Uitspraak van FapKeuning op donderdag 10 juli 2008 om 16:32:Met mij doe je altijd aan een trio, ik tel voor 2
Zon dikkerd ben je wel idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 16:38:Zon dikkerd ben je wel idd
Jep daarom zei ik het ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 16:38:Zon dikkerd ben je wel idd
ken je wel lekker mee knuffelen!!
Dankje
Ik ben iig blij met mijn leven, i don't give shit wat iemand van mij denkt in tegenstelling tot meeste die er beter uitzien die zijn zo onzeker als de pest. En de reden dat ik niet onzeker ben is dat ik toch niks te verliezen heb, kan dr alleen maar op vooruit gaan dus wat is hun excuus 
laatste aanpassing
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 10 juli 2008 om 22:24:Dankje Ik ben iig blij met mijn leven, i don't give shit wat iemand van mij denkt in tegenstelling tot meeste die er beter uitzien die zijn zo onzeker als de pest. En de reden dat ik niet onzeker ben is dat ik toch niks te verliezen heb, kan dr alleen maar op vooruit gaan dus wat is hun excuus
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 8 oktober 2008 om 07:14:of met 3 mannen !!
ff airlocken jwt
3 mannen is best wel veel toch??
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 10 juli 2008 om 16:32:Met mij doe je altijd aan een trio, ik tel voor 2
Uitspraak van senna da silva op woensdag 8 oktober 2008 om 07:10:als het maar lekker is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 15:06:Is dat nou lekker. Verwend worden door twee mannen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 22:40:Zo wat een geil zoo hier
Ja zeker en jij maakt opnames.
Uitspraak vanProbeer het eens uit, dan weet je hetTony Montana
op zondag 19 oktober 2008 om 02:13:
?? Ik val niet op mannen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 05:21:Heb dan liever een vrouw en een man
Ik ook.
Uitspraak van nastybitch18 op zaterdag 14 juni 2008 om 20:42:ik vindt het wel leuk hoor met 2 mannen, beetje extra aandacht is nooit weg
zeg maar zo hoe meer zielen hoe meer vreugd
Jij bent er wel heel vroeg bij, zeg. Shit he dat is niet goed voor je gezondheid hoor.
https://partyflock.nl/user/555593:nastybitch18
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 20:40:Jij bent er wel heel vroeg bij, zeg. Shit he dat is niet goed voor je gezondheid hoor.
leeftijd boeit toch niet
iedereen is anders.
mja liever 2 mannen, dn er nog een 2e vrouw bij
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 00:59:leeftijd boeit toch niet
iedereen is anders.
Ja, dat zei Detroux ook op de rechtbank
Een vrouw die bij hoge uitzondering trioos doet is Lotje van http://www.eroafspraakje.nl/284.htm . Ze vraagt een vergoeding van 20 euro. Wanneer je vaker naar haar toegaat en het klikt, is mijn ervaring.....krijg je meer en meer van haar. Neem maar eens een kijkje gr. Theo