Partyflock

Forumonderwerp · 1014579
Poll, geopend op donderdag 5 juni 2008, looptijd van 6394.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

is aardig zijn n afknapper?

6247%
geen mening
4434%
ik wil n aardige vriend
2519%
ik wil n badboy

ik weet dat je nooit TE aardig moet zijn want dan zien ze je als gewoon n vriend, en meer niet...
maar hoe komt dat? is dat de instinct van beschermd willen worden?

de poll is voor de vrouwen btw :p

laatste aanpassing
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 6 juni 2008 om 18:47:
veel vrouwen zijn van nature onzeker, om zo aan n sterke man tekunnen komen die hen "beschermd" en dus zekerheid bied (ook de reden waarom mannen alleen n jongere vrouw willen)

natuur garandeerd zo dus relatie's en mogelijke kinderen

:roflol:
je kunt wel lachen maar zo is het :p

veel vrouwen zijn van nature onzeker, om zo aan n sterke man tekunnen komen

dat is andersom ook zo hoor :/
ik maaak mannen onzeker :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 07:49:
dat is andersom ook zo hoor
ik maaak mannen onzeker

dan zijn die mannen zoizo al zwak, als je dat door n vrouw laat gebeuren :p
laatste aanpassing
Het is en blijft een raar gebeuren.
Je moet een beetje van dit en dat hebben,maar aan de andere kant ook weer niet te veel.
T is toch zeker niet te koop in een vooraf gewogen verpakking.
Feit is wel dat er tegenwoordig meer vrijgezel blijven of willen zijn,persoonlijk denk ik omdat dat deels komt omdat men tegenwoordig te veel "wil"
Is dit niet goed dan ben je afgeserveerd,ben je ouderwets ingesteld en houd je de deur open voor een vrouw standaard dan is t niet goed.
Doe je het een x niet,dan is t ook niet goed.
Kortom men wil te veel en ook weer niet,en zolang je niet helderziend ben kom je vaak met iets goed bedoelds en wordt je afgeserveerd.
Maar jah wie heeft er wat aan iets wat alleen maar jah en amen knikt,zou toch wel ergens te makkelijk worden he ;)
Als t goed is komt er vanzelf wat op je pad aardig of niet,en thats the way is should be.
Anders is de wereld al snel te klein ;)
Uitspraak van Horny Phantom :-) op zaterdag 7 juni 2008 om 15:46:
Het is en blijft een raar gebeuren.
Je moet een beetje van dit en dat hebben,maar aan de andere kant ook weer niet te veel.
T is toch zeker niet te koop in een vooraf gewogen verpakking.
Feit is wel dat er tegenwoordig meer vrijgezel blijven of willen zijn,persoonlijk denk ik omdat dat deels komt omdat men tegenwoordig te veel "wil"
Is dit niet goed dan ben je afgeserveerd,ben je ouderwets ingesteld en houd je de deur open voor een vrouw standaard dan is t niet goed.
Doe je het een x niet,dan is t ook niet goed.
Kortom men wil te veel en ook weer niet,en zolang je niet helderziend ben kom je vaak met iets goed bedoelds en wordt je afgeserveerd.
Maar jah wie heeft er wat aan iets wat alleen maar jah en amen knikt,zou toch wel ergens te makkelijk worden he
Als t goed is komt er vanzelf wat op je pad aardig of niet,en thats the way is should be.
Anders is de wereld al snel te klein

kortsamengevat:

TIS NOOIT GOED
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 7 juni 2008 om 16:38:
TIS NOOIT GOED

het probleem is dus de vrouw, want mannen willen maar 1 ding :P
veel vrouwen zijn van nature onzeker, om zo aan n sterke man tekunnen komen die hen "beschermd" en dus zekerheid bied (ook de reden waarom mannen alleen n jongere vrouw willen)

natuur garandeerd zo dus relatie's en mogelijke kinderen

Beter je biologie lessen volgen, heeft niets met onzekerheid maar een groot breed torso doet instinctief denken aan goede genen, net als dat mannen een gezond vrouwen lichaam willen met bredere heupen, smalle taille, borsten etc. Dat zijn fysiologisch 'goede' partners voor het voortplanten

Waarom probeer je niet eens wat uit ipv er zo over na te denken! (y)

veel vrouwen zijn van nature onzeker, om zo aan n sterke man tekunnen komen die hen "beschermd" en dus zekerheid bied

Je haalt oorzaak en gevolg door de war..

Bovendien is zo'n vrouw helemaal niet interessant meestal, voor de sex misschien.
Dus daar gaat je theorie al :bye:

(ook de reden waarom mannen alleen n jongere vrouw willen)

Spreek voor jezelf (y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 18:13:
Spreek voor jezelf

idd genoeg mannen die juist een oudere vrouw willen

SFX leest teveel suske en wiske, tijd om eens (letterlijk) je schoenen aan te trekken en de wereld in te stappen (y)
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 7 juni 2008 om 16:53:
het probleem is dus de vrouw, want mannen willen maar 1 ding

JUIST!

Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 7 juni 2008 om 18:16:
SFX leest teveel suske en wiske, tijd om eens (letterlijk) je schoenen aan te trekken en de wereld in te stappen

Precies!
Ontdek wat er te koop is en wees vooral gewoon jezelf (y)

Ipv te vragen wat in de smaak valt :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 18:32:
suske en wiske

:respect: voor suske en wiske :P

Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 7 juni 2008 om 16:38:
kortsamengevat:

TIS NOOIT GOED

schijnbaar niet, zoveel wensen en eisen wat mensen hebben, alleen daarom al blijf je vrijwiliig vrijgezel :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 18:32:
Precies!
Ontdek wat er te koop is en wees vooral gewoon jezelf

haha hoe weinig jullie van mij weten, en roddelen is voor oude wijven ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 16:46:
schijnbaar niet, zoveel wensen en eisen wat mensen hebben, alleen daarom al blijf je vrijwiliig vrijgezel

ik heb weinig eisen, alleen 1 : wees je zelf (en als dat bevalt prima)

Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 5 juni 2008 om 10:01:
Een aardige vriend met een eigen mening, sterk karakter, die lief is als dat kan en minder lief is als dat moet.

Idd. Geen ja en amen type en hij best wel is wat tegengas geven :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 15:50:
In combinatie met heb ik het over. Als het een jongen is die alleen maar aardig is zou ik gek worden. Hij moet gewoon ook wat tegengas geven zoals hierboven beschreven.

inderdaad af en toe een corigerende tik ken nooit kwaad.
grapjuh grapjuh grapjuh
en vrouwen die geen tegengas dulden, meteen dumpen

ik ben altijd aardig en lief..maar denk dat me fout is dat ik soms TE ben...om de een of andere reden gaat het dan fout...tis ook nooit goed!:@

snap nie dat sommige meiden gewoon als een stuk stront behandeld willen worden en dan zeggen dat ze zo graag iemand willen die goed voor ze is..krijgen ze die..is het weer niet ok?:\

das mijn ervaring geweest iig de afgelopen 4keer...misschien dak me oude badboy routine maar weer meot oppikken van vroeger:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 18:48:
snap nie dat sommige meiden gewoon als een stuk stront behandeld willen worden

Zit een heel verschil tussen soms wat tegengas geven/niet
altijd maar ja en amen zeggen en iemand als stront behandelen (Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 juni 2008 om 16:58:
haha hoe weinig jullie van mij weten, en roddelen is voor oude wijven

Huh?
Ik geef hier m'n mening en die baseer ik op wat jij zelf zegt!
Maar goed als jij liever mensen in je topic hebt die zeggen dat ze het met je eens zijn :bye:
:kwijl: bad boy's zijn toch de leuke jonges !
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 19:17:
Maar goed als jij liever mensen in je topic hebt die zeggen dat ze het met je eens zijn

boeit me niets, maar gaan nie doen alsof je het weet ;)

Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 juni 2008 om 18:38:
en vrouwen die geen tegengas dulden, meteen dumpen

Hetzelfde geldt voor mannen. Als een man maar "ja" en "amen" blijft zeggen, in dat geval had ik net zo goed een schoothond kunnen nemen :rot: Maar dan nog, als iemand mij even op de rem duwt, dat wil dan niet gelijk zeggen dat die man in kwestie niet meer aardig is..
........waar gaat het over.........

Uitspraak van Ja nou en (6) op zondag 8 juni 2008 om 19:23:
bad boy's zijn toch de leuke jonges !

vind je? ik vind ze op relatie gebied zonde van mijn tijd ;)

Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 juni 2008 om 16:59:
ik heb weinig eisen, alleen 1 : wees je zelf

idd, alle andere schijn komt toch altijd uit (y) en iemand moet je accepteren zoals je bent.

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 19:59:
als iemand mij even op de rem duwt, dat wil dan niet gelijk zeggen dat die man in kwestie niet meer aardig is..

juist niet, ik vind hem misschien juist nog aardiger, omdat hij een eigen mening heeft en die kenbaar durft te maken :cheer:

als je wilt levena ls een vrijgezel in een relatie en geen rekeing met iemand wenst te houden moet je gewoon lekker alleen blijven (y) dan kun je doen en laten wat je wilt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 18:31:
tegengas

is niet verkeerd (y)
Uitspraak van Saskia :cheer: op donderdag 5 juni 2008 om 16:28:
Val altijd wel op badguys, waarom al sla je me dood

Let's shake hands!!

mooi...en ik heb nog 2 handen vrij
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 23:33:
, ik vind hem misschien juist nog aardiger, omdat hij een eigen mening heeft en die kenbaar durft te maken

dan vindt je hem dapper ipv aardig
laatste aanpassing

ik ben altijd aardig en lief..maar denk dat me fout is dat ik soms TE ben...om de een of andere reden gaat het dan fout...tis ook nooit goed!

jij komt nog wel een waaardige meid tegen Ro :lief: :knuffel:
t zijn meestal wat jongere meisjes die niet genoeg ervaring hebben in t leven die spanning zoeken.....ik ben een volwassen vrouw en ben heeel gelukkig met mn lieve vriend :lief: snap die meiden niet!! :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 06:57:
jij komt nog wel een waaardige meid tegen Ro
t zijn meestal wat jongere meisjes die niet genoeg ervaring hebben in t leven die spanning zoeken.....ik ben een volwassen vrouw en ben heeel gelukkig met mn lieve vriend snap die meiden niet!!

:yes: relke heeft helemaal gelijk pop,gaat allemaal helemaal goed komen ook al ziet ut er nu zo somber uit

BTW leuke foto ro,je bent een lekker ding hoar :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 08:40:
relke heeft helemaal gelijk pop,gaat allemaal helemaal goed komen ook al ziet ut er nu zo somber uit

BTW leuke foto ro,je bent een lekker ding hoar

thanks mop :lief:
en wat betreft Ro helemaaal gelijk o:)

kan ik niet tegenop :cry:

Uitspraak van S.F.X. op donderdag 5 juni 2008 om 03:40:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ik wil n aardige vriend"

Knap zelf niet op aardige mannen af, vind het zelfs ideaal. Liever een aardige eerlijke man, dan een player
om de een of andere reden gaat het dan fout

Dat dingen soms niet helemaal lopen zoals gehoopt, heeft niet altijd alleen maar te maken met wel of niet lief zijn..

jij komt nog wel een waaardige meid tegen Ro
t zijn meestal wat jongere meisjes die niet genoeg ervaring hebben in t leven die spanning zoeken.....ik ben een volwassen vrouw en ben heeel gelukkig met mn lieve vriend snap die meiden niet!!

sja...ik snap het ook nie. ik doe elke keer me best..en het onploft in me gezicht :(

relke heeft helemaal gelijk pop,gaat allemaal helemaal goed komen ook al ziet ut er nu zo somber uit

thnx...maar op dit moment voelt het nie echt zo ...:no:
één ding weet ik wel...
iemand die me niet behandeld op de manier zoals ik dat verdien krijgt een enkele reis naar de maan :@

zit nie te wachten op van die nepfiguren

dus lief zijn heeft cker wel zo z'n voordelen :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 11:43:
Knap zelf niet op aardige mannen af, vind het zelfs ideaal. Liever een aardige eerlijke man, dan een player

ik weet het nie..in het begin vinden ze het allemaal leuk, maar na verloop van tijd is het bij die eikel toch wel lekker spannend blablabla...en dat trekt vrouwen blijkbaar om de een of andere reden zeggen ze dan..ja maar het is niet wat ik wil:bye:
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 13:49:
maar na verloop van tijd is het bij die eikel toch wel lekker spannend blablabla...en dat trekt vrouwen blijkbaar om de een of andere reden zeggen ze dan

dat zal ik ook nooit snappen
zijn meestal wat jongere meisjes die niet genoeg ervaring hebben in t leven die spanning zoeken.....ik ben een volwassen vrouw en ben heeel gelukkig met mn lieve vriend

klopt helemaal

ik weet het nie..in het begin vinden ze het allemaal leuk, maar na verloop van tijd is het bij die eikel toch wel lekker spannend blablabla...en dat trekt vrouwen blijkbaar om de een of andere reden zeggen ze dan..ja maar het is niet wat ik wil

Misschien dat het zo was bij de vrouwen wie jij tegen kwam, maar weet van mezelf dat ik een aardige man definitief waardeer. Ik ben juist snel uitgekeken bij zo'n blaaskaak.

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 14:38:
Ik ben juist snel uitgekeken bij zo'n blaaskaak.

Dan ga je juist dingen doen om hém tevreden en gelukkig te houden i.p.v. zelf gelukkig te blijven (N) En dat gaat je je kop kosten..
laatste aanpassing
Altruïsme is dan weer TE aardig

"Anderen behulpzaam zijn met geen of nauwelijks eigenbelang (de informele definitie). Dit is verschillend van elkaar behulpzaam zijn, aangezien dat vaak gepaard gaat met eigenbelang. "

idd nooit iemand vertrouwen die te behulpzaam is, meestal n geheime agenda (en dus toch n badboy)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 14:53:
En dat gaat je je kop kosten..

"Indien echter een individu zijn leven opoffert voordat het voor nakomelingen gezorgd heeft, dan kan het zijn genen niet doorgeven aan de volgende generatie. Dit betekent dat na een aantal generaties de genen die verantwoordelijk zijn voor dit gedrag weggeselecteerd zullen worden."

niet alleen jou kop :o

uiteindelijk is de gulden middenweg dus weer het beste...kunnen geven en nemen
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 14:38:
Misschien dat het zo was bij de vrouwen wie jij tegen kwam, maar weet van mezelf dat ik een aardige man definitief waardeer. Ik ben juist snel uitgekeken bij zo'n blaaskaak.

ok...misschien jij als een van de weinigen dan?:$ het waren dr ook maar 3 van de hele berg...ontneemt je toch weer het vertrouwen dr in:$
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 17:22:
het waren dr ook maar 3 van de hele berg...ontneemt je toch weer het vertrouwen dr in

er zijn vele bergen ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van S.F.X. op maandag 9 juni 2008 om 02:59:
ik vind hem misschien juist nog aardiger, omdat hij een eigen mening heeft en die kenbaar durft te maken

dan vindt je hem dapper ipv aardig

Je mening achter houden voor iemand vind ik niet aardig maar egoïstisch.
Het gaat om de manier waarop je hem brengt :flower:
ik weet het nie..in het begin vinden ze het allemaal leuk, maar na verloop van tijd is het bij die eikel toch wel lekker spannend blablabla...en dat trekt vrouwen blijkbaar om de een of andere reden zeggen ze dan..ja maar het is niet wat ik wil

Is een vrouw/meisje die blijkbaar heel anders tegen relaties aankijkt wel wat jij wil?
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "geen mening"

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ik wil n aardige vriend"

Met een badboylook ;p