Partyflock

Forumonderwerp · 1003419
halloo, wie heeft er hier ervaring met het stoppen na veelvuldig gebruik van bap (coke), ik ben nu op een punt dat ik het echt zat ben jwt heb gisteravond voor mezelf besloten dat ik nog 1 keer mocht gebruiken dus heb het er goed van genomen (nog niet geslapen)... hoe kan ik dit het beste volhouden??
ik zou maar es andere vrienden gaan zoeken want die mensen met wie je nu omgaat heb je geen hulp aan in ieder geval..

Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 6 juni 2008 om 13:34:
zit hier nu nog met 4 grams we halen het net tot een uur of half 3 jwt

hehe lekker ouwe, weet dat je nu gestopt bent, maar ik ko m vanavond wel ff langs nog, heb zelf nog wat handel dus moet wel snuiven pff :lol: ach schijt

Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 11:07:
hee ja heb wel wat over maar dat ga ik echt niet meer nemen denk ik kriebelt wel maar hou me sterk jwt bel gerbens maar dat hij het kan komen halen

Waarom zou je stoppen bram :s :s
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 19:05:
Waarom zou je stoppen bram

haha zo denk ik er nu ook over jwt gerbens zie je zo, even nieuwe bap halen om vervolgens wat verse slidings van achter te maken deze avonds jwt
in jouw geval (y)

Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 6 juni 2008 om 11:35:
nog steeds wakkers sints dinsdag

Ik slaap als een roos altijd met die troep 8)
Uitspraak van Procell op vrijdag 6 juni 2008 om 20:55:
Ik slaap als een roos altijd met die troep

meer snuiven :lol:
Uitspraak van RTD op vrijdag 6 juni 2008 om 22:23:
meer snuiven

Nah dan is het niet lekker meer ;)

Ik doe het ook haast nooit die troep, zo af en toe een keertje is leuk..
Anders ga ik straks ook van die vage topics openen hoe te stoppen met bap :lol:
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 6 juni 2008 om 11:19:
haha is al op man heb net weer nieuwe gehaald kom snels anders is het op jwt

Je houd lang vol zeg :)
Genieten maar , ooit komt de dag dat je wel eens stopt .
En zo niet , dan heb je toch een leuk leven gehad .
laatste aanpassing

Bram zo weer nieuwens halen
Wat een geniaal topic is dit ook :lol:
laatste aanpassing

nog steeds draan vanaf donderdag wel relaxed gister ek openings meegemaakt zwaar onder invloed, straks laatste gram ophalen en dan rustig uitsnuiven, moet wel slapen morgen toets

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 juni 2008 om 19:02:
uitsnuiven

mooi woord
Iemand mss afhaalbapadres voor in Bern? Anders gewoon 5 gram in één keer wegsnuiveng. Dang beng ik net weer thuis voor afkickverschijnseleng beginneng :)

Maar pb even als je nog goeie bapadres in Zwitserland heb (wil er best flink foor betalen, geld zat jwt)

Haha brammiej kan niet van die sooi afblijven net als wij van elkaar nieJ en meestal doen we de sex ook met bap

Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:
halloo, wie heeft er hier ervaring met het stoppen na veelvuldig gebruik van bap (coke), ik ben nu op een punt dat ik het echt zat ben jwt heb gisteravond voor mezelf besloten dat ik nog 1 keer mocht gebruiken dus heb het er goed van genomen (nog niet geslapen)... hoe kan ik dit het beste volhouden??

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 juni 2008 om 18:41:
sms 'bap on' naar 06-23246659 voor veel baps

(mijn nummer jwt)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 juni 2008 om 19:02:
nog steeds draan vanaf donderdag wel relaxed gister ek openings meegemaakt zwaar onder invloed, straks laatste gram ophalen en dan rustig uitsnuiven, moet wel slapen morgen toets

Allemaal fake!!
domme praat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 17:51:
Allemaal fake!!
domme praatlaatste aanpassing 15 juni 2008 17:52

hater

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 17:51:
Allemaal fake!!
domme praatlaatste aanpassing 15 juni 2008 17:52

:s lekker eraans ig nu jwt

Ewa menseng mijn russiesche bappeng wordeng verzend in esealtjes stuur me pb(K)

rustuk :geevbap:
ik krijg hier een beetje de indruk van dat hier 1 persoon met 5 profielen ofzo aan de gang is. dat of julie zijn echt heel laag aan de grond en het gaat niet gauw goed met julie komen. waarschijnlijk meer een combinatie van beiden. een dokter of psychiater lijkt me voor de desbetreffend participanten in dit topic iig een goede start. maar beter worden mensen als julie eens een weekje gedropt in een hongersnoodgebied of iets dergelijks. kijken of julie dan nog zo zinvol met julie zielige leventjes bezig gaan..
laatste aanpassing

wat je segt ben jeselluf

laat ons lekker snuiven en roken is niet verbooden
Uitspraak van [GPT] Snobbie op dinsdag 17 juni 2008 om 04:30:
maar beter worden mensen als julie eens een weekje gedropt in een hongersnoodgebied of iets dergelijks. kijken of julie dan nog zo zinvol met julie zielige leventjes bezig gaan..laatste aanpassing 17 juni 2008 04:46

snuiven verdringt toch het hongergevoel?:P

ik krijg hier een beetje de indruk van dat hier 1 persoon met 5 profielen ofzo aan de gang is. dat of julie zijn echt heel laag aan de grond en het gaat niet gauw goed met julie komen. waarschijnlijk meer een combinatie van beiden. een dokter of psychiater lijkt me voor de desbetreffend participanten in dit topic iig een goede start. maar beter worden mensen als julie eens een weekje gedropt in een hongersnoodgebied of iets dergelijks. kijken of julie dan nog zo zinvol met julie zielige leventjes bezig gaan..

Ewa waarom dezeng stress mattiej
Rook eeng lekkereng bap sigarretjeng je krijgt hem vang mij(K)

Die swa neemt zichzelf zo seri

krijg hier een beetje de indruk van dat hier 1 persoon met 5 profielen ofzo aan de gang is. dat of julie zijn echt heel laag aan de grond en het gaat niet gauw goed met julie komen. waarschijnlijk meer een combinatie van beiden. een dokter of psychiater lijkt me voor de desbetreffend participanten in dit topic iig een goede start. maar beter worden mensen als julie eens een weekje gedropt in een hongersnoodgebied of iets dergelijks. kijken of julie dan nog zo zinvol met julie zielige leventjes bezig gaan..laatste aanpassing 17 juni 2008 04:46

lul je nou slap, dus ik ben fake? ik snuif veel bap en heb er geen problemen mee, jij wel zo te zien. trek je is wat minder van andere mensen aan. :aai:

hongersnoodgebied of iets dergelijks. kijken of julie dan nog zo zinvol met julie zielige leventjes bezig gaan..

:lol: wat heeft dat met het goede leven te maken dat ik nu leidt. dus als ik naar een ontwikkelingsland ga en daar een tijdje zit zal ik niet meer snuiven? :lol: hou toch je muil boomknuffelaar
haha nog lekker doorgehaald hier van zweden - rusland jwt

nog mang, ik heb alles opgespaard
om zaterdag helemaal los te gaan.
nu wakkers met bobbii en chieltjuh straks wat meids van de straat plukken jwt gerbens kom je ook nog??

gerbens is zijn broodje nog aan het opeteng
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 6 juni 2008 om 13:34:
aha bremmiej, was even op bed liggen ben al 3 dagen door jwt. maar nieuwe bap is bestelt dus zit nu lekekr zenuwachtig te wachtens tot de bel gaat jwt

zit hier nu nog met 4 grams we halen het net tot een uur of half 3 jwt

Leipe torries swa,, jwt...(jullie kunnen ook gewoon naar mekaar smsén he;))
Uitspraak van Airmaxxx op donderdag 19 juni 2008 om 16:20:
Leipe torries swa,, jwt...(jullie kunnen ook gewoon naar mekaar smsén he;))

ey sms kost geld jwt!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 juni 2008 om 11:14:
lul je nou slap, dus ik ben fake? ik snuif veel bap en heb er geen problemen mee, jij wel zo te zien. trek je is wat minder van andere mensen aan.

haha van mij mag je hoor ik vind het alleen boeiend om julie gedachtengang proberen te volgen. een van julie laat in een zwak moment een keer ze echte gevoelens zien en opent een topic over dat ie problemen heeft met zen verslaving en graag hulp wil hebben. en dan nu weer stoer praten over hoeveel ie deze week weer genakt heeft en dat geld voor julie allemaal. ik zie alleen maar een wanhopige schreeuw om aandacht in julie gepraat hier en julie moge blij zijn dat een mogool als ik er nog op reageert ook. ik snap wel dat je je schaamt om over je problemen te praten, maar je moet je nog veel meer schamen als je je anders voor doet dan je eigelijk bent, want iedereen die julie hier ziet ziet gelijk dat julie helemaal niet zo zijn. julie zijn gewoon een stel jongens met issues en een negatief zelfbeeld doordat julie vroeger veel gepest zijn en nergens bij hoorde. nu hebben julie je heil in coke gevonden, maar julie zijn er al lang achter gekomen dat dat meer problemen geeft dan wegneemt. iedereen heeft zen tijd nodig om er zelf achter te komen, maar zoek dan ook hulp als je dat nodig hebt en loop jezelf niet voor de gek te houden. maar geeft niks jongens ik zie een toekomst in de verslavingszorg wel zitte dus ga nog ff een paar jaartjes door dan moge julie van het belastinggeld van anderen hier bij mij komen uithuilen:P. hou et straat binkies en kijk uit voor die ziektes he want El pibe d'oro loopt geloof ik ook bij julie in de buurt rond..

pz
laatste aanpassing
een dag niet gebapt een dag niet geleeft
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 20 juni 2008 om 16:22:
een dag niet gebapt een dag niet geleeft

dan ben ik dus al een aantal maanden dood :dood:
hahaha die snobbie is laip ouwe wat een dwaas :roflol: hij ken self geen eens spellen moet je se tekst zien :lol:

wat is dit allemaal voor gezwets...

Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 19 juni 2008 om 13:25:
nu wakkers met bobbii en chieltjuh straks wat meids van de straat plukken jwt gerbens kom je ook nog??

haha was gezellig, jammer van maartje dat ze fout ging maar wel lekker betast toen haha

Uitspraak van [GPT] Snobbie op vrijdag 20 juni 2008 om 16:12:
geld voor julie allemaal

hoeveel geld krijg ik? doe maar 50 voor halfje rooksos en halfje snuif

voor de rest is je tekst te lang
hii jongens gisteravond weer geprobeerd te stoppen maar net alweer een halfje rookbap genomen jwt :(

eyz nog steeds lekekr wakker vanaf nederland roemenie jwt
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juni 2008 om 17:34:
eyz nog steeds lekekr wakker vanaf nederland roemenie jwt

respek

eyz procell neem anders een nak je gaapt een beetje jwt
zaterdag voor awake wat bap genomen, maar weet nu wel weer waarom ik het eigenlijk nooit neem