wel doen of niet doen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 mei 2008 om 18:06:nope beetje zelfrespect
haha
Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen. Dan is 't bij mij ook gelijk afgelopen. Als de nacht bevalt is er ruimte voor meer (in eerste instantie meer sex en scharrelen, ik ben single en vind dat wel best zo. Maar heb wel m'n behoeftes). En mocht dat een tijdlang bevallen, dan zien we wel weer eens verder. 
Misschien denk ik hier anders over dan velen die hier al gereplied hebben omdat ik niet echt op zoek ben naar iets vasts.
Misschien denk ik hier anders over dan velen die hier al gereplied hebben omdat ik niet echt op zoek ben naar iets vasts.
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 mei 2008 om 12:47:Misschien denk ik hier anders over dan velen die hier al gereplied hebben omdat ik niet echt op zoek ben naar iets vasts.
jij zegt heel veel stiekem wel denken
nee, mss is ze wel gek of ziek dus echt niet
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 mei 2008 om 12:47:Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen.
Als ie lekker is waarom niet?
ligt eraan wat je wilt, een relatie gebaseerd op sex of op liefde...
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 14:50:Maar net hoe de situatie zich voor doet!
Idd! Bij m'n ex was et wel zo, en daar heb ik een half jaar mee gehad. Dus niks mis mee.
Gelijk de 1ste keer seks zegt wat over een persoon. Dat is voor mij geen type voor een vaste relatie.
Uitspraak van Masterkale op dinsdag 3 juni 2008 om 18:47:Gelijk de 1ste keer seks zegt wat over een persoon. Dat is voor mij geen type voor een vaste relatie.
Ik moet zeggen dat 't zelden zo vaak voorkomt dat ik iemand tegenkom en diezelfde avond met hem of haar meega naar huis. Voor hetzelfde geld heb je een serial killer te pakken, dat wil ik eerst wel effe checken 9lang leve Google hehe). Maar het gaat hier over een 'date' ook. Die komen bij mij meestal voort omdat je iemand leert kennen op een feestje of Inet ofzo, wat over en weer kletst en dan een date prikt.
laatste aanpassing
nee zou t nu ook niet meer zo snel doen....
Uitspraak van Masterkale op dinsdag 3 juni 2008 om 18:47:Gelijk de 1ste keer seks zegt wat over een persoon. Dat is voor mij geen type voor een vaste relatie.
gelijk n goede test, en als er geen relatie in zit heb je tenminste wel n beurt gehad
Nope, maar je weet tot wat het uit kan lopen...
Als ik diegene leuk vind wel ja. Beter weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip zit. Voor hetzelfde geld ga je elkaar weken lekker lopen maken en dan komt het moment supreme, valt het tegen.
er bestaat voor sommigen nog zoiets als liefde en hoop
me one of em
al is het meer van ijdele hoop