)
Uitspraak van --*-- op zondag 27 juli 2008 om 22:14:
Naja.. what's ur point?

Je hebt het dus nog steeds niet gelezen.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
dat de naam Allah duidelijk te lezen is in een stuk varkensvlees.

:yes:

Ze zeggen dat het een teken is dat de islam de enige godsdienst voor de mens is",

Die gasten verzinnen ook werkelijk van alles om alles in hun sprookjesrichting te praten. :D Flikker op met je godsdient, ontwikkel jezelf en je land eens godverdomme.

Haha dezelfde lariekoek als beeldjes van maria die spontaan beginnen te huilen.

Hahahaha Volendam!! :respect:

Ja je kan er mee lachen, je kan niet-Moslims noemen die verder bouwden op die dingen
Feit blijft, of je t nou wil erkennen of niet..
Overtuigd, geleerde Moslims
Algebra.. kom op man ..stel je n wereld voor zonder wiskunde
Wat zou de medische wereld voorstellen zonder alchemie?
En idd algoritme vormt de basis van je pctje
Waar komen die dingen vandaan? - Islam
Niet mensen die toevallig Moslim waren
Ze haalden hun inspiratie uit de Qur'an
Evolutie werd al 1000 jaar voor Darwin in detail beschreven door Islamitische geleerden
Vertellen ze je maar niet op school
De Moslims waren hun tijd zo'n 1000 jaar voor wat betreft kaarten maken
Ze gebruikten technieken die de moderne wereld pas in de 20e eeuw ging toepassen (1000 jaar later)
Heb je enig idee hoeveel sterren n Arabische naam hebben?
Wist je dat de Moslims honderden jaren voordat Columbus geboren werd al handelden met de Indianen?

Hoe kwamen ze erbij om al die velden van wetenschap te gaan bekijken?
Om de wereld zo te onderzoeken.. simpel ..omdat de Qur'an hen die richting op wees
Qur'an gebied de lezer de wereld waarin hij leeft te onderzoeken, steeds weer
Religie móet wel hand in hand gaan met science
En zo hebben wij onze moderne wetenschappen grotendeels te danken aan Moslims
I know you don't like, maar dat is hoe t is
Ik lig dubbel om die achterlijke opmerkingen hier
Wat.. wil je ontkennen dat Moslims de basis legden voor onze wetenschappelijke kennis?
Zoek t op ofzo
Vrouwenrechten enz.. dat is iets Islamitisch, maja ga t maar ontkennen of domme opmerkingen over maken

Interresting :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 16:13:
Ja dat zal

Ey gozer ..

Bevestiging..

Think before u react...

...........

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 16:21:
Vinden ze een mariaafbeelding in een aardappel of een allah afbeelding in een biefstuk dan moet dat de hele wereld rond , ja dan vraag je erom om niet serieus genomen te worden.

Worden jullie wel serieus genomen dan denk jij ?

No comment..

:z