nou ik ben een redelijke ervarings deskundige wat cocktails betreft maar
ken ik niet eens
En kan toch ook wel zeggen beperkt je bij het gebruik van zooi tot eentje.
Doe geen combi
Kans dat je psychoses krijg is veel groter en al die andere waarschuwingen waar ladycat voor waarschuwd.
Maar ja als iemand het wil doen ga je gang laat je vooral niet tegenhouden wees lkkr eigenwijs
zodat wij hier kunnen zeggen; zie je nu wel wij (dames) hebben weer gelijk!
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op zaterdag 28 juni 2008 om 23:53:2cb
ken ik niet eens
En kan toch ook wel zeggen beperkt je bij het gebruik van zooi tot eentje.
Doe geen combi
Kans dat je psychoses krijg is veel groter en al die andere waarschuwingen waar ladycat voor waarschuwd.
Maar ja als iemand het wil doen ga je gang laat je vooral niet tegenhouden wees lkkr eigenwijs
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 14:27:Kans dat je psychoses krijg is veel groter en al die andere waarschuwingen waar ladycat voor waarschuwd.
dood ga je toch
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 29 juni 2008 om 17:15:dood ga je toch .
nou weet je wat waarom beeindig jij je leven nu dan niet??
Als je toch dood gaat waarom moeite doen om te blijven leven??
Goh laten we nergens waarde aan hechten.......
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 06:43:nou weet je wat waarom beeindig jij je leven nu dan niet??
genieten totdat ik in me kist ligt
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 06:43:moeite doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 06:43:Goh laten we nergens waarde aan hechten.......
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op zaterdag 28 juni 2008 om 23:53:coke en 2cb
Erg boeiend is het niet, maar echt kwaad kan het ook niet denk ik (ik leef nog)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:15:Zonde van de 2cb lijkt me...
nouja met lachgas alcohol versterk je het alleen
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 13 augustus 2008 om 01:41:nouja met lachgas alcohol versterk je het alleen
dat zijn downers..
met alcohol is 2cb wel lekker ja
mss van 't weekend weer
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 13 augustus 2008 om 01:41:lachgas
geniaal in combo met 2c-b ja~!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 13 augustus 2008 om 11:18:dat zijn downers..
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 13 augustus 2008 om 18:45:binnenkort es samen proberen...eerst spuitbus!
Rook er dan ook een goede joint bij, en prepare for the time machine
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 augustus 2008 om 23:24:Ik blow al 5 jaar niet meer, dus no thanks.
Ik normaal ook niet maar ik maak uitzonderingen, maar n2o+2c-b is al leuk zat