Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op woensdag 9 april 2008 om 23:52:NoU DaN PiJp Ik Je TOk VoOr Een EuroKNallEr Ben NieJS SJow MoeiLuk.
Aan het eind van deze week krijg ik weer geld van het folders lopen, dan krijg je wel een euronknallert.
Uitspraak van actief op woensdag 9 april 2008 om 23:52:NoU DaN PiJp Ik Je TOk VoOr Een EuroKNallEr Ben NieJS SJow MoeiLuk.
tja .. en met mij had je een weekendje ibiza kunnen krijgen .. maargoed je wou niet dus nou moet ik maar iemand anders opzoeken..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 23:59:Aan het eind van deze week krijg ik weer geld van het folders lopen, dan krijg je wel een euronknallert.
Jeetje wat symphathiek van je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 23:59:tja .. en met mij had je een weekendje ibiza kunnen krijgen .. maargoed je wou niet dus nou moet ik maar iemand anders opzoeken..
Full sterf met je euroknaller ik heb een ander
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:04:Eigenlijk had ik ook gehoopt dat je zou stikken in die euroknallert.
Sjugt je zegt de juiste woordeng gewoon.
Ik kan niej kiezeng nou
Whoaa Mirella, die fotograaf had wel een hele grote lens zeker? 
Hoeft ook niet, Dennis zegt net dat hij die reis naar Ibiza aan mij geeft.
Dus Ibiza kan je wel vergeten.
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:05:Sjugt je zegt de juiste woordeng gewoon.
Ik kan niej kiezeng nou
Hoeft ook niet, Dennis zegt net dat hij die reis naar Ibiza aan mij geeft.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:10:Hoeft ook niet, Dennis zegt net dat hij die reis naar Ibiza aan mij geeft.
Dennis sterf ik heb al een ander
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:10:Whoaa Mirella, die fotograaf had wel een hele grote lens zeker?
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:11:Dennis sterf ik heb al een ander
Hoezo? Heb niet gezegd dat je mee mag naar Ibiza
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:14:Hoezo? Heb niet gezegd dat je mee mag naar Ibiza
Sterf allebei ik pijp me eigen ticket wel bij elkaar
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:15:Sterf allebei ik pijp me eigen ticket wel bij elkaar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:18:.. jij begint mij te jennen.. en nou moet ik dood.. ja daag..
Jij begon stoer te doen om mn handje vast te houden ja niet stoer doen gewoong niet doeng
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:19:Jij begon stoer te doen om mn handje vast te houden ja niet stoer doen gewoong niet doeng
alleen maar om dat ik zo aardig ben om jou een reisje aan te bieden.. wil je liever met tim .. geef ik mn reis aan tim is het nog niet goed... jij weet niet wat je wilt.. hoef je mij niet af te bekken..
Gooi je tieteng in de stijd!!
Het zijn sokkenG tfoeee
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:23:alleen maar om dat ik zo aardig ben om jou een reisje aan te bieden.. wil je liever met tim .. geef ik mn reis aan tim is het nog niet goed... jij weet niet wat je wilt.. hoef je mij niet af te bekken..
wat je stink toch ook.
waarom gelijk hateng dennis
hateng is verlateng!
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:25:waarom gelijk hateng dennis
(F).. euroknaller van mij .. en nou lief zijn..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:27:.. euroknaller van mij .. en nou lief zijn..
En Ibiza dan?
we kunnen tim ook neerhoekeng en wegrenneng?
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:28:En Ibiza dan?
Hej tim.. had jij zaterdagavond geen afspraak met daantje.. hoe durf je haar in de steek te laten.. iemand die jou steun nou zo hard nodig is.. (N)..
Nanceee ibiza here we come
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:31:Hej tim.. had jij zaterdagavond geen afspraak met daantje.. hoe durf je haar in de steek te laten.. iemand die jou steun nou zo hard nodig is.. ..
Beetje goedkoop van je Tim
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:31:Nanceee ibiza here we come
Yeeeeeeeeeeeeeh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:31:Hej tim.. had jij zaterdagavond geen afspraak met daantje.. hoe durf je haar in de steek te laten.. iemand die jou steun nou zo hard nodig is.. ..
Ik volg je even niet hoor?
Daantje?
Uitspraak van actief op donderdag 10 april 2008 om 00:28:we kunnen tim ook neerhoekeng en wegrenneng?
Jullie hoeven alleen die bekken van jullie maar open te doen en ik ga al van m'n stokje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:37:Jullie hoeven alleen die bekken van jullie maar open te doen en ik ga al van m'n stokje
Wil je gaan beweren dat ik uit mn bek stink?
Ik heb wel een stukje rotte vis gegeten maar dat betekent niet dat jij dat mag zeggen
Ik ga mn graf in laters bois boeksie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:37:Ik volg je even niet hoor?
ben je haar nu al vergeten..
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 april 2008 om 23:17:wie wil met deze 16jarige toplad webkammen
ik