smileyboy doet me denken hieraan:
Gerucht over 'smiley-bende' houdt politie bezig
NU.nl bericht dat een hardnekkig gerucht over een bende Marokkanen die meisjes benadert met de keuze tussen een groepsverkrachting of een "eeuwige glimlach" politiekorpsen in heel Nederland bezighoudt:
De meisjes die kiezen voor de zogenoemde 'smiley' krijgen twee messneden in de mondhoeken. De jongens strooien zout in de wonden om een eeuwig litteken te veroorzaken, zo gaat het verhaal.
"Er is niets van waar", zeggen meerdere politiewoordvoerders. In de regio Rotterdam circuleert het gerucht sinds vorige week, maakte een woordvoerder woensdag bekend. Het verhaal verspreidt zich op scholen, via sms en via twee verschillende kettingmailtjes. De politie in de regio Haaglanden meldde bijna drie weken geleden dat angst onder scholieren en ouders volkomen onterecht is. "Het is een gerucht."
Als dit verhaal echt waar zou zijn, zouden er toch al ??n of meer slachtoffers moeten zijn geweest. En ik geloof niet dat dat het geval is. Als het wel waar is, zou dat natuurlijk bizar zijn.
Gerucht over 'smiley-bende' houdt politie bezig
NU.nl bericht dat een hardnekkig gerucht over een bende Marokkanen die meisjes benadert met de keuze tussen een groepsverkrachting of een "eeuwige glimlach" politiekorpsen in heel Nederland bezighoudt:
De meisjes die kiezen voor de zogenoemde 'smiley' krijgen twee messneden in de mondhoeken. De jongens strooien zout in de wonden om een eeuwig litteken te veroorzaken, zo gaat het verhaal.
"Er is niets van waar", zeggen meerdere politiewoordvoerders. In de regio Rotterdam circuleert het gerucht sinds vorige week, maakte een woordvoerder woensdag bekend. Het verhaal verspreidt zich op scholen, via sms en via twee verschillende kettingmailtjes. De politie in de regio Haaglanden meldde bijna drie weken geleden dat angst onder scholieren en ouders volkomen onterecht is. "Het is een gerucht."
Als dit verhaal echt waar zou zijn, zouden er toch al ??n of meer slachtoffers moeten zijn geweest. En ik geloof niet dat dat het geval is. Als het wel waar is, zou dat natuurlijk bizar zijn.
Uitspraak van Zorr0theOne© op woensdag 11 juni 2008 om 18:14:Je keek maar al te graag naar TMF destijds in 2001 en 2002 want we leven nu in het jaar 2008 en nog kan je het niet verkroppen..
Uitspraak van Zorr0theOne© op woensdag 11 juni 2008 om 18:20:Schreeuw om aand8 van mij?
2x gesnoerd
dat heb ik wel, want andere 'heftigere' fotos zijn er niet mijn inziens
daar weet jij helemaal niets van doorgebakken panneNkoek !! dus kom niet praten met je dubbele tong!
bekkie heh, stumpert.
hey gab !! wie is er hier nou een stumpert ? JIJ... kijk hoeveel aandacht jij schenkt aan dit topic
Uitspraak van Zorr0theOne© op woensdag 11 juni 2008 om 18:14:De stumpert ben jij..
Diep van binnen zit een zware jaloezie op alle aand8 die ik verworven heb in mijn leven.
of je nu fan bent of hater, je zit met mij in je hoofd en dat maakt je ten alle tijden een fan!
En als ik zo lang bij jou ben blijven hangen dan zit het wel diep bij je...
Je keek maar al te graag naar TMF destijds in 2001 en 2002 want we leven nu in het jaar 2008 en nog kan je het niet verkroppen..
F*cking
droom lekker verder breezerboy van het eerste uur
he... heeft Zorr0© jou soms een keer afgewezen ofzo ? Doe je daarom zo dom over hem ??
Je kent hem niet eens dus wat zit je hier nou dom te lullen dan ?
Als je iemand niet kent moet je daar ook geen vooroordeel over hebben
Leer hem kennen dan... durf je niet ?
Bang dat hij je anaal vernederd zeker.. wat vroeger je droom was maar wat je niet kreeg
Ga lekker ergens anders in een topic zeiken als je Zorr0© niet moet... je geeft hem namelijk aandacht als een fan panneNkoek
Je hebt vast nog wat op videoband staan....
VIDEOBAND ook echt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 19:12:hey gab !! wie is er hier nou een stumpert ? JIJ... kijk hoeveel aandacht jij schenkt aan dit topic STUMPERT !!
wijfie, ga ff een nieuwe tattoo op je voorhoofd laten zetten ofzo
ga nu maar weer TMF kijken .... Je hebt vast nog wat op videoband staan.... heb je natuurlijk opgenomen destijds...
het eerste wat ik deed was zappen chickie, dus spang je maar niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 19:12:he... heeft Zorr0© jou soms een keer afgewezen ofzo ? Doe je daarom zo dom over hem ??
Je kent hem niet eens dus wat zit je hier nou dom te lullen dan ?
Als je iemand niet kent moet je daar ook geen vooroordeel over hebben
Leer hem kennen dan... durf je niet ?
Bang dat hij je anaal vernederd zeker.. wat vroeger je droom was maar wat je niet kreeg
Ga lekker ergens anders in een topic zeiken als je Zorr0© niet moet... je geeft hem namelijk aandacht als een fan panneNkoek
ik uit me hier omdat ik me irriteer aan dat fanclubgedoe van jullie
daarnaast ben ik niet op zoek naar nieuwe aandachtsgeile vriendjes, maar bedankt voor het aanbod, nobel van je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 19:12:daar weet jij helemaal niets van doorgebakken panneNkoek !! dus kom niet praten met je dubbele tong!
blablablaat ze zien dang
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juni 2008 om 18:37:moet jij zeggen met je blije smiley's
beter wat gebruikte smiley's dan een breezer-tmf boy
wijfie, ga ff een nieuwe tattoo op je voorhoofd laten zetten ofzo
ben je daar nou ook al jaloers op?
chickie, dus spang je maar niet
OMG !!
ik uit me hier omdat ik me irriteer aan dat fanclubgedoe van jullie
Zorr0© heeft nou eenmaal een fanclub, die zal jij nou nooit krijgen
Daarbij als je je zo irriteerd aan ZIJN fanclub ben je hier in het verkeerde topic
daarnaast ben ik niet op zoek naar nieuwe aandachtsgeile vriendjes, maar bedankt voor het aanbod, nobel van je
dang
als mensen zo gaan lullen... ben ik er meteen klaar mee
beter wat gebruikte smiley's dan een breezer-tmf boy
die breezer tmf boy heeft uiteindelijk meer fans dan jij met je gebruikte smileys
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 01:10:wijfie, ga ff een nieuwe tattoo op je voorhoofd laten zetten ofzo
ben je daar nou ook al jaloers op?
geenzins
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 01:10:Zorr0© heeft nou eenmaal een fanclub, die zal jij nou nooit krijgen
Daarbij als je je zo irriteerd aan ZIJN fanclub ben je hier in het verkeerde topic
je weet nix van mij, dat wil ik ook niet en dat bepaal ik voor jou..want ik blijf liever op de achtergrond.
Maar geloof me maar dat ik degene ben die handtekeningen uitdeel, en hij niet in reallife...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 01:10:jij krijgt echt niet meer aandacht van mij dan alleen hier in het topic hoor
alsof ik daarop zit te wachtenG.. pffffffffffff
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 01:10:die breezer tmf boy heeft uiteindelijk meer fans dan jij met je gebruikte smileys
fantastisch voor hem, al die wanne bee friends...echter jammer voor hem ga ik net zo lang door totdat dit kktopic dichtgaat, dan is mn doelstelling bereikt.
Maar geloof me maar dat ik degene ben die handtekeningen uitdeel, en hij niet in reallife...
Whahahahahhahaahahahha
al die wanne bee friends
*auw* die is hard....
echter jammer voor hem ga ik net zo lang door totdat dit kktopic dichtgaat, dan is mn doelstelling bereikt.
verdomme...!! ik kon het proberen....
helaas voor je .
Ja man.... wat doe je me aan.. hoe moet het nu verder met mn leven...
ik kan wat suggestieve duistere opmerkingen maken, maar dat doe ik maar niet
Uitspraak van actief op donderdag 12 juni 2008 om 11:36:lekker rellen hiero denk?
heheh
nee joh...voel je de liefde hier niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:10:maar wil er ook zekersssssss één van zorro
Van hem krijg je een alleen een anaaltekening...
Uitspraak van Sweet-Little-Redrose op donderdag 12 juni 2008 om 12:10:
maar wil er ook zekersssssss één van zorro
Van hem krijg je een alleen een anaaltekening...
nou hij wilde van mijn * al een O maken maarre heb hem ff verteld dat mijn * een * blijft...en toen zei tie dan blaas ik de aftocht
laatste aanpassing
als je vocabulaire niet verder reikt dan dat..vind ik het goed ouwe.
jouw feestje..
noem me eens niet steeds ouwe , jungske
jouw feestje..
als het mij feestje is flikker dan op
Hebben jullie zijn handtekening al gevraagd.. He's famous...
ik heb een kusje van hem gehad
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:23:van zorro op me wang
Oh.. maar het ging over die dude... Tacone.. IK SCHROK AL
Aha kusjes van Zorr0©.. fijn zijn ze he
Oh.. maar het ging over die dude... Tacone.. IK SCHROK AL Ik denk je hebt het al weer goed gemaakt achter de schermen
je moet niet denken
en al helemaal zoiets niet
Aha kusjes van Zorr0©.. fijn zijn ze he
ach goeie kerel die tenminste een fatsoenlijk tempo ken door zuipen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:18:noem me eens niet steeds ouwe , jungske
is goed ouwe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:18:als het mij feestje is flikker dan op
Helaas laat ik me niet vertellen wat te doen ouwe, nooit gedaan ook, dus voor jou dan ook niet hae, denk je niet?
juist ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:18:ik heb een kusje van hem gehad
gays...ik wist het!
is goed ouwe
speciaal voor jou: klein klein kleutertje , wat doe je in mij hof?
Helaas laat ik me niet vertellen wat te doen ouwe, nooit gedaan ook, dus voor jou dan ook niet hae, denk je niet?
juist ja
juist niet pikske
gays...ik wist het!
wist dat je dat ging zeggen
zo doorzichtig ben je al
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:27:ach goeie kerel die tenminste een fatsoenlijk tempo ken door zuipen
Open slokdarm, getraind in drankgieten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:36:zo moet dat ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:32:Uitspraak van Tacone*op donderdag 12 juni 2008 om 12:29:
is goed ouwe
speciaal voor jou: klein klein kleutertje , wat doe je in mij hof?
keb niet met je geknikkerd ofzo, praat niet zo dom joh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:32:juist niet pikske
zie boven knurft
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 12:32:wist dat je dat ging zeggen
zo doorzichtig ben je al
ga jij nou maar lekker zoenen met je breezervriend
van BIER ??
bavaria
keb niet met je geknikkerd ofzo, praat niet zo dom joh
ik zong dat
zie boven knurft
ga jij nou maar lekker zoenen met je breezervriend die lekker laat zien via zn profielplaatje waar ie vandaan komt en thuishoort..
jij leest niet
en waar kom jij vandaan?
je lijkt wel een wijf met je geklaag en gezeur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:30:zong dat
ga naar idols
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:30:jij leest niet
en waar kom jij vandaan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:30:jij leest niet
ben selectief aan het negeren, zo heet dat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:30:je lijkt wel een wijf met je geklaag en gezeur
`
Heb je te kort aan aandacht gehad vroeger ofzo....
geenzins. ik zet graag dingen recht die krom zijn
je breezervrienddie lekker laat zien via zn profielplaatje waar ie vandaan komt en thuishoort..
Ik houd het tenminste straat
ik zet graag dingen recht die krom zijn
Begin bij je plassertje
je weet nix van mij,
en jij niet van Zorr0 dus waar praat je over ?
alsof ik daarop zit te wachten
lijkt er wel op... je komt namelijk steeds terug hier om mijn reaktie te lezen
fantastisch voor hem, al die wanne bee friends...
hij heeft ze tenminste... kunnen we van jou niet zeggen
dan is mn doelstelling bereikt.
kan je nagaan wat een jaloezie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 11:34:je laat je echt kennen
gewoon diep triest
gays...ik wist het
nu geil je zeker helemaal op zorr0
ga je dronken worden zaterdag
dan kan ze ff van je genieten
Heb je te kort aan aandacht gehad vroeger ofzo....
van zorr0 ja
vrind
typen kan je ook al niet
ik zet graag dingen recht die krom zijn
begin dan eens bij jezelf
Uitspraak van Zorr0theOne© op donderdag 12 juni 2008 om 13:44:je breezervriend die lekker laat zien via zn profielplaatje waar ie vandaan komt en thuishoort..
Ik houd het tenminste straat
jij stelt je weer aan, zoekt aandacht en vernedert jezelf door met je hoofd in je roots te hangen bedoel je?
top man