Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 19:36:lijkt me niet verkeerd
helaas nog geen ervaring mee
zoek jij die 2e man er ff bij dan
Uitspraak vanProbeer het eens uit, dan weet je hetTony Montana
op zondag 19 oktober 2008 om 02:13:
Nee ik hou het maar gewoon bij 1 man
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 17:40:Nee ik hou het maar gewoon bij 1 man
doe dat, krijg je teminste de minste zeik mee
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 oktober 2008 om 19:50:3 of 4 of 5..
Maakt allemaal niks uit
haha
Kimmy goes wild.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 18:13:Kimmy goes wild.
Kim wil elk gaatje vol
Ik hoop het
Hoezo? Binnenkort een geplanned staan? Een MMV?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 15:06:Is dat nou lekker. Verwend worden door twee mannen?
Ik zou zeggen probeer het en je weet het!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 20:23:Ik zou zeggen probeer het en je weet het!
ik val niet op mannen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 21:39:ik val niet op mannen.
nee toch maar niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 21:58:wanneer dan wel dan?
dacht dat jij open minded was als semi kunstenaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 22:04:open minded was als semi kunstenaar
Ken je niet veel kunsternaars ben ik bang
Maar ik ben dan ook semi openminded
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 22:11:iid, ik doe aan sex waarbij maar 1 partij fysiek betrokken is.
ja dat moet maar he als er geen tweede partij aanwezig is
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 22:13:Moet niet....
vertel hoe los jij het op
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 23:02:minder voor de mannen.
hangt van manneng af
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 23:03:hangt van manneng af
daar heeft ie een punt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 08:38:daar heeft ie een punt
Als dat dan van die mannen af zou hangen.
Zou het misschien wel een trio met 3 mannen zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 14:03:Als dat dan van die mannen af zou hangen.
ze kennen ook met elkaar bezig zijn en de dame alleen laten liggen kijken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 21:03:ze kennen ook met elkaar bezig zijn en de dame alleen laten liggen kijken
getver
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 november 2008 om 21:11:getver
ja oke dat is dan wel zo, maar het is wel mogelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 21:03:ze kennen ook met elkaar bezig zijn en de dame alleen laten liggen kijken
Maw gaylord for live.
Kan die dame tenminste weer verder gaan met ademen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 15:41:Uitspraak van italian boy op donderdag 12 juni 2008 om 15:39:
He enorm lekker meisje!
Hoe zou je het aanpakken als je 2 lekkere gespierde halfnaakte dansers in een kleedkamer tot je beschikking hebt met daarbij een jacuzzi en een hoop champagne?
Kus
dat berichtje heb ik ook wel een x gehad..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 15:06:Is dat nou lekker. Verwend worden door twee mannen?
tegelijkertijd?
ik zou het niet weten
ik hoef iig geen naakte vent te zien als ik met een vrouw bezig ben!
Nou Ja..het gaat toch om het plezier van de dame?
Kijk je maar de andere kant op...hahah
Maar aanzitten hoeft voor mij ook niet hoor...2 mannen...
mogge j
jij ook mogguh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 09:14:nou mop, zou het niet uitproberen
Okay !! Bedankt voor de waarschuwing!!!
denk dat het voor een vrouw net zo spannend is met 2 mannen als voor een man met 2 vrouwen. of hebben vrouwen toch liever een vrouw als 3e persoon erbij?
Wil beide wel..
mogge j
Hey stuk!! Goedemorgen
Nou Ja..het gaat toch om het plezier van de dame?
Kijk je maar de andere kant op...hahah
Ja zo kan het ook ja!!