Partyflock

Forumonderwerp · 1013674
wel doen of niet doen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 mei 2008 om 18:06:
nope beetje zelfrespect

:nocheer: godverju mijn plannetjes :cry:
haha

:roflol:
Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen. Dan is 't bij mij ook gelijk afgelopen. Als de nacht bevalt is er ruimte voor meer (in eerste instantie meer sex en scharrelen, ik ben single en vind dat wel best zo. Maar heb wel m'n behoeftes). En mocht dat een tijdlang bevallen, dan zien we wel weer eens verder. :)

Misschien denk ik hier anders over dan velen die hier al gereplied hebben omdat ik niet echt op zoek ben naar iets vasts. :)

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 mei 2008 om 12:47:
Misschien denk ik hier anders over dan velen die hier al gereplied hebben omdat ik niet echt op zoek ben naar iets vasts.

jij zegt heel veel stiekem wel denken ;-)

Uitspraak van Anokha op vrijdag 30 mei 2008 om 18:03:
wel doen of niet doen?

ik persoonlijk definitief niet
nee, mss is ze wel gek of ziek dus echt niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 mei 2008 om 22:58:
toen ik mijn cybervriendje ontmoete voor het 1 zijn we ook meteen de 1e dag het bed in beland

ja maar dan ken je die persoon al n tijdje en is het geen eerste date

als het zo uitkomt geen probleem

Maar net hoe de situatie zich voor doet!

ik heb tot nu toe altijd eerst sex gehad en daarna pas een date / relatie met die persoon in kwestie :bloos:
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 mei 2008 om 12:47:
Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen.

(Y)

idd :$
ik dus never de nooit niet

waarom niet ?
als je beide wil....
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 15:06:
ik heb tot nu toe altijd eerst sex gehad en daarna pas een date / relatie met die persoon in kwestie

Duurden die relaties dan ook nog lang?
Als ie lekker is waarom niet?

meestal trek ik me stiekem wel ff af jah

Uitspraak van Anokha op vrijdag 30 mei 2008 om 18:03:
wel doen of niet doen?

:yes:
Het gaat hoe het gaat. :P
als je zoiets doet geef je jezelf al bijna de garantie dat het niet gaat werken.

als ie bevalt wel ja :yes:
Mwah als je geen zelfrespect hebt. :/

No thanx. :nee:
ligt eraan wat je wilt, een relatie gebaseerd op sex of op liefde...

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 14:50:
Maar net hoe de situatie zich voor doet!

Idd! Bij m'n ex was et wel zo, en daar heb ik een half jaar mee gehad. Dus niks mis mee.
Niet doen, je kunt je misschien beperken tot 'licht friemelen'? :P

allen als alles heel goed klikt en dat we het bijde echt willen :D maar als ze het zelf aan geeft :D wil ik wel eens toe happen :lol:
Gelijk de 1ste keer seks zegt wat over een persoon. Dat is voor mij geen type voor een vaste relatie.

Wat de rest doet moeten hun weten, maar voor mij is t niet weggelegd :)
Uitspraak van Masterkale op dinsdag 3 juni 2008 om 18:47:
Gelijk de 1ste keer seks zegt wat over een persoon. Dat is voor mij geen type voor een vaste relatie.

:D Ik heb relaties gehad van 3, 5 en weer 3 jaar en die zijn allemaal ontstaan na sex op de eerste date. (ok, dat zeg ik niet helemaal goed, kende hun al wel wat langer). Beetje vreemde redenering. Ben benieuwd waarom je zo denkt.

Ik moet zeggen dat 't zelden zo vaak voorkomt dat ik iemand tegenkom en diezelfde avond met hem of haar meega naar huis. Voor hetzelfde geld heb je een serial killer te pakken, dat wil ik eerst wel effe checken 9lang leve Google hehe). Maar het gaat hier over een 'date' ook. Die komen bij mij meestal voort omdat je iemand leert kennen op een feestje of Inet ofzo, wat over en weer kletst en dan een date prikt.
laatste aanpassing
nee zou t nu ook niet meer zo snel doen....

nee
Ligt eraan idd...
als je het beiden wilt, waarom niet?

JA. Vaak wel
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 juni 2008 om 21:28:
JA. Vaak wel

slet :o
Uitspraak van Masterkale op dinsdag 3 juni 2008 om 18:47:

gelijk n goede test, en als er geen relatie in zit heb je tenminste wel n beurt gehad :p
Uitspraak van Skippengs op dinsdag 3 juni 2008 om 12:58:
als je zoiets doet geef je jezelf al bijna de garantie dat het niet gaat werken.

en dat noem je bijna?
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 3 juni 2008 om 21:41:
slet

kijk, iemand waar je mee ken praten :d

haha once;)
Uitspraak van * SZY! op maandag 2 juni 2008 om 16:03:
Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen.

er bestaat voor sommigen nog zoiets als liefde en hoop :D
me one of em ;)

al is het meer van ijdele hoop ;)(F)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 juni 2008 om 21:28:
JA. Vaak wel

volgens mij moeten wij maar is een keer date dan!!

nee dankje

nee

als ik em ECHT leuk vind niet

Nee!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 16:11:
als ik em ECHT leuk vind niet