Partyflock

Forumonderwerp · 1009844

This Is Terror Volume 9 - Mr Courage & Drokz, wat vind jij ervan?

Ik vind hem vies tegenvallen eigenlijk. Terror dat nergens meer op lijkt en niet de naam terror waardig is. (Of moeten we gewoon kappen met zeuren en de Terror uit de compilatienaam als slechts een naam beschouwen ipv echt het verband met de muziekstijl te gaan zoeken?)
Anyway, zelfs de cover zuigt! De creativiteit van onze cd-cover designers is echt 0,0 denk. Kan men nou niets anders verzinnen dan parodies te maken op het RTC logo en mannengezichten die behandeld zijn met gruwelijke make-up?

Ik wil hiermee niet het label schaden, want heb altijd reikhalsend uitgekeken naar de komst van een nieuwe aanwinst in de serie. Misschien zit ik ook fout. Laat het ons weten.
laatste aanpassing
04 - DJ Mutante - Children are nice, 20 - DJ Mutante - Foufounes elektrik, 10 - DJ Mutante - Party accomodant, 10 - M1DY - Speedcore dandy en 15 - Smurf - Dirty wanking walker (draft mix) van this is terror 10 zijn imo ook erg lekker...
cd 1 is wel aardig knallen vind ik,!! geen sec. van gemist....

JE MOEDER IS EEN CRACKHOERRRRRRRRR

nu cd 2 :honger:
laatste aanpassing
eindelijk weer eens een goede cd.... (Y)

tof stukje tekst ook in de hoes., haha die opa
jaja gevonden
nummer 9 en 10 zijn onderweg,
Uitspraak van My way... op maandag 26 mei 2008 om 18:37:
tof stukje tekst ook in de hoes

ben benieuwd wat richie nu weer gekrabbeld heeft!
respect voor onze opa!
laatste aanpassing
Uitspraak van My way... op maandag 26 mei 2008 om 18:37:
tof stukje tekst ook in de hoes.

heb geen boekie erbij gekrege , vind de dvd maar slap . this is terror idols , had hem leuker verwacht.

drokz & mr courage :respect:

RIDDERKERK TERROR
Uitspraak van The Sinner op zaterdag 31 mei 2008 om 09:10:
heb geen boekie erbij gekrege , vind de dvd maar slap

jammer voor je kerel,ik heb wel boekje erbij leuk intressant verhaaltje wel.
ik had ook een andere idols in de gedachten,maar hij was wel leuk.
en cds zijn top,die van mr c is fijn in de auto,denk dat deze weer kapot gedraaid worde haha(nr 7 flowerhood gangstars)haha nice.
tit 10 ligt voor de sier in de kast bij de rest haha.
Uitspraak van TerrorSuzy op zondag 18 mei 2008 om 11:47:
zo moet je juist blijven experimenteren.

idd, en het is zker gelukt zwaar brute cd
Uitspraak van 0297 op maandag 2 juni 2008 om 17:59:
city of death

het is daar ook dood in ridderkerk ;)
Uitspraak van The Sinner op maandag 2 juni 2008 om 19:28:
het is daar ook dood in ridderkerk

true true
Artiest Baruch
Uitspraak van bbs op maandag 12 mei 2008 om 13:13:
ik vind m zeker vet. vind het ook zeer tof dat op cd2 tracks als auggies bass van the speed freak en gangsta van headache zitten, wel vind ik dat t mixtechnisch ook met vinyl had gekunt (dit geldt alleen voor cd2).

okej, mijn excuses ik zie nu pas dat het live is en ook gewoon (grotendeels?) vinyl is.

Uitspraak van de echte opa drokz op vrijdag 9 mei 2008 om 13:17:
Destruction, terror&violence, takin over, at war, deadnet 240, drama to my enemies, turn it up, sexmachine, ripping fucking strenght, only the strong survive, say more shit.

Had ik op zeker op cunt records gereleased

voor destruction op vinyl zou ik een moord doen, waarom heeft meneer courage nog niks op vinyl van tit9???
props voor AA-10 btw die ga ik vanacht zeker in mn set stoppen