| Betreft: | evenement: FFWD Dance Parade, zaterdag 9 augustus 2008 om 15:00 |
Uitspraak van actief op dinsdag 8 juli 2008 om 04:48:waarom is er nog zo weinig bekend over de FFWD
is al over een maandje
Dat vraag ik me ook af!
Website werkt nog steeds niet?! kijk elke dag weer, maar niets...........
ben echt benieuwd naar de ride-up (welke trucks er allemaal meedoen)
Voor mij is alleen de afterparty waar ik heenga bekend
https://partyflock.nl/party/127421:Beatloverz_vs_Supertunes
laatste aanpassing
En op die laatste 3 VIP decks kon je gratis zuipen
chill
hoop dat ze dat dit keer weer doen
volgens mij wel hoor! was er vorig jaar ook
Waarschijnlijk dit jaar weer zoiets
Uitspraak van actief op dinsdag 8 juli 2008 om 04:48:waarom is er nog zo weinig bekend over de FFWD
is al over een maandje
Was vorig jaar ook zo volgens mij.. Toen ik op vakantie was, werd ook pas bekend welke trucks er mee deden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 15:51:en die andere (weet niet waarvan)
Volgens mij was dat RedBull
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 15:51:gratis eten en drinken
Gratis eten?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 juli 2008 om 19:50:SITE DOET UT!!! wel aparte route
ff geupload maar is dit niet dezelfde route als vorig jaar dan?
Uitspraak van actief op vrijdag 11 juli 2008 om 08:51:ff geupload maar is dit niet dezelfde route als vorig jaar dan?
uuuh nee... eindpunt is willemsbrug en vorig jaar erasmus.
en volgens mij zijn er nog wel een aantal andere routes te vinden in vergelijking met vorig jaar.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 juli 2008 om 12:14:en vorig jaar erasmus.
ow ja klopt ja
zijn zeker nog wat andere routes te vinden vorig jaar hadden ze hem helemaal omgegooid
hij is nu langer en daarom duurt de parade ook weer tot 21:00
Gelezen hier op partyflock:
Foort on Wheels FFWD 2008 @ Rotterdam City Centre
Op zaterdag 9 augustus rijdt de stoet van de jaarlijks terugkerende FFWD Dance Parade weer door de Rotterdamse binnenstad. En dit jaar trekt 1 truck zeker
jouw aandacht. Rotterdammer Lucien Foorthost op deze dag zijn eigen wagen! In deze thuiswedstrijd staat de FOORT ON WHEELS truck nu al te boek als een van de smaakmakers van de dance parade 2008. Natuurlijk weet je wat je van Lucien kunt verwachten; House House en nog eens House! Zijn liefde voor goede muziek en de ritmiek van funky, jazzy en percusieve housebeats en dit alles getooid in een wit paarse dresscode!
Lucien is inmiddels een levende legende in de Nederlandse housescene. Met zijn sets en zijn al even sublieme (inter) nationale producties vertegenwoordigt hij de Nederlandse sound ver over de grenzen. Zijn ijzersterke platenkeus, direct contact met jou als publiek en gevoel voor opbouw staan garant voor adrenaline op en rond de truck. Dit jaar gaat het nog verder dan voorgaande jaren want hij wordt bijgestaan door Live muzikanten. Basswizard Erich Romeren gitaar virtuoos Memru Renjaan(die ook in de band van Anouk speelt) helpen Lucien een muzikaal handje. Vocaal wordt hij bijgestaan door MC Crown die al verscheidene producties van de goedlachse dj heeft ingezongen. Dit alles bij elkaar belooft nu al een recept te worden voor files op de dans route. Nadat Lucien jou de hele dag heeft betoverd met zijn aanstekelijke beats doet hij dit s’avonds nog eens dubbel en dwars over tijdens de:
Lucien Foort & Friends FFWD 2008 Afterparty @ Prinses Theater – Rotterdam
Deze afterparty vindt plaats in het Rotterdamse Prinses Theater, een locatie die bekend staat om zijn intimiteit en sfeer. Lucien’s idee over de avond is om het net ff iets anders neer te zetten. Hij heeft de Engelse formatie Copyright uitgenodigd. Deze jongens komen uit de stal van het toonaangevende house imprint Defected en zijn op dit moment een van de meest gedraaide en gevraagde DJ’s in de housescene. Lucien is dan ook trots dat zij hun draaikunsten vertonen op zijn afterparty. Ook Erick E komt langs. Wat moet er over Erick nog verteld worden anders dan dat hij altijd garant staat voor een top set vol coole beats! De avond wordt gestart door DJ Thomas Hensbroek. Dit verse talent staat aan het begin van zijn carrière en zal deze avond de warming up voor zijn rekening nemen.
Dit is dus geen gewoon feest maar een echte exclusieve happening die je zeker niet wil missen. De locatie kan maximaal 600 personen bergen, dus als je erbij wil zijn zorg dan dat je je kaartje op tijd in huis hebt, want zoals altijd geldt vol = vol. Op de Parade zelf worden er vanaf de truck nog enkele kaarten weggegeven dus blijf in de buurt van de truck en wie weet ben jij een van de gelukkige catchers. Ook maakt een select groepje hyve vrienden op www.lucienfoort.hyves.nl kans om op de truck mee te gaan. Op de Foort On Wheels truck en tijdens de afterparty zul je ook de nieuwe collectie Southend by Lucien Foort TShirts zien die na 9 Augustus exclusief bij Zer010 te koop zijn. Nieuwe kleuren en nieuwe modellen worden deze dag gelanceerd. Ook gaat op 9 augustus de nieuwe www.lucienfoort.com on air!
Je weet nu waar je terecht kunt op 9 Augustus! Tijdens de parade op of achter de Foort on Wheelstruck en op de avond zelf in het Prinses Theater voor een overgetelijke avond vol muziek! De deuren staan voor je open van 21.00 uur tot 04.00. See you there!
Foort zegt het Foort!
Agenda info:
https://partyflock.nl/party/129019:Lucien_Foort_and_Friends
Voorverkoop: Zero 10 – Rotterdam www.zero10.nl <http://www.zero10.nl/>
Entree: Euro. 12,50 (door) Euro 10,00 (voorverkoop)
Website: www.lucienfoort.com
Copyright
Erick E
Foort on Wheels FFWD 2008 @ Rotterdam City Centre
Op zaterdag 9 augustus rijdt de stoet van de jaarlijks terugkerende FFWD Dance Parade weer door de Rotterdamse binnenstad. En dit jaar trekt 1 truck zeker
jouw aandacht. Rotterdammer Lucien Foorthost op deze dag zijn eigen wagen! In deze thuiswedstrijd staat de FOORT ON WHEELS truck nu al te boek als een van de smaakmakers van de dance parade 2008. Natuurlijk weet je wat je van Lucien kunt verwachten; House House en nog eens House! Zijn liefde voor goede muziek en de ritmiek van funky, jazzy en percusieve housebeats en dit alles getooid in een wit paarse dresscode!
Lucien is inmiddels een levende legende in de Nederlandse housescene. Met zijn sets en zijn al even sublieme (inter) nationale producties vertegenwoordigt hij de Nederlandse sound ver over de grenzen. Zijn ijzersterke platenkeus, direct contact met jou als publiek en gevoel voor opbouw staan garant voor adrenaline op en rond de truck. Dit jaar gaat het nog verder dan voorgaande jaren want hij wordt bijgestaan door Live muzikanten. Basswizard Erich Romeren gitaar virtuoos Memru Renjaan(die ook in de band van Anouk speelt) helpen Lucien een muzikaal handje. Vocaal wordt hij bijgestaan door MC Crown die al verscheidene producties van de goedlachse dj heeft ingezongen. Dit alles bij elkaar belooft nu al een recept te worden voor files op de dans route. Nadat Lucien jou de hele dag heeft betoverd met zijn aanstekelijke beats doet hij dit s’avonds nog eens dubbel en dwars over tijdens de:
Lucien Foort & Friends FFWD 2008 Afterparty @ Prinses Theater – Rotterdam
Deze afterparty vindt plaats in het Rotterdamse Prinses Theater, een locatie die bekend staat om zijn intimiteit en sfeer. Lucien’s idee over de avond is om het net ff iets anders neer te zetten. Hij heeft de Engelse formatie Copyright uitgenodigd. Deze jongens komen uit de stal van het toonaangevende house imprint Defected en zijn op dit moment een van de meest gedraaide en gevraagde DJ’s in de housescene. Lucien is dan ook trots dat zij hun draaikunsten vertonen op zijn afterparty. Ook Erick E komt langs. Wat moet er over Erick nog verteld worden anders dan dat hij altijd garant staat voor een top set vol coole beats! De avond wordt gestart door DJ Thomas Hensbroek. Dit verse talent staat aan het begin van zijn carrière en zal deze avond de warming up voor zijn rekening nemen.
Dit is dus geen gewoon feest maar een echte exclusieve happening die je zeker niet wil missen. De locatie kan maximaal 600 personen bergen, dus als je erbij wil zijn zorg dan dat je je kaartje op tijd in huis hebt, want zoals altijd geldt vol = vol. Op de Parade zelf worden er vanaf de truck nog enkele kaarten weggegeven dus blijf in de buurt van de truck en wie weet ben jij een van de gelukkige catchers. Ook maakt een select groepje hyve vrienden op www.lucienfoort.hyves.nl kans om op de truck mee te gaan. Op de Foort On Wheels truck en tijdens de afterparty zul je ook de nieuwe collectie Southend by Lucien Foort TShirts zien die na 9 Augustus exclusief bij Zer010 te koop zijn. Nieuwe kleuren en nieuwe modellen worden deze dag gelanceerd. Ook gaat op 9 augustus de nieuwe www.lucienfoort.com on air!
Je weet nu waar je terecht kunt op 9 Augustus! Tijdens de parade op of achter de Foort on Wheelstruck en op de avond zelf in het Prinses Theater voor een overgetelijke avond vol muziek! De deuren staan voor je open van 21.00 uur tot 04.00. See you there!
Foort zegt het Foort!
Agenda info:
https://partyflock.nl/party/129019:Lucien_Foort_and_Friends
Voorverkoop: Zero 10 – Rotterdam www.zero10.nl <http://www.zero10.nl/>
Entree: Euro. 12,50 (door) Euro 10,00 (voorverkoop)
Website: www.lucienfoort.com
Copyright
Erick E
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Mysterious op maandag 7 juli 2008 om 11:17:en wat dacht je van deze???
https://partyflock.nl/party/127421:Beatloverz_vs_Supertunes
aanwezig! tickets al binnen
laatste aanpassing
bij minimum leeftijd staat 18 gaan ze dat echt controleren? 
de ECHTE
oh ja....de eerste auto is de echte en alle andere auto's zijn nep.
Street Parade Zürich was ook heel echt maar totaal anders dan Rdam....niet meer, niet minder. Anders.
Love Parade was ooit vast gaaf in Berlijn maar de stad Dortmund boeide me weinig, blijf liever hier.
Bestaat ook al te lang om er zo neerbuigend over te doen volgens mij. Druk het heel subtiel uit.
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 21 juli 2008 om 10:02:Erasmusbrug
bang dat haar hals breekt
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 6 juli 2008 om 14:26:Afterparty in de Cruiseterminal is ook wel
nogal duur...(nee niet weer een discussie over Carl Cox aub
Mss Off Corso.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 juli 2008 om 12:14:uuuh nee... eindpunt is willemsbrug en vorig jaar erasmus.
Was de boompjes...
Uitspraak van Audionysos op dinsdag 22 juli 2008 om 02:27:nogal duur...(nee niet weer een discussie over Carl Cox aub).
Lokatie is echt waanzinnig....
Mwa Maassilo + Factory 10 vind ik waanzinnig, Cruise Terminal boeit me veeeel minder. 
zo is het idd begonnen bij mij haha.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2008 om 18:01:staan ook gewoon kinderen bij
zo is het idd begonnen bij mij haha.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juli 2008 om 16:16:al iets van namen bekend?
de mannen van het concept lees ik net...
"frontman perry zal gezamelijk met zijn rechterarm bas mooy garant staan voor een beukende wandeling door de straten van 010.
met een gast performance van boris ross en een warm up set van erik b zal ook de het eerste stuk verantwoord worden ingevuld."
Bas Mooij, sowieso knallen dus.
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 31 juli 2008 om 16:29:Beter is t volgende week niet zo warm als vandaag
Was wel ERRUG warm ja.....zeker in bus en metro.
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 31 juli 2008 om 16:29:Beter is t volgende week niet zo warm als vandaag
als het maar droog is, dat vind ik belangrijker
heb al een keer regen meegemaakt en dat was wel iets minder..