Partyflock

Forumonderwerp · 1009438
ik kreeg net deze mail :

Even iets over de Codex Alimentarius en de wet die per 31 dec 2009 ingaat.
Er wordt een wet van kracht waardoor de verkoop van onschuldige vitaminen en kruiden aan banden wordt gelegd.
De site (met info) waarop handtekeningen actie gevoerd wordt (per brief of fax)
of petitie per e-mail
Ze hebben 1 miljoen handtekeningen nodig en er waren er nog maar 372.740 (5-5-08). Klik op de links hierboven en zet je handtekening.
Iemand vertelt:
"Als voorproefje op deze wet heb ik afgelopen week iets meegemaakt met een klant van ons in Belgie (wij leveren voedingssupplementen in Europa).
In Belgie hebben ze de Europese wet vervroegd in laten gaan omdat ze geen geschikte wet hadden.
Bijna alle produkten, waaronder vloeibare vitamines, Psylium (wat gewoon een grassoort is tegen koliek), zijn in beslag genomen om te worden vernietigd of wat dan ook.
De klant zelf is verhoord en heeft een proces verbaal gekregen.
De tijd dringt dus."

nu weet ik er wel iets van ( zie deze link* )( is nederlands ondertiteld )

kan iemand het vetgedrukte gedeelte bevestigen of ontkrachtigen? ( zitten er hier geen apothekers, die ook overdag werken ? 8) )

:D
in Canada ligt er een wet klaar om toch al zo'n 60% van de natuurlijk voeding te verbieden

http://www.naturalnews.com/023121.html

scary shit :/

en rechts onder een linkje naar anti-depressiva voor honden, komop waar zijn ze überhaupt mee bezig :x
laatste aanpassing

Nee, dat is geen scary shit. Het is het fout uitleggen van allerlei bogus dat in de complottheorieën van dit soort Jomanda-aanhangers past :loser:

Even de volgende dingen op een rijtje:

- er is niet genoeg politiecapaciteit om soft- en harddrugs aan te pakken, laat staan kruiden die niet hallucinerend werken
- er wordt door miljoenenbedrijven zoals HerbaLife enorm veel geld verdiend aan de handel in supplementen
- grote multinationals zoals Pfizer en Sara Lee verwerken ook enorm veel voedingssupplementen
- de stoffen die verboden zouden worden zijn vrij in de natuur verkrijgbaar ook in gematigde streken
- die Canadese wet is er om Jomanda-achtige praktijken te verhinderen, er wordt niks gezegd over het vrijwillig innemen van voedingssupplementen maar over het aanbieden van therapeutische middelen (dwz kwakzalverij).
Oftewel: zie mijn comment hier boven, alleen ik denk ik onderbouw het ff...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 00:24:
ik denk ik onderbouw het ff...

waarvoor dank :D