Partyflock
 
Forumonderwerp · 1006799
­ Nederland
Date: June 1st, 2008
Time: 16:00 - 00:00
Location: Beachclub Vroeger - Bloemendaal aan Zee

Lineup:
- ElSandro
- Remy
- Mischa Daniels
- Armin van Buuren

Info: http://www.aldaevents.nl/armada-at-the-beach.html
laatste aanpassing
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 10 mei 2008 om 09:58:
ik verkies toch echt wel dit feestje boven Emporium

ja klopt maar als je kinderen hebt dan is zondag een lastige dag dus............
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 17 mei 2008 om 19:16:
Ik ben het zonnetje Dus als ik kom schijnt de zon

jij bent toch altijd het zonnetje

Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op maandag 26 mei 2008 om 14:51:
Ik doe mee hoor!

zweef voor mij ook even weg...(K)
Veel plezier allemaal
vooruitzichten zijn goed zeg! B)

http://www.weeronline.nl/cgi-bin/vorherplot?CONT=nlnl&ART=vtx&YYYY=2008&MM=06&DD=01

oh Susie, ben jij gewoon familie van Bas van Bas & Ram? :o
 
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 27 mei 2008 om 20:03:
vooruitzichten zijn goed zeg! B)

http://www.weeronline.nl/cgi-bin/vorherplot?CONT=nlnl&ART=vtx&YYYY=2008&MM=06&DD=01

:respect: Hopelijk net zo mooi als vorig jaar :D
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 27 mei 2008 om 20:03:
vooruitzichten zijn goed zeg! B)

http://www.weeronline.nl/cgi-bin/vorherplot?CONT=nlnl&ART=vtx&YYYY=2008&MM=06&DD=01

Dan zal ik voorlopig maar niet naar de neerslag kaart gaan kijken :lol: :p

Best grootte kans op neerslag en iig minder kans op zon, gisteren was de voorspelling voor zaterdag ook nog beter als vandaag :p :9

Dus ik verwacht er niet teveel van, maar voordeel van regen is dat de dagjesmensen optieven :) B)
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 27 mei 2008 om 21:33:
maar voordeel van regen is dat de dagjesmensen optieven

:yes:
En scheelt met parkeren!
We bekijken het gewoon van de positieve kant ;-)
Ik ben niet vies van een beetje regen :) Met beetje geluk breekt de zon dan ook nog even door en hebben we nog een regenboog ook :)
Weersverwachtingen zijn te onstabiel.

Ik reken dus ook maar nergens op. Alleen de temperatuur zal iig wel tamelijk goed zijn :)

Poncho in de kontzak mee, en gewoon gáán.
Een bui is idd totaal niet erg, maar een druilerig miezerige regen wél...

Afijn, komt vast goed :yes:


Zin in.

Ik was er vorig jaar niet. is parkeren een beetje makkelijk (natuurlijk als het niet zo idioot druk is als vorig jaar) ?
Uitspraak van bloesem op dinsdag 27 mei 2008 om 21:56:
Ik was er vorig jaar niet. is parkeren een beetje makkelijk (natuurlijk als het niet zo idioot druk is als vorig jaar) ?

Wel veel parkeermogelijkheden ja, maar 't nadeel is de file die op de weg er naartoe staat.. Bermparkeren is ook geen optie want dan komen de blauwe vrienden een kadootje op je deurmat leggen.. (N)
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 27 mei 2008 om 22:02:
maar 't nadeel is de file die op de weg er naartoe staat

dat gaat nu niet gebeuren. Daar zijn de verwachtingen niet strak genoeg voor.
ok, er kan wat drukte ontstaan, maar nóóit zo erg als vorig jaar.
best groot parkeerterrein voordat je naar beneden het strandpaviljoen opgaat :)
oh jaaa, das waar idd. Weet ik nog van Intuition

(y)
en anders heb je nog allemaal van die parkeerhavens met slagboom en in het ergste geval zet je 'm in Zandvoort neer en pak je een taxi/bus :)

:lief:
laatste aanpassing door een beheerder
dat vingertje ook om de schelp iets aan te drukken en voor te luisteren :P
:/ Moet zeggen, dat het filmpje me niks doet... totaal geen sfeer waarneembaar... tuurlijk is het anders, als je erbij was, maar dit is geen goede weergave ervan.
De track is uiteraard :lief:
je ziet ook meer Armin dan 't publiek, dus dat klopt wel ja .. maar je moet er idd bij zijn geweest! :lief:
Uitspraak van bloesem op dinsdag 27 mei 2008 om 22:10:
dat gaat nu niet gebeuren

Niet helemaal waar, er zijn óók strandraces zondag...
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 13:33:
Door onze muziek heen?

zetten we de muziek toch gewoon wat harder? ;-)

nee moppie, die races worden gehouden aan de andere kant van de duinen, denk dat je daar weinig geluidsoverlast van hebt
Uitspraak van Venusss op woensdag 28 mei 2008 om 15:21:
nee moppie, die races worden gehouden aan de andere kant van de duinen, denk dat je daar weinig geluidsoverlast van hebt

Laten we 't hopen, anders beklim ik persoonlijk die duinen en ga ik er wat van zeggen, want zomaar door de set van ElSandro heen blazen gaat er niet in bij me :no:

Wat ze bij Armin doen moeten ze zelf maar kijken, maar ben wel weer eens benieuwd naar de set van ElSandro :kwijl: Die @ The sand was retegeil
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 15:25:
anders beklim ik persoonlijk die duinen en ga ik er wat van zeggen,

Neem je dan wel een megafoon mee? :roflol:


Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 15:25:
Wat ze bij Armin doen moeten ze zelf maar kijken

heeeeeeeeeee! je hebt het wel over m'n grote held jah??? ik neem toch aan dat je weer ff die duinen voor mij gaat beklimmen als ze dáár herrie doorheen maken?????
ElSandro was in The Sand idd goed, maar heb hem ook wel een mindere set horen draaien ooit.......ben dus ook erg benieuwd :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van Venusss op woensdag 28 mei 2008 om 15:32:
Neem je dan wel een megafoon mee? :roflol:

Iets veel effectievers B)


Uitspraak van Venusss op woensdag 28 mei 2008 om 15:32:
ik neem toch aan dat je weer ff die duinen voor mij gaat beklimmen als ze dáár herrie doorheen maken?????

Dan geef 't toch maar weer terug :lol:
laatste aanpassing
Ik ben erbij, en neem m'n Griekse vriendin mee:D

Tot zondag!:D
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 28 mei 2008 om 19:27:
zo'n toeter als die leipe Française in The Sand?

:frusty: nee he, niet weer die Franse.....ehhhh dinges!
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 21:33:
Jij zoekt ze ver

wat van ver komt, is lekker! :9 O:)

timetable voor zondag:

16:00 - 18:00 - ElSandro
18:00 - 19:15 - Mischa Daniels
19:15 - 20:30 - Remy
20:30 - 23:00 - Armin van Buuren
23:00 - 00:00 - ElSandro
laatste aanpassing
laatste uurtje zal net als vorig jaar binnen zijn..
Verrassend ! :P

Maar best wel heel erg oké :yes:
:p jaaa

Alweer een poosje geleden dat ik m voor t laatst hoorde/zag, maar de keren dát... waren (y)
2½ uur Armin is ook errug fijn! :9
vanwaar die omslag, Ron?
Armin Only ;-) Beetje m'n credits verneukt daar..

45 euro voor een kaartje, een klote set neerzetten en verder ook niet boeiend qua show ofzo.. Het enige wat m'n feest gemaakt heeft daar waren kenissen..

En ik irriteer me mateloos aan dat vingertje en die koptelefoon. Maar z'n ASOT afleveringen zijn wel lekker :kwijl: Zie ik dat ding ook niet steeds de lucht in gaan, mischien dat dat m'n mening wel teveel beinvloed.
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 22:10:
En ik irriteer me mateloos aan dat vingertje en die koptelefoon

hehehe, ik kan me er wel íets bij voorstellen ;)
Overigens heb ik dat dus met Menno... altijd dat handjesklappen en springen... man, doe je ding, wees tussendoor één met je publiek, maar doe ff normáál!

;)
Uitspraak van bloesem op woensdag 28 mei 2008 om 22:14:
hehehe, ik kan me er wel íets bij voorstellen ;)

Van die irritatie kom ik ook niet meer af, als ik me eenmaal ergens aan irriteer blijft dat ook zo.. Dus dat is pech (Voor mezelf), maar hopen dat hij 't binne beperken houdt zondag.. :)
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 28 mei 2008 om 22:15:
Van die irritatie kom ik ook niet meer af, als ik me eenmaal ergens aan irriteer blijft dat ook zo..

whaha, ik herken dat dus wel :D

Maar zondag wordt top!!
ElSandro, Remy, en oh ja Armin... ;)

:cheer: