Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 13:25:kakkerlakken hebben aids
ben dr overheen gegroeid
Uitspraak van FUGEDABODIT op donderdag 10 juli 2008 om 17:56:2x herman verrips
1x edwin gorter
ja en anders drie x graanoogst
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 11 juli 2008 om 12:39:meters buitenspel
Wij toen nog vet liedje over verzonnen
Ik stalk je
beetje teveel drugs op ouwe, achtervolgeingssssswaanzin hoeeeeeee
Vertel je verhaal van horen en niet zien is?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 22:44:ouwehoeren lekker rennen in je eigen stad voor den haag
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 11 juli 2008 om 22:47:ouwehoeren lekker rennen in je eigen stad voor den haag
je heb het zelf meegemaakt toch of ging het te snel? ahahhaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 22:54:je heb het zelf meegemaakt toch of ging het te snel? ahahhaha
Vertel is dan was je erbij ? Dus je weet van hoe en wat?
Heb nooit gerend vriend, maar het zal me aan me reet roesten wat jij denkt meneer ik durf me porem niet te laten zien, dan ben je een held
Jee wat zit het me dwars man poepoe 
Ok man pas ook bij oversteken
of rijden in je autotje 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 23:10:bedankt voor de leedvermaak he ga nu partyflock verlaten en de echte wereld in zou je ook is motte doen
Ok man pas ook bij oversteken
weet ook niet waarom
je weet toch met die ten boden ofzo van jullie Ajax willen aanklagen omdat gappies van Para vuurwerk afstaken en dan paar dagen erna met je eigen sterfgevalletje ook vuurwerk afsteken in stadion. huilen om scheidsrechterlijke dwaling maar niks zeggen over die penalty die gloesevitsj(?) ook niet verdiend had. arena boycotten behalve als je tegen jeugd moet voor de halve finale dan is het opeens wel uitverkocht omdat je kan winnen. dat soort dingen. Na kakkerlakken een goeie tweede dus