Partyflock

Forumonderwerp · 1021096

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ajax maakt werk van komst Aissati" voor eenzelfde onderwerp.
Gesteggel ten einde, Aissati kan naar Amsterdam
18/07/2008 13:00

PSV en Ajax hebben elkaar dan toch gevonden in een afkoopsom voor Ismail Aissati, waarmee de weg vrij is voor een nieuw hoofdstuk van zijn haperende carrière.

PSV was aanvankelijk niet van plan de concurrentie te versterken, maar bleek niet veel later toch bereid te onderhandelen over een transfer van Aissati. De onderhandelingen verliepen allerminst soepel en dreigden uit te gaan lopen op een langlopend proces.

'Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak', meldde PSV-manager Adrie van Kraaij donderdag. Een dag later bleken de twee clubs minder standvastig en schudden ze elkaar de hand. Dat maakt de weg vrij voor een verbintenis van Aissati in Amsterdam.

Voor Aissati komt daarmee een einde aan een onverkwikkelijk laatste jaar in Eindhoven, waarin hij in conflict raakte met de PSV-leiding. De middenvelder weigerde een mondeling akkoord over een nieuw contract te bezegelen met zijn handtekening. De Eindhovense club zou hem de beloofde speelminuten niet hebben gegeven.

'Ik wil weg bij PSV en dat weet ik al twee maanden', zei Aissati na de eerste training voor het nieuwe seizoen. Een week later heeft de Utrechter zijn zin en mag hij in Amsterdam het ongelijk van zijn PSV-trainers Ronald Koeman en Sef Vergoossen bewijzen.

bron: vi.nl

leip ouwe :respect:
Uitspraak van Damien op vrijdag 18 juli 2008 om 13:54:
Ach, nou niet van de negatieve praatjes over Ismail opeens.

wrom niet? mag best hoor,hij is nu jood:s
Uitspraak van Damien op vrijdag 18 juli 2008 om 13:54:
Uiteraard komt het eruit bij Ajax,

mijn glasenbol vertelt anders:/

Denk dat we er wel plezier aan kunnen beleven. Vind Aissati alleen zo'n wijf :/

Blijft onbegrijpelijk van PSV...Aisatti en Afellay hadden gewoon samen moeten spelen, waarom niet eigelijk..
Zou een wonder zijn als Ajax met deze spelers geen kampioen wordt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 18:09:
Zou een wonder zijn als Ajax met deze spelers geen kampioen wordt

Ach ja, boel geld over de balk smijten maakt het nog geen goed elftal.
Uitspraak van Yiggi op vrijdag 18 juli 2008 om 15:19:
Gomes weg, Farfan weg, Valcx weg, Hiele weg en nu ook Aissati weg.

3 spelers weg, 1 technisch directeur waar iedereen altijd commentaar op heeft gehad en een keeperstrainer. Ja, dat wordt een rampzalig seizoen :(

Komt meer versterking dan er weggaat, elftal zal er beter op worden, alleen de keeper iets minder.
Uitspraak van Damien op vrijdag 18 juli 2008 om 18:25:
alleen de keeper iets minder.

Vorig seizoen was iedere keeper nog een heel stuk minder dan Gomes en nu is een Zweedse bankzitter maar iets minder.

Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 18 juli 2008 om 15:36:
ajax is nog altijd een beursgenoteerd bedrijf, dus die informatie moet bekend worden gemaak

Nee hoor, pas vanaf een bepaald bedrag wordt de transfersom bekend gemaakt.

Uitspraak van GoodFella op vrijdag 18 juli 2008 om 18:43:
Nee hoor, pas vanaf een bepaald bedrag wordt de transfersom bekend gemaakt.

Klopt , pas vanaf 10 % van de begroting wordt het bekend gemaakt. Dus zal een kleine 6,5 miljoen zijn (Y):)
en toch word psv kampioen zoals de laatste 4 jaar toen jullie dit riepen :roflol:

Zien we over 10 maanden wel.

:looser: ajax is nog altijd een beursgenoteerd bedrijf, dus die informatie moet bekend worden gemaakt ;)

Alleen als het boven de 5 miljoen is en dat is het niet :looser:

uitsluitsel komt snel, w8 maar ff af!

weekend :D :bier:

Ja, aan het eind van het seizoen als de lampies 5de staan onder het geweldige bewind van Reker :lol: :p
Uitspraak van Yiggi op vrijdag 18 juli 2008 om 15:19:
Gaat lekker bij die Lampies.

Gomes weg, Farfan weg, Valcx weg, Hiele weg en nu ook Aissati weg.

Ik kan niet wachten tot het seizoen begint

Idd :D
Uitspraak van Yiggi op vrijdag 18 juli 2008 om 19:33:
Alleen als het boven de 5 miljoen is en dat is het niet

haha wat jij wilt, we zullen het binnekort wel weten. en tis zeker meer dan 5 miljoen dat kan ik je garanderen ;)
Uitspraak van MarkB op vrijdag 18 juli 2008 om 19:48:
Ik kan niet wachten tot het seizoen begint

zodat je weer kan zien hoe psv kampioen gaat worden, met volgens jullie een weer niet kampioensteam, en zodat je aan het einde vh seizoen je eigen weer kut kent voelen omdat het kampioenschap weer in het zuiden zal zijn.
:bier:
Vet man kampioen worden met een josti aanhang waar je u tegen zegt :roflol:
Altijd nog beter dan die carnavals figuren bij jullie :)
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 18 juli 2008 om 20:45:
Vet man kampioen worden met een josti aanhang waar je u tegen zegt :roflol:

jwt

:roflol:
En weer een vlieggewicht er bij GEKOCHT. kope kope kope was vroeger wel anders bij Ajax. Als je dan moet kopen koop dan een beul voor achterin. Ga je dan met al die superspitsen en creatieve middenvelders. Gewoon weer meer dan 70 doelpunten tegen. Zo wordt je weer geen kampioen.

Hoop dat ie een hattrick maakt tegen die boeries.
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 18 juli 2008 om 20:15:
haha wat jij wilt, we zullen het binnekort wel weten. en tis zeker meer dan 5 miljoen dat kan ik je garanderen

Voor iets meer dan 4 miljoen maakt hij de overstap. Vanavond was de medische keuring in het VU.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 14:36:
Zie liever die andere Marokkaan

El-Ahmali :respect:
laatste aanpassing
Grappig hoe zo´n Aissati er volgens de lampjes helemaal niks meer van kan. Zo ineens. haha
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 18 juli 2008 om 20:45:
Vet man kampioen worden met een josti aanhang waar je u tegen zegt

ouwehoer bij jullie zijn het stuk voor stuk echte lads, dat weten we nou onderhand wel :lol:
Uitspraak van GoodFella op vrijdag 18 juli 2008 om 22:39:
Grappig hoe zo´n Aissati er volgens de lampjes helemaal niks meer van kan. Zo ineens. haha

dat hoor je mij niet zeggen :S. zeg alleen dat die onder 4 trainers (waaronder hiddink) geen basisplaats heeft weten te bemachtigen, dat zegt volgens mij ook wel iets, tuurlijk had ik hem liever nog bij psv gezien, maar tis niet anders. en bij jullie moet die zich ook maar nog zien te bewijzen!
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 18 juli 2008 om 23:20:
ouwehoer bij jullie zijn het stuk voor stuk echte lads, dat weten we nou onderhand wel

klopt b) :D
Ajax betaalt 4 miljoen voor Aissati

Er zijn door beide clubs (nog) geen mededelingen gedaan over de hoogte van de transfersom die Ajax heeft moeten betalen aan PSV voor Ismail Aissati. Volgens het Eindhovens Dagblad betaald Ajax ongeveer 4 miljoen euro aan PSV voor de 19-jarige middenvelder. Er wordt niet vermeld of de Eindhovenaren nog een aandeel krijgen van een eventuele transfersom mocht Aissati over enkele jaren bij Ajax vertrekken. Trainer Huub Stevens zegt tegenover de krant wel het vertrek van Aissati ‘jammer’ te vinden.

Bron: Ajax F-Side
dat hoor je mij niet zeggen :S. zeg alleen dat die onder 4 trainers (waaronder hiddink) geen basisplaats heeft weten te bemachtigen, dat zegt volgens mij ook wel iets.

Bij Hiddink was hij 16, begin 17.
Uitspraak van Yiggi op zaterdag 19 juli 2008 om 00:16:
Bij Hiddink was hij 16, begin 17.

Hield Fons wel van
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 19 juli 2008 om 03:08:
Hield Fons wel van

Oh een scherpe opmerking ;)
Ben zelf ajacied maar vind aissati ook te licht voor ajax
hoop dat ik ongelijk heb :D
en ben wel blij dat die bananenvanger bij pisvee weg is
want die heeft er gewoon voor gezorgd dat hun 4 jaar kampioen :( zijn geworden
dat zegt volgens mij ook wel iets

Ja, dat zegt dat er betere spelers in de selectie zijn, heeft dus niks te maken met Aissati.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 17:11:
Vind Aissati alleen zo'n wijf

mikii heeft vaak veel plezier met wijfeng hoors :)

Uitspraak van Damien op zaterdag 19 juli 2008 om 09:18:
Ja, dat zegt dat er betere spelers in de selectie zijn, heeft dus niks te maken met Aissati

voor een stel verdedigend ingesteldse koekebakkrs die bij jullie trainer zijn gweest wel ja
zeg alleen dat die onder 4 trainers (waaronder hiddink) geen basisplaats heeft weten te bemachtigen, dat zegt volgens mij ook wel iets,

eyss maar in lampies topiek zeg je dit
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 18 juli 2008 om 14:09:
die staat daar gewoon wekelijks in de basis en speelt puike wedstrijd en ajax verkoopt hem over een paar jaar voor grof geld!

je bent al net zo constant in je uitspraken als je voorzitter :lol:
dat hoor je mij niet zeggen . zeg alleen dat die onder 4 trainers (waaronder hiddink) geen basisplaats heeft weten te bemachtigen, dat zegt volgens mij ook wel iets, tuurlijk had ik hem liever nog bij psv gezien, maar tis niet anders. en bij jullie moet die zich ook maar nog zien te bewijzen!

Over die 8 miljoen en 20% doorverkooppercentage hoor ik je niet meer. :D :roflol:
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 19 juli 2008 om 10:22:
Over die 8 miljoen en 20% doorverkooppercentage hoor ik je niet meer

:roflol: :roflol:

jah die kontwol is een raare tjap:/
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 18 juli 2008 om 20:15:
haha wat jij wilt, we zullen het binnekort wel weten. en tis zeker meer dan 5 miljoen dat kan ik je garanderen

4.1 miljoen!!

jwt :D

Uitspraak van ADHD1974 op zaterdag 19 juli 2008 om 10:59:

Uitspraak van ADHD1974 op zaterdag 19 juli 2008 om 10:59:
4.1 miljoen!!

jwt

die onbekend dat wijse pikkie denkt dattie alles weet he:D
zijn er meer hier, vooral bij jullie btw

Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 19 juli 2008 om 11:08:

hee... kut man:(
Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 19 juli 2008 om 11:08:

wij hebben meer supporters dus automatisch meer betweters maar procentueel gekeken staan jullie toch echt eenzaam aan de top hoor.
laatste aanpassing
niks mis met betweter zijn togh we zijn gwoon met alles beter (Y)
Uitspraak van Wesje Hakkuh op zaterdag 19 juli 2008 om 11:38:
we zijn gwoon met alles beter

laatse 4 jaar in de comp. alleen niet, kk zooi :x
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 19 juli 2008 om 10:22:
Over die 8 miljoen en 20% doorverkooppercentage hoor ik je niet meer.

Omdat ajaxnetwerk meldt dat die voor 4,1 miljoen gekocht is, nemen jullie dat meteen klakkeloos over, die vergaren regelmatig foute informatie :lol:, hij kon ook transfervrij vertrekken over een tijdje!
laatste aanpassing

20% ouweee
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 juli 2008 om 11:51:
20% ouweee

ja dat vermelden ze er alleen niet bij, kan best zijn dat het nog meer is ;) :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van <carpe diem> op zaterdag 19 juli 2008 om 11:47:
Omdat ajaxnetwerk meldt dat die voor 4,1 miljoen gekocht is, nemen jullie dat meteen klakkeloos over, die vergaren regelmatig foute informatie , hij kon ook transfervrij vertrekken over een tijdje!

Als ajax.netwerk.to meldt dat het 9 miljoen was geweest had je geroepen dat Aissati voor 9 miljoen was verkocht. :roflol:

Trouwens, het is het eindhovens dagblad die dat meldt. Maar gaat wel geweldig he? Gomes voor 9 miljoen, Farfan voor 10 miljoen en Aissati voor 4 miljoen. :cheer:

Maar zal zsm duidelijk worden. Als Ajax geen melding ervan maakt is het dus wel die 4 miljoen geweest. :D
Uitspraak van <carpe diem> op zaterdag 19 juli 2008 om 11:47:
Omdat ajaxnetwerk meldt dat die voor 4,1 miljoen gekocht is, nemen jullie dat meteen klakkeloos over, die vergaren regelmatig foute informatie , hij kon ook transfervrij vertrekken over een tijdje!laatste aanpassing 19 juli 2008 11:47

je zat er gewoon mijlen ver naast, gast :D

geev :toe: