Partyflock

Forumonderwerp · 1009821
NPS-presentator Prem Radhakishun heeft weer eens aan den lijve ondervonden hoe het er in Nederlandse aandachtswijken aan toe kan gaan. In zijn programma PREMtime was gisteravond te zien hoe Prem uiterst agressief werd benaderd in de Rotterdame wijk Katendrecht door vooral Antilliaanse en Marokkaanse kansenjongetjes van rond de twaalf, dertien jaar.

Prem was in Katendrecht bezig een item te draaien om te laten zien welke problemen de bewoners daar zoal hebben. Al snel werd hij uitgescholden en bedreigd door jongens van nog geen drie turven hoog. Al spoedig werden er stenen naar hem en zijn cameraman gegooid. Toen een klein jochie met een stok de cameraman te lijf wilde gaan, hield Prem het voor gezien. ''Ik sta hier met trillende benen'', zei hij.

De uitzending ging vooral over de hoop van achtergebleven bewoners die de strijd proberen aan te gaan met de 'kleine straatterroristen' die kennelijk zonder enige begeleiding opgroeien. Het plaatselijke jeugdhonk was vanwege ziekte van een jongerenwerker gesloten. Eén van de weinige hoopvolle straatprojecten wordt, zo bleek verder in de uitzending, binnenkort gesloten.

Een samenvatting van de beelden staat op Dumpert.nl. De volledige uitzending staat hier.

Vorig jaar maakte Prem ook al kennis met de straatcultuur in de 'prachtwijken'. Zo kreeg hij in de Haagse Transvaalwijk een colablikje tegen zijn hoofd gegooid en dreigde jong straattuig van Noord-Afrikaanse komaf in Rotterdam-Zuid zijn camera te vernielen en de auto van het programma in brand te steken.

Die Prem is gewoon een irritante linkse stoker. Oprottuh met die gast.
Uitspraak van SchwarzeReihe op vrijdag 9 mei 2008 om 14:10:
Opvoedingskampen, ook voor de ouders

Tja jij en je kampen. Ga je die later ookm ontkennen? :lOL:

Uitspraak van lindaaatje op zondag 11 mei 2008 om 10:36:
Het is niet zomaar een journalist. Hij gaat speciaal naar zo'n wijk toe om zulke reportages te maken.

Ik wou net zeggen, zal ook wel wat uitlokking bij zitten, anders heeft die geen programma. Als zei bevoorbeeld niet op camera willen en hij blijft maar doorgaan met filmen dan kan die van mij ook ene knal krijgen.
Uitspraak van Fietsketting op zondag 11 mei 2008 om 15:56:
Tja jij en je kampen. Ga je die later ookm ontkennen?

Wat valt er te ontkennen aan opvoedingskampen?
Niks mis mee, met een plek waar men leert hoe je kinderen opvoedt en kinderen opgevoed worden waarvan de ouders het vertikken.
Ik wou net zeggen, zal ook wel wat uitlokking bij zitten, anders heeft die geen programma. Als zei bevoorbeeld niet op camera willen en hij blijft maar doorgaan met filmen dan kan die van mij ook ene knal krijgen.

Ik geloof nooit dat jij je ook als een aap zou gedragen mocht hij er staan. Natuurlijk zou ook verzoeken niet te filmen en als men doorgaat er wat aan doen. Mar zal zeker niet zo onbeschoft en zulk apen gedrag tonen als die kinderen deden, al helemaal niet een volwassen vrouw uitschelden voor hoer omdat ze er wat van zegt!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 13:55:
Die Prem is gewoon een irritante linkse stoker.

Hij heeft het beter voor met dat schorem dan jij, en vast en zeker ook dan ik (ik zou ze het liefste allemaal n spuitje geven na 3 strikes) en jij doet alsof hij stookt?

Hij is zelf een kleurling en daarom wordt ie door die schobbejakken misschien eerder geaccepteerd, en hij is heel maatschappelijk betrokken dus misschien kunnen mensen zoals Prem nog voorkomen dat die spuitjes zetten ooit nodig zijn :)

Als zei bevoorbeeld niet op camera willen en hij blijft maar doorgaan met filmen dan kan die van mij ook ene knal krijgen.

Euhhhhh, je kan ook gewoon weglopen (zoals een normaal persoon zou doen)!
Het blijft de openbare weg en Prem gaat niet bij ze thuis filmen:S
Keer op keer laat deze gemeenschap zien dat ze er geen behoefte aan hebben op te treden tegen de onverlast veroorzaakt door HUN jeugd. Maar o wee als er geroepen word dat Marokkanen tuig zijn, dan worden ze wel wakker:S.
laatste aanpassing

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
kun je je niet gedragen, dan terug naar je eigen land, geld in meerdere landen waarom niet hier?

Ik noem dit gedrag van die Marokkaanse probleemjongens gewoon "micro-terrorisme". Het veroorzaakt veel angst onder de Nederlandse bevolking. Het wordt tijd dat er eens een sterke man/vrouw op staat in Nederland die er eens flink de bezem doorhaald.

Gewoon naar Zwitsers-model de daders en de hele familie terugsturen naar het land van herkomst. Moet je eens kijken hoe snel dat een positief effect zal hebben. Kost weinig, geeft een hoop rust.
"Hou het straat (y)"
"afbakeneng je gebied"

Afschieteng :[
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op donderdag 8 mei 2008 om 18:25:
Noord-Afrikaanse

Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op donderdag 8 mei 2008 om 18:25:
vooral Antilliaanse en Marokkaanse kansenjongetjes

kansloos dus,

nou dat zegt genoeg,

toch??
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 mei 2008 om 21:48:
Gewoon naar Zwitsers-model de daders en de hele familie terugsturen naar het land van herkomst. Moet je eens kijken hoe snel dat een positief effect zal hebben. Kost weinig, geeft een hoop rust.

laatste aanpassing

het heeft allemaal geholpen, want na die uitzending van Premtime, is er vanavond een avondklok gekomen voor die probleemjochies:cheer:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 mei 2008 om 21:48:

Slaat nergens op, maar goed :s.
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
MENIEEEER !! Fielm JAJ!? Toestemming fragen!

Pr(oble)emjochies :vaag:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 22:41:
Pr(oble)emjochies

Ijzersterke grap (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 17:54:
Ijzersterke grap

Ik was serieus :rot:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 16:25:
Hij heeft het beter voor met dat schorem dan jij, en vast en zeker ook dan ik (ik zou ze het liefste allemaal n spuitje geven na 3 strikes)

Dat laatste klopt, maar is dat ook niet het beste? Ze zitten alleen ons en zichzelf maar in de weg die jongens.

Die types als Prem leggen de schuld altijd bij de overheid en de begeleiding van die gasten. Problemen aankaarten en de schuld nooit bij de daders leggen: links gelul.
Oprotten met die prem, en die gasten (elkaar laten) afknallen. probleem opgelost.
nederland is changingggggggggg

In Rio de Janeiro weten ze wel raad met zulk soort straattuig

:respect: voor Prem

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 10:42:
Prem

:respect:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 mei 2008 om 23:09:
Ik was serieus

OKee dan :p