Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 22:10:Drugs are for losers.
what the fuck doe je dan op het drugs forum? hup, wegwezen!
Uitspraak van Dr. StruggleUitspraak vanop zaterdag 6 december 2008 om 18:35:
hardcore
op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:09:
Sinterklaas is dood
niet!!
wat een kut streek dit!!!
LSD is zeker leuk mits je goeie hebt. Je kan echt wel prima trippen in de stad, maar als 1st x doe het gewoon lekker thuis.
Als je een bad trip krijgt, hoe je die scheve ogen van iedereen niet te ontwijken
Ik vond mijn eerste trip erg leuk, vele kleuren me vloer was echt aan het golfen. Het duurt alleen wel erg lang 8-14 uur. Succes met je papertrips
Als je een bad trip krijgt, hoe je die scheve ogen van iedereen niet te ontwijken
Ik vond mijn eerste trip erg leuk, vele kleuren me vloer was echt aan het golfen. Het duurt alleen wel erg lang 8-14 uur. Succes met je papertrips
laatste aanpassing
ff reagerend op het eerst paddo's doen dan pas lsd: ben ik het echt niet mee eens! Doordat ik paddo's gedaan had was ik zelfs bang om lsd te doen en heb ik et vet lang uitgesteld. Uiteindelijk heb ik et toch gedaan en et was geweldig. HELEMAAL niks in vergelijking met paddo's. Van paddo's werd ik eerder btje bang van de beelden die ik zag terwijl bij de lsd alles zo vreselijk mooi en geweldig was. Ook qua gevoel vond ik et heel anders...ik was veel meer mezelf tijdens de lsd. Ik wist bv gewoon nog wat ik deed en zei enzo en bij paddo's ging ik allemaal vage dingen lopen doen en kon ik mezelf niet beheersen. Dus als je niet van paddo's houdt wil niet meteen zeggen dat je lsd ook maar niks zal vinden!