Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 15:57:zielig als je je kinderen zoiets aandoet
Als zij er zelf van genieten, dat is het belangrijkste en als je het filmpje ziet, dan zie je dat die kinderen genieten!!!
mja, het ziet er niet natuurlijk uit en ik geloof niet dat die kinderen er in 1e instantie ervoor gekozen hebben
ze zijn makkelijk te beinvloeden
eerder reeel en nuchter
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 16:06:zwartkijker
eerder reeel en nuchter
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 12:50:Heb je inderdaad nooit een positief antwoord horen geven
Idd! Wat een vreselijk zwartgallig persoon volgens mij.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 10:26:eerder reeel en nuchter
Nou dan laat jij zien dat realisme en nuchterheid dus ook bijzonder zwartgallig kan uitpakken. Jouw realiteit is er een van ellende volgens mij.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 10:26:mja, het ziet er niet natuurlijk uit en ik geloof niet dat die kinderen er in 1e instantie ervoor gekozen hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 13:20:Net alsof die kinderen gedwongen worden naar BRITAIN GOT TALENT te gaan?
Naja, je ziet toch wel van die over fanatieke ouders die hun kinderen alles laten doen voor die 15 min of fame...
mja, het ziet er niet natuurlijk uit en ik geloof niet dat die kinderen er in 1e instantie ervoor gekozen hebben
Tuurlijk genieten die kinderen er wel van als ze in de aandacht staan.. nou ja : kijk niet alle kinderen natuurlijk.
Maar als je als kind ergens uniek in bent en de mensen vinden je fantastisch, dan vinden die kinderen dat echt niet erg hoor
Tuurlijk zijn er wel ouders die erg gedreven er in zijn om hun kind ergens zo goed mogelijk in uit te laten blinken en dat is inderdaad niet altijd even leuk.
Bij Hollands Got talent waren er ook 2 van die kleine negertjes die supergoed konden breakdancen
BTW: Dat meisje die verleden jaar aan British got talent mee deed en "Somewhere over the rainbow" zo mooi en lief zong, was ook fantastisch
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 13:20:Waar slaat dit nou weer op? Net alsof die kinderen gedwongen worden naar BRITAIN GOT TALENT te gaan?
Natuurlijk heb ik het niet over de deelname maar over dat ze aan die sport doen
wat voor kleren ze aanhebben hoe gemaakt vrolijk ze erbij staan.
Het is al bekend dat de 'got talent'-shows soms hun kandidaten zelf inhuurden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 13:45:Die heb je zeker idd. Maar ach,
Niets maarach, laat zie die intensieve tijd (want dat is het wel degelijk) spenderen aan het spelen met vriendjes of vriendinnetjes of een teamsport wat een stuk socialer is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 13:17:Wat een vreselijk zwartgallig persoon volgens mij
Alsof ik op internet m'n ware zelf laat zien, internet is er voor mij om kritiek af te vuren en dat is vrijwel altijd negatief, heerlijk.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 21:27:Alsof ik op internet m'n ware zelf laat zien, internet is er voor mij om kritiek af te vuren en dat is vrijwel altijd negatief, heerlijk
dat komt mij bekend voor...