Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 20:07:scheelt een hoop, je kan het uitgaan leven van nu niet vergelijken met dat 17 jaar geleden
goed voorbeeld zijn bijv. de portiers.. vroeger kon je er echt bijna niet mee dollen
2 bij de deur en voor de rest survivallen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 20:13:2 bij de deur en voor de rest survivallen
hing van de tent af
zo zie ik me als moeder ook later dan
Ja oke. Maar het heeft ook een keerzijde natuurlijk. Ik vond het echt niet tof vroeger dat mn moeder zoveel ging feesten toen ik klein was. Heb dat dr lang verweten, was daarna een kut puber en zij een kut moeder. Maar daar hebben we allebei onze excuses voor aangeboden.
Ik zou niet ander willen nu, had alleen een iets minder heftige jeugd willen hebben... iets wat veiliger. Dus zorg er voor dat je niet word zoals mama toen,,, maar wel zoals mama nu.
Ze is écht... dat meen ik, ECHT mn aller allertje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 19:57:sorry maar 14 jarige horen niet thuis op feesten.
Oke 14 vind ik persoonlijk ook erg jong. Ik snap ouders dan ook niet dat ze hun kinderen naar zulke feestjes laten gaan. Ik bedoelde ook meer oudere mensen, 30+ zeg maar
Uitspraak van Blondjee074 op dinsdag 24 juni 2008 om 23:36:Ik bedoelde ook meer oudere mensen, 30+ zeg maar
Nou bedankt he. Binnenkort al jongbejaard met mn 32 jaar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 19:57:en de meeste clubs zijn vanaf 21
Ik snap die leeftijd daar niet van.
Ik vind het nu al kut.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 17:54:25 plus feestjes
tenminsten geen laast van 15 jarige die totaal de weg kwijt zijn
niet naar hardcore feesten gaan
dan heb je al veel minder pubers
de meeste feesten waar ik kom is toch wel vaker 24 +
en als er wel jonger publiek tussen zit heb je er geen last van omdat ze zich dan beter gedragen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 19:57:daar kom je onder de 18 nergens binnen en de meeste clubs zijn vanaf 21
wel beter
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 20:01:1990 waren er nog geen houseparty's
weet niet waar jij vandaan komt
msaar waar ik vandaan kom wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 21:15:Ik vond het echt niet tof vroeger dat mn moeder zoveel ging feesten toen ik klein was
oke dat snap ik
ik ga nog wel uit maar niet zo vaak meer
hou toch wel rekening met mijn kind en als die niet wil dat ik ga dan ga ik ook niet
daarom maak ik ook nooit echt meer afspraken om uit te gaan
ze zien me wel verscijne of niet
maar ik bedoelde meer
van dat je met je moeder zo open over alles kan praten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 08:46:Binnenkort al jongbejaard met mn 32 jaar
gelukkig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 13:54:Iedereen WIL oud worden, maar niemand WIL het zijn!!!!
spreek voor jezelf