Partyflock

Forumonderwerp · 1014849
TIËSTO presents In Search Of Sunrise

Op vrijdag 19 september zal 's werelds beste DJ TIËSTO een éénmalig concert geven in het Sportpaleis van Antwerpen in België. De aanleiding van dit unieke evenement is de release van Tiësto’s nieuwe mix compilatie: In Search Of Sunrise 7 - Asia.

In Search Of Sunrise 7 – Asia, gemixed en opgenomen in Thailand, geeft Tiësto’s ervaringen weer zoals hij die opdeed tijdens zijn recente tour door de regio. Met voorgaande titels als Latin America, Los Angeles en Ibiza nog in het achterhoofd, laat Tiësto zien dat Azië hem de inspiratie gaf voor een gloednieuwe, dubbele mixcompilatie in zijn uiterst succesvolle ISOS serie.

In tegenstelling tot de eerdere mega-evenementen zoals TIËSTO IN CONCERT, zal het optreden in het Sportpaleis te Antwerpen een exclusievere opzet hebben. Het aantal plaatsen is beperkt tot 7500, waardoor de fans de mogelijkheid krijgen om het concert op een optimale en meer intieme wijze mee te beleven. Er zijn verschillende VIP arrangementen te boeken, met of zonder catering.

Tickets:
http://be.fnacspectacles.com/place-spectacle/manifestation/Musique-electronique-TIESTO-IN-SEARCH-OF-SUNRISE-SPTIE.htm?noeud=330090647990052006

http://www.darcon-productions.be/insearchofsunrise/tiesto-2008-ticketinfo.html
alvast 1 filmpje van mij, de heeeeeerlijke opening van Tiesto :kwijl:

laatste aanpassing door een beheerder
mijn video's van afgelopen vrijdag in Antwerpen:

Video's (13 in totaal):
http://www.youtube.com/view_play_list?p=FE7742C09FA4D0DB
Zo dat is lang geleden he:P Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad..heb wel een paar keer gedacht..shit..nu zijn ze lekker aan het genieten en ik zit hier thuis op de bank voor de tv maar ja, met 24 weken zwangerschap leek het me niet verstandig maar met pijn in mijn hart en een traantje heb ik het los moeten laten:(
Mooi filmpjes weer OD!!! Toch stiekem een beetje genieten ook al is het anders.
(K)
Zie je wel, ik had je gemist :O
Maar zwanger zijn is natuurlijk ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi :knuffel:
En er komen nog zoveel feestje, maar je zwangerschap maak je maar 1x (of 2,3) mee ;-)
Geniet er maar lekker van meissie, want tis 't mooiste wat je kan overkomen :lief:

(k)
Ik weet niet waar sommigen zo over zitten te zagen en te doen??? man man :d

Tiesto @ sportpaleis was een eig tochwel een vet feesje!! Allé, ik weetniet wat sommigen eigenlijk nog verwachten van Tiesto zelf dan? Tis niet meer zoals vroeger en tzal niet meer zo worden, punt uit. Tis geen dj zoals Schulz, Bolier, Armin, enz.. en wat een geluk!! Sommigen willen nog de puuuuuuuure trance horen, wel ga dan naar die Intuition-feesjes ofzo om vb te geven. Heb er mijn broek van vol. (na 5 edities heb ik het gezien)

Fin, Ik volg die gast al sinds 99 en oké, er is veel veranderd met de jaren. Vroeger waren zijn sets echt massas magikal en dadde nor huis ging met een gevoel van: wa was da.. wat een dj. Ik ga erniet over discusieren en doen, want kzit al bijna aan de 40x keer tiesto + 2 keer in person, dus kweet wel waarover ik dan spreek eig. Heb superveel vette nights achter de rug met hem, maar ook slechte (minderheid), dat geef ik toe.

Maar over de night @ sportpaleis: De visuals waren terug heel af. Leuk met soms een getekende en schaduw-achtige Tijs zelf. De lazers, ja wij partymensen heben ookal zoveel gezien dat een "Lazer" ons ooknie echt meer boeit, maar twas toch weer mooi om te zien. De crowd die stilstond? dan stonden jullie op de verkeerde plaatsen ze eigenlijk.. En Tiesto zelf had er eig masssssas zin in!! Zo meedoen, klappen, publiek soms s kloten, hehe, wat op EOL-Hasselt zeker NIET te zien was!! Kstond echt te kijken van: voila daar is 'm, zo ken ik hem, zo moet het. :)
Mss wel iets meer ISOS-platen verwacht, want daar het ging het concept toch om?

Maaaaaaaaaar.. heeft 'm deftig gedraaid? Tiesto heeft deftig gedraaid!(vind ik)
And so what als er paar plaatjes van 2 jaar geleden gepaseerd zijn? Tzijn teminste de vette dat 'm oplegd. Welken dj legd deze vb dan nog s op:

08. Barakka - Song To The Siren (Jean Philippe's Dirty South Remix) :O :O :O :O
21. Conjure One - Tears From The Moon (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
38. Skin - Faithfulness (Tiësto Remix)

Aléja wete, als 'm al es een "vergeten" top-Barraka-song nog es draait, dan krijgd 'm respect van mij. Volledig!
Bijna niemand van de 7000 man kende de plaat blijkbaar, maar degene die erbij waren @ IMPULZ OUTDOOR 2002 weten waarover ik spreek..

Kortom, dit is mijn menig: ik vond dit een heel geslaagd avondje en heb er met volle teugen van genoten. Klank goed, want zo'n muziek meot je voelen en int sportpaleis staat het meestal totaal niet goed, maar op die night was het TOP! Visuals dik inrode!! en de music? Laat maar komen! :)

See ya all @ Dance4Life!

Brunz from belgium.
laatste aanpassing
ik heb bijna alle tracks van Tiesto's set, ik ga deze set mixen en kunnen we weer heeerlijk nagenieten met zn allen :D
Even kijken wanneer ik dit ga inplannen, tussen al mijn eigen mixen door :P
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 18 november 2008 om 13:33:
ik heb bijna alle tracks van Tiesto's set, ik ga deze set mixen en kunnen we weer heeerlijk nagenieten met zn allen :D
Even kijken wanneer ik dit ga inplannen, tussen al mijn eigen mixen door :P

Kom maar op met die mix :)

Artiest John Sane
Hier gaan we je aan houden Jordy! Want dit was echt een hele vette avond! :respect:
Uitspraak van Johnno87 op donderdag 27 november 2008 om 14:23:
Kom maar op met die mix

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 15:38:
Hier gaan we je aan houden Jordy! Want dit was echt een hele vette avond!

Eerst mn Fabulous Trance Tunes episode 002 maken en daarna ga ik aan de slag met deze set te mixen :D