Partyflock

Forumonderwerp · 1007580
Gomes: 'Ik weg of Reker weg'
EINDHOVEN - Nog geen 24 uur na het kampioensfeest is de bom gebarsten Eindhoven. Doelman Heurelho da Silva Gomes wil PSV verlaten, mits algemeen directeur Jan Reker aanblijft.

Gomes is ondanks het kampioenschap niet happy bij PSV. FOTO PRO SHOTS
De NOS heeft een voorpublicatie van de VI van komende woensdag onderschept, waarin Gomes zou zeggen: ,,Het is Reker eruit of ik eruit."

(Later meer)
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/psv/2240192/Gomes_Ik_weg_of_Reker_weg.html
Ideaal scenario, De Visser, Gomez en Valckx rotten op en die wanbestuurder van een Reker blijft :lol:
Uitspraak van Djowie de Cowboy op maandag 28 april 2008 om 16:57:
De Raad van Commissarissen van PSV is bezig om alle ellende binnen de club te inventariseren, meldt het Algemeen Dagblad. Daarom worden deze dagen gesprekken gevoerd met betrokkenen. Er staat ook een gesprek met scout Piet de Visser gepland, die uit onvrede over Jan Reker afscheid lijkt te nemen van PSV.
Eerder werd al bekend dat technisch manager Stan Valckx waarschijnlijk vertrekt

als de visser vertrekt kan psv er maar beter mee ophouden.
Uitspraak van Djowie de Cowboy op maandag 28 april 2008 om 16:57:
De Raad van Commissarissen van PSV is bezig om alle ellende binnen de club te inventariseren

ook het beerputje van lichtjesdam gaat open :)
Het blijft rommelen in Eindhoven. Ditmaal is Flavio Tenius 'slachtoffer' van de onrust binnen PSV. De nieuwe keeperstrainer, die op voorspraak van Heurelho da Silva Gomes is gehaald, is teruggekeerd naar Brazilië. Tenius is de problemen bij de landskampioen meer dan zat.
Piet de Visser heeft het gehad bij PSV. De meesterscout ergert zich aan de rol van Jan Reker. De algemeen directeur heeft de afgelopen dagen een berg aan kritiek over zich heen gekregen. "Hij is een voetbalman en wil zich altijd overal mee bemoeien. Als je dat niet indamt, krijg je onherroepelijk problemen." zei De Visser.

moeje hier nou van zeggen :/

kk zooi
piet de visser, je bent welkom bij ajax
Uitspraak van Qlaas op dinsdag 29 april 2008 om 11:46:
piet de visser, je bent welkom bij ajax

:roflol: kunnen jullie zeker wel goed gebruiken hhaha sukkels:d hij blijft gwoon bij psv:)