Partyflock

Forumonderwerp · 1018972

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hoor van de meerderheid aan wie ik het vraag dat de anti-rookwet ZELFS OP OUTDOOR FEESTEN geldt!

Weet iemand hoe dit zit op Ground Zero a.s zaterdag. En sja er komen ook tenten, dat is dan officeel weer indoor niet?

Zie je t al voor je? word je eruitgekickt vanwege het roken van een :smoke:. Moet niet veel gekker worden toch? :S
laatste aanpassing
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 6 juli 2008 om 11:51:
Prima rookverbod zo, niemand hield zich eraan

Hahaha idd :lol:
Ze zijn wel 1 keer naar me toe geweest 8)
Heb hem netjes uit gemaakt en toen die uit het zicht was weer een nieuwe opgestoken :$

Moet wel zeggen dat er minder gerookt werd in de hardcore tent (op den duur), toen ik ff door de zaal heen liep rook ik de vieze zweetlucht al :dood: (en neej ik was het niet zelf :lol: )
Uitspraak van (H) Perfect by Nature (H) op zondag 6 juli 2008 om 13:36:
Ze zijn wel 1 keer naar me toe geweest 8)

Zag dat "verboden te roken" bordje pas aan het eind van het feest ofzo :lol:

Uitspraak van (H) Perfect by Nature (H) op zondag 6 juli 2008 om 13:36:
Moet wel zeggen dat er minder gerookt werd in de hardcore tent (op den duur), toen ik ff door de zaal heen liep rook ik de vieze zweetlucht al :dood: (en neej ik was het niet zelf :lol: )

De lucht werd er niet frisser op nee :lol:
Niet dat die rooklucht zo lekker ruikt maar al dat zweet :dood:
Liever een rookluchte :jaja:
als ik in een cafe ben en er zit iemand een peuk te roken dan vraag ik gewoon of ie hem uit wil doen, zo niet dan zit er niks anders op als zelf uit drukken ;]

Uitspraak van RobertV op zondag 6 juli 2008 om 21:15:
als ik in een cafe ben en er zit iemand een peuk te roken dan vraag ik gewoon of ie hem uit wil doen, zo niet dan zit er niks anders op als zelf uit drukken ;]

Dan wordt het licht in jouw ogen uitgedrukt gast.
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 07:45:
Dan wordt het licht in jouw ogen uitgedrukt gast.

dat mannetje is 12 ouwe :s :lol:

Uitspraak van Remco op maandag 7 juli 2008 om 11:22:
dat mannetje is 12 ouwe

Daarom juist, wat moet hij in godsnaam in een cafe :lol:
Rook verbod my ass!!! :D

Alles kennen roken, me sticky en me peukie nergens last van gehad.

Stel je voor dat er niet meer gerookt zou worden, dan komen de lasers ook gewoon minder tot hun recht :D